AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik heb bloedtest laten doen, vitamines, mineralen, allemaal ok, maar de arts wil een verder onderzoek ivm mijn bijnieren omdat hij vond dat ik er zo bruin uitzag. Het is zeker iets om in de gaten te houden, zei hij me. Heb natuurlijk gezwegen over mijn gebruik van melanotan. Ze vond het gek dat ik er zo bruin uitzag zonder dat ik op vakantie of nd zonnebank was geweest.
Denk je dat ik bang moet zijn dat melanotan hier enige rol in speelt?

Waarom laat je onderzoeken doen omdat je zo/te bruin zou zijn terwijl jij weet dat t door de Mela komt?
Als je huisarts er vraagtekens bij zet en denkt dat je gezondheid niet ok is dan kan je toch net zo goed zeggen dat je onder de zonnebank gaat lijkt me.

Ik heb geen bloedtest laten doen om de evt. gevolgen van melanotan te laten onderzoeken. Het was gewoon een algemeen onderzoek waarbij ook de bijnieren werden getest. Tijdens de bloedafname zei de huisarts even tussendoor van: hoe komt het dat je zo bruin ziet? Het had dus op zich daarmee niets te maken.
Nu heb ik enorm veel last van stress en dat kan op de bijnieren een invloed hebben. Maar op zich had het onderzoek niet veel te maken met melanotan. Nu zijn er bijnieraandoeningen zoals Addison waardoor mensen vanzelf ineens bruin kleuren en misschien wil ze dat nu uitsluiten.
Sowieso waren mijn bijnierwaarden niet normaal. Of ik uit het bijkomende onderzoek zal te weten komen of dat al dan niet van de stress komt, zal nog moeten blijken.

Ik heb geen bloedtest laten doen om de evt. gevolgen van melanotan te laten onderzoeken. Het was gewoon een algemeen onderzoek waarbij ook de bijnieren werden getest. Tijdens de bloedafname zei de huisarts even tussendoor van: hoe komt het dat je zo bruin ziet? Het had dus op zich daarmee niets te maken.

Een post eerder zeg je toch echt heel duidelijk dat hij juist de bijnieren wilt bekijken omdat je zo bruin bent?

''maar de arts wil een verder onderzoek ivm mijn bijnieren omdat hij vond dat ik er zo bruin uitzag.''

Als je nu gewoon gezegd had dat je mela gebruikte was het voor de dokter ook direct duidelijk waarom je zo bruin bent. Als je zulke dingen gaat verzwijgen kan de arts zijn beroep niet goed uitoefenen dus snap niet waarom je niet gewoon eerlijk kan zijn?

Aan je arts vertellen dat je melanotan gebruikt, dan ken je de artsen in België nog niet. Wat zou die dokter zeggen denk je? Doe voort als je je er goed bij voelt? Die gaan er een pak horrorverhalen bij ophangen om je nog banger te maken en je voor eeuwig en altijd als een junk gaan aanzien.

Sowieso kreeg de dokter al een overzicht van mijn waarden en waren mijn bijnierwaarden iets om in de gaten te houden en werd het verder onderzocht.

Ik denk dat hij aan Addison zal denken en dat wil uitsluiten, maar ik zou ook wel willen weten of die melanotan je bijnieren kan uit balans brengen ( heb ook erg veel stress gehad).

Ik heb vorige zomer en de zomer daarvoor al Mela2 gebruikt, ik bestelde toen altijd mijn vials bij Daster, maar aangezien hij niet meer verstuurd zit ik in de pinarie voor deze zomer haha.

