AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Zonder zonnebank zal er ook weinig gebeuren met Melanotan. Tenzij je bereid bent om zo'n beetje elke dag MT2 te gebruiken. Ik heb met MT2 iets meer moedervlekken gekregen, maar ben sindsdien stabiel gebleven. Het is niet zo dat er elke keer meer bij komen. Het is iets wat in het begin gebeurt. Ik denk dat deze er anders ook wel waren gekomen bij genoeg (normale) zon.

Ik doe nu injecteren op vrijdag, zaterdag zonnebank, dinsdag injecteren, woensdag zonnebank.
je moet eens wat vaker aanhalen dat je voor jezelf praat, ik ken er nu zat die helemaal onder de moedervlekken zitten.
En heb er zelf 1 die er na een half jaar niet gebruiken nog zit.

of neem je bewust die verandwoording op je?

Nee, ik snap dat als je niet onder de zonnebank gaat je weinig resultaat zult gaan zien, maar is het in het begin niet beter om het een beetje te beperken tot een paar minuten de eerste weken? Want ik zit toch een beetje met dat sproet gebeuren haha.

Is er verder een groot verschil tussen de merken? Of maakt het allemaal weinig uit uit zolang de puurheid boven de 98% zitten.

Als je geen moedervlekken/sproeten en risico's wilt, moet je er gewoon niet aan beginnen.

De sproeten en donkere moedervlekken krijg je er gewoon bij. Dat gebeurt ook met je b**kes in de volle zon, zonder dat je daarvoor MT2 gebruikt. In het begin moet je gewoon rustig opbouwen. Hiervoor heb ik al eens eerder een schema gezet op dit forum. Houd je je daar aan, dan gaat het je prima af.
Ga je lopen kloten, is dat ook goed. Het is immers jouw lichaam ;)

Iemand ervaring met de termijn van bewaring?
Concreet: Heb eind 2013 besteld en in de vriezer gestoken.
Zou de werking volgend jaar (2015) in de zomer nog steeds optimaal zijn?

Het is ongemixed zeker een jaar te bewaren mits op de goede temperatuur.
En op sommige sites claimen ze zelfs 5 jaar (m.melanotan-2.webnode.nl/gebruiksaanwijzing/)

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de termijn van bewaring?
Concreet: Heb eind 2013 besteld en in de vriezer gestoken.
Zou de werking volgend jaar (2015) in de zomer nog steeds optimaal zijn?

Er word gezegd dat het in de vriezer (ongemixt) 2 jaar goed blijft. Ik zou het zelf niet zo lang bewaren en dan gewoon gebruiken voor onderhoud. En dan tegen die tijd nieuw aanschaffen. Ik ben van mening dat als je gewoon op onderhoud zit (1 a 2x per week gebruiken) je een bruine kleur behoud en je niet weer van voor af aan hoeft op te bouwen als het mooie weer nadert.

15% korting

coupon code: peptide15
coupon is valid until Mar. 2th 2014.
The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

30% korting

Nog meer korting ;)
Extremepeptides.com

FEB30

Iemand die gaat bestellen, stuur pm dan hoeven we verzendkosten maar éénmalig te betalen

Zonder zonnebank zal er ook weinig gebeuren met Melanotan. Tenzij je bereid bent om zo'n beetje elke dag MT2 te gebruiken. Ik heb met MT2 iets meer moedervlekken gekregen, maar ben sindsdien stabiel gebleven. Het is niet zo dat er elke keer meer bij komen. Het is iets wat in het begin gebeurt. Ik denk dat deze er anders ook wel waren gekomen bij genoeg (normale) zon.

Ik doe nu injecteren op vrijdag, zaterdag zonnebank, dinsdag injecteren, woensdag zonnebank.

dit is niet waar. duidelijk verschil na een paar dagen 1mg en zonder zonnebank..... overdreven bruin wil je ook niet zijn in de winter. beetje kleurtje ziet er wat gezonder uit dan spierwit. Megabruin in de winter is ook geen pan.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Actiecode van Pepbridge, 15% korting:

coupon code: Holiday
coupon is valid until Dec. 13th 2013.

The code applies to all the peptides.
No minimum purchase required.

ga nou niet met die codes lopen strooien, straks stoppen ze met die kortingen...

dit is niet waar. duidelijk verschil na een paar dagen 1mg en zonder zonnebank..... overdreven bruin wil je ook niet zijn in de winter. beetje kleurtje ziet er wat gezonder uit dan spierwit. Megabruin in de winter is ook geen pan.

ga nou niet met die codes lopen strooien, straks stoppen ze met die kortingen...

Ik kan je geen gelijk geven. Mijn ervaring is dat ik na een mg of 30 zonder zonnebank nagenoeg geen kleurverschil zie. In tegenstelling tot 10mg met zonnebank ben ik al bruiner dan ik ooit natuurlijk ben geweest.

Misschien dat het met je huidtype te maken kan hebben of dat je onbewust toch veel zonlicht vangt in je dagen.

Ik kan je geen gelijk geven. Mijn ervaring is dat ik na een mg of 30 zonder zonnebank nagenoeg geen kleurverschil zie. In tegenstelling tot 10mg met zonnebank ben ik al bruiner dan ik ooit natuurlijk ben geweest.

Misschien dat het met je huidtype te maken kan hebben of dat je onbewust toch veel zonlicht vangt in je dagen.

tuurlijk wordt je bruiner met zonnenbank. Ik heb het overigens ruim een half jaar niet meer gebruikt. Misschien dat het toch sneller oppakt wanneer je begint. Zonlicht zie ik niet overdag, want werk hele dagen. Huidtype is van oorsprong wit en gevoelig voor verbranden. Na 30mg moet je toch echt wel verschil zien hoor, of je moet troep hebben gehad..?

Ik word ook gewoon bruiner zonder zonnebank.. zelfs na 8-10mg zie ik al genoeg verschil.

ik word ook heel bruin zonder zonnebank, binnen een aantal injecties krijg ik al te horen of ik naar zonnebank ben geweest.

Heb net weer een bestelling gedaan 50 mg voor maar 60 euro geen geld natuurlijk genoeg voor heel het zomer

tuurlijk wordt je bruiner met zonnenbank. Ik heb het overigens ruim een half jaar niet meer gebruikt. Misschien dat het toch sneller oppakt wanneer je begint. Zonlicht zie ik niet overdag, want werk hele dagen. Huidtype is van oorsprong wit en gevoelig voor verbranden. Na 30mg moet je toch echt wel verschil zien hoor, of je moet troep hebben gehad..?

Ik denk dat het wel een normale zuiverheid had. Aangezien ik uiteindelijk toch bruiner word dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. Wel met wisselend succes. Gebruik(te) al sinds 2008.
Ik haalde destijds bij sunatura, jij?

Is het laten verzenden/in bezit hebben van MT2 eigenlijk strafbaar?
En waar kun je het beste je Insuline spuitjes en water halen?

wat raden jullie aan voor mij als een turk

bruin genoeg zo te zien.. tenzij je negert wil worden

Terug
Naar boven