MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Zelf zou ik dat spul nooit gebruiken. Een vriend van me heeft ook een lichte huidskleur.
En ik vond het er echt apart uit zien. Niet echt mooi van kleur ofzo.
Alleen onder de zonnebank vond ik er stukken beter uitzien!

Dat lijkt me sterk, melanotan geeft hetzelfde effect als zonnen namelijk, de kleur zou er niet anders van moeten worden.

Zelf zou ik dat spul nooit gebruiken. Een vriend van me heeft ook een lichte huidskleur.

De kleur die ik er van kreeg was stukken beter als gewoon zonnen en mijn haarkleur was ook donkerder wat ik nu na 2 maanden off nog steeds merk, zou willen dat de haarkleur zo bleef.

Laatst bewerkt:
ik kreeg vorige week nog te horen dat ik er juist natuurlijk bruin uitzag. Mensen dachten dat ik op vakantie was geweest en waren verbaasd toen ik zei dat t van zonnebank was ;) (ga niet iedereen over mela vertellen :P)

Weten we dat ook weer.:cool:

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

ik kreeg vorige week nog te horen dat ik er juist natuurlijk bruin uitzag. Mensen dachten dat ik op vakantie was geweest en waren verbaasd toen ik zei dat t van zonnebank was ;) (ga niet iedereen over mela vertellen :P)

Yep, hier precies hetzelfde. Mensen vragen me steeds of ik net van vakantie kom. En hoe ik dan wel aan dat bruine kleurtje kom. Meestal zeg ik dat ik 2x per week onder de zonnebank ga of dat het uit een potje komt.

kan je bij pepbridge met paypal betalen?

Zijn er ook mensen die melanotan 1 gebruiken?

Ik heb dit jaren geleden toen het in opkomst gebruikt. Ik koos hiervoor omdat het minder intensief was, en vrijwel geen moedervlekken veroorzaakt. Dit heb ik toen ook zo ervaren. Het werkte wel though.

Zijn er ook mensen die melanotan 1 gebruiken?

Ik heb dit jaren geleden toen het in opkomst gebruikt. Ik koos hiervoor omdat het minder intensief was, en vrijwel geen moedervlekken veroorzaakt. Dit heb ik toen ook zo ervaren. Het werkte wel though.

jazeker,heb ook 1 gepakt, werkte verder prima.

-

Laatst bewerkt:

Combineer je dit nog met een zonnebank?
Of gaat het helemaal goed zo met alleen MT2 en hoe vaak gebruik je per week?

Combineer je dit nog met een zonnebank?
Of gaat het helemaal goed zo met alleen MT2 en hoe vaak gebruik je per week?

ik doe nu meestal 1x pw zonnebank en vlak voordat ik erheen ga 0,5 MT2. Maar eigenlijk word ik daar net iets te bruin van voor in de winter dus stap denk ik over op 1x per 2 weken zonnebank.

ik zit net te kijken op pepbridge en daar kost een vial m2 van 10 mg 16 dollar omgerekend 11 euro.

Denk dan dat de kwaliteit enorm bagger is want normaal gesproken betaal je 30 tot 40 euro voor een 10mg vial?

iemand al m2 van die site geprobeerd ?

Vind zonnebank veel fijner, werkt ook tegen acne en bij die zonnestudios kom je echt de mooiste vrouwen tegen

ik zit net te kijken op pepbridge en daar kost een vial m2 van 10 mg 16 dollar omgerekend 11 euro.

Denk dan dat de kwaliteit enorm bagger is want normaal gesproken betaal je 30 tot 40 euro voor een 10mg vial?

iemand al m2 van die site geprobeerd ?

Het forum staat vol met ervaringen over Pepbridge.
Betaal maar gewoon 30 a 40 euro voor een vial. Da's goed voor je dealer én de Nederlandse economie :p

inmiddels al een andere bron gekregen van een lief meisje hihiihiih

hoe zit het met moedervlekken van dit spul? heb er al aardig wat maar steeds naar die zonnebank word ik ook wel zat..

haha injecteren om bruin te worden gaat veelste ver

Er zijn vrouwen die zich laten opensnijden, ballonnetjes laten inplanten om zich dan weer te laten dichtnaaien. Vind ik persoonlijk een pak verder gaan. Niet vergeten dat vele melanotangebruikers een voorgeschiedenis hebben van niet te kunnen bruinen, rood of licht haar,...en hierdoor hun leven kan veranderen.

15% korting

coupon code: peps
coupon is valid until Feb. 8th 2014.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

Terug
Naar boven