Ik woon in Belgie dus het is echt k*t om een goede, betrouwbare leverancier te vinden... Ik heb ook geen creditcard of paypal account, dat maakt het des te moeilijker... Is er toevallig een goede ziel die het werk van Daster wil overnemen en wil versturen naar mij? :D Bankoverschrijving blijft het simpelste voor mij... Als ik niemand vindt zal ik verplicht zijn om een creditcard aan te schaffen want ik ben nu een Casper het witte spook look à like :(

Alvast bedankt

Nu heb ik enorm veel last van stress en dat kan op de bijnieren een invloed hebben. Maar op zich had het onderzoek niet veel te maken met melanotan. Nu zijn er bijnieraandoeningen zoals Addison waardoor mensen vanzelf ineens bruin kleuren en misschien wil ze dat nu uitsluiten.
Sowieso waren mijn bijnierwaarden niet normaal. Of ik uit het bijkomende onderzoek zal te weten komen of dat al dan niet van de stress komt, zal nog moeten blijken.

Het was niet als een aanval bedoeld, maar wat Rob S zegt, je arts denkt nu dat er verder onderzoek nodig is omdat je in zijn ogen "onverklaarbaar bruin" bent.
Snap wel dat je niet tegen je arts zegt dat je Mela gebruikt maar een zonnebank is vrij normaal toch :)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Ik heb vorige zomer en de zomer daarvoor al Mela2 gebruikt, ik bestelde toen altijd mijn vials bij Daster, maar aangezien hij niet meer verstuurd zit ik in de pinarie voor deze zomer haha.

Ik woon in Belgie dus het is echt k*t om een goede, betrouwbare leverancier te vinden... Ik heb ook geen creditcard of paypal account, dat maakt het des te moeilijker... Is er toevallig een goede ziel die het werk van Daster wil overnemen en wil versturen naar mij? :D Bankoverschrijving blijft het simpelste voor mij... Als ik niemand vindt zal ik verplicht zijn om een creditcard aan te schaffen want ik ben nu een Casper het witte spook look à like :(

Alvast bedankt

Je hebt nog maar 1 post staan en bestelde altijd via Daster?? Btje vreemd

Heb om wat meer uitleg gevraagd. Wschl heeft het niets met melanotan te maken, maar mijn bijnieren vertonen verhoogde waarden. Produceer dus teveel cortisol, maar mss is dit voor een ander topic. Wordt doorverwezen naar de endocrinoloog, volgens de arts gewoon om in de toekomst complicaties te vermijden.

Het was niet als een aanval bedoeld, maar wat Rob S zegt, je arts denkt nu dat er verder onderzoek nodig is omdat je in zijn ogen "onverklaarbaar bruin" bent.
Snap wel dat je niet tegen je arts zegt dat je Mela gebruikt maar een zonnebank is vrij normaal toch :)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Je hebt nog maar 1 post staan en bestelde altijd via Daster?? Btje vreemd

Ik dacht al dat daar opmerkingen gingen op komen haha.

Op men vorige account had ik mijn echte naam in mijn accountnaam staan, was niet zo prettig als mensen in real life ineens kwamen vragen, "Hey gebruik jij mela? Ik heb je naam zien passeren op dutchbodybuilding.." :D Vandaar dus..

Zit er toch aan te denken om het te proberen. Elke keer als ik naar de zonnebank ga zie ik wel zo'n vrouw met de huid van een honkbalschoen en dat wil ik later echt niet. Ben dus al vrij bruin, wat voor dosering raden jullie aan? Wil vooral onderhouden wat ik al heb

Hoeveel injectie naalden zul je ongeveer nodig hebben als je 30mg weg wilt spuiten in stapjes van 0.5ml per keer?

Haha, kan kloppen. Dat wordt nog een groot probleem voor me.
Maar zijn zes spuitjes niet weinig?
Ik dacht namelijk dat 0.5 mg/ml een kleine dosering was en je niet zomaar 3 vials leegspoot.

Normaal is M2 10 mg in een vial daar spuit je 1 ml bac water of steriel water in dan is 0.1 ml dus 1 mg en als je 0.5 ml spuit spuit je 5 mg wat al veel is...

Normaal is M2 10 mg in een vial daar spuit je 1 ml bac water of steriel water in dan is 0.1 ml dus 1 mg en als je 0.5 ml spuit spuit je 5 mg wat al veel is...

Ahh, zo!
Dan bedoel ik vast dat ik 0,5 mg zou willen spuiten.
Het wordt allemaal wat proberen denk ik, ook met de naalden, want ik denk dat dat zeker in het begin even wennen wordt, dat in jezelf prikken haha.

Valentijn actie

16% korting

coupon code: Valentine
coupon is valid until Feb. 20th 2014.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Hoeveel injectie naalden zul je ongeveer nodig hebben als je 30mg weg wilt spuiten in stapjes van 0.5ml per keer?

Ik neem aan dat je het over 3 vials hebt van elk 10mg.
Als je 0.5mg per keer spuit, haal je dus 20 injecties uit 1 vial.
Als je dus 30mg gaat inspuiten, ben je dus zo'n 60 injecties verder.

Besef wel dat dit behoorlijk is. De meeste goede resultaten zie je al na 15mg, dus zo'n 1.5 vial.
Als je dit combineert met 1 a 2x per week een zonnebank ben je binnen 6 weken zo bruin als een negert :p

16% korting

coupon code: Valentine
coupon is valid until Feb. 20th 2014.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Ik neem aan dat je het over 3 vials hebt van elk 10mg.
Als je 0.5mg per keer spuit, haal je dus 20 injecties uit 1 vial.
Als je dus 30mg gaat inspuiten, ben je dus zo'n 60 injecties verder.

Besef wel dat dit behoorlijk is. De meeste goede resultaten zie je al na 15mg, dus zo'n 1.5 vial.
Als je dit combineert met 1 a 2x per week een zonnebank ben je binnen 6 weken zo bruin als een negert :p

Ik zit een beetje tussen huidtype 1 en 2 in met enkele kleine moedervlekjes en (nu nog) vrijwel onzichtbare sproeten rond mijn neus. Dus wou ik het erg langzaam opbouwen zodat alles een beetje gelijkmatig bruint.

Stimuleert de zonnebank het donker worden van de sproeten/moedervlekken niet erg? Wanneer je bijvoorbeeld twee keer per week even 10 minuutjes gaat na een injectie?

Ik zit een beetje tussen huidtype 1 en 2 in met enkele kleine moedervlekjes en (nu nog) vrijwel onzichtbare sproeten rond mijn neus. Dus wou ik het erg langzaam opbouwen zodat alles een beetje gelijkmatig bruint.

Stimuleert de zonnebank het donker worden van de sproeten/moedervlekken niet erg? Wanneer je bijvoorbeeld twee keer per week even 10 minuutjes gaat na een injectie?

Zonder zonnebank zal er ook weinig gebeuren met Melanotan. Tenzij je bereid bent om zo'n beetje elke dag MT2 te gebruiken. Ik heb met MT2 iets meer moedervlekken gekregen, maar ben sindsdien stabiel gebleven. Het is niet zo dat er elke keer meer bij komen. Het is iets wat in het begin gebeurt. Ik denk dat deze er anders ook wel waren gekomen bij genoeg (normale) zon.

Ik doe nu injecteren op vrijdag, zaterdag zonnebank, dinsdag injecteren, woensdag zonnebank.

Zonder zonnebank zal er ook weinig gebeuren met Melanotan. Tenzij je bereid bent om zo'n beetje elke dag MT2 te gebruiken. Ik heb met MT2 iets meer moedervlekken gekregen, maar ben sindsdien stabiel gebleven. Het is niet zo dat er elke keer meer bij komen. Het is iets wat in het begin gebeurt. Ik denk dat deze er anders ook wel waren gekomen bij genoeg (normale) zon.

Ik doe nu injecteren op vrijdag, zaterdag zonnebank, dinsdag injecteren, woensdag zonnebank.

Nee, ik snap dat als je niet onder de zonnebank gaat je weinig resultaat zult gaan zien, maar is het in het begin niet beter om het een beetje te beperken tot een paar minuten de eerste weken? Want ik zit toch een beetje met dat sproet gebeuren haha.

Is er verder een groot verschil tussen de merken? Of maakt het allemaal weinig uit uit zolang de puurheid boven de 98% zitten.

Terug
Naar boven