XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Iemand die 20 mg melanotan voor mij kan bestellen?
Ik heb geen paypal of visa, kan alleen betalen met overschrijving en vind geen sites waar je melanotan kan kopen met overschrijving.

Je kan voor jezelf bestellen natuurlijk en dan betaal ik de verzendkosten van de aankoop van het product + uiteraard de verzendkosten om het naar mij op te sturen + ik betaal nog wat extra voor de moeite.

Pm me als er iemand interesse heeft aub.

Iemand die 20 mg melanotan voor mij kan bestellen?
Ik heb geen paypal of visa, kan alleen betalen met overschrijving en vind geen sites waar je melanotan kan kopen met overschrijving.

Je kan voor jezelf bestellen natuurlijk en dan betaal ik de verzendkosten van de aankoop van het product + uiteraard de verzendkosten om het naar mij op te sturen + ik betaal nog wat extra voor de moeite.

Pm me als er iemand interesse heeft aub.

Maak gewoon ff paypal aan dan. Binnen een paar dagen kun je gewoon betalen en je hebt alleen een werkende bankrekening nodig.

Kan iemand me vertellen, als ik 2ml bact. water bij 10 mg MTII doe, hoe zijn dan de verhoudingen.
Dan bedoel ik, hoeveel mg zet ik dan per streepje op een 1ml/ 30G naald?
Of kan ik beter een 0.5ml spuitje nemen?

Het is me niet echt duidelijk namelijk.

als je 2 ml bac water mengt met 10 mg M2 dan is 1 streepje (10 units) 0.5 mg m2

wrm meng je niet gewoon met 1 ml bac water doe ik ook dan is elke 10 units 1 mg

ja ik bedoelde met 1 streepje 10 units

Iemand nog adresjes voor Bact. Water?
Lijken schaars te zijn in NL en heb geen zin om weer uit het buitenland te bestellen.

Iemand ervaring met melanotan-tekoop.nl?

Volgens mij bestaat de website pas net, maar je kan er in een keer bacterieel water, naalden en melanomen halen voor een redelijke prijs...

Zou dit vertrouwt zijn maar bovendien goede melanotan? Die gok voor 30 euro wil ik nog wel een keer wagen, zolang ik maar geen slecht spul in m'n lijf injecteer

Heb mijne van Peptidebridge (klik), moet wel uit amerika komen maar was er al binnen 6 dagen ongeveer.

Nu heb ik een paar dagen geleden voor het eerst gezet en het viel me hartstikke mee, keek eerst op tegen het injecteren maar het stelt echt 3x niks voor, je voelt er niks van.

Nu kijken of er wat gebeurt ;)

Laatst bewerkt:
Dit jaar ook maar weer eens voor het 5e jaar mela gebruiken.
Heb mijn supplier gecontact alleen reageerd hij helaas niet :(

Ben ook weer 4 dagen bezig nu met mela

Koortslip geactiveerd door gebruik Melanotan?

Hallo allemaal!

Is het mogelijk dat je koortslip geactiveerd wordt als je Melanotan gebruikt.
Dit is bij meerdere mensen in mijn omgeving gebeurt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan niets hierover op het internet vinden!

Ben benieuwd!

Groetjes.

Nog nooit van gehoord.
Kan natuurlijk toeval zijn. Vriendin is lerares en die ziet op de scholen ook weer een aantal kinderen met herpes op de lip rondlopen.. wellicht gewoon de tijd van het jaar??

Iemand ervaring met melanotan-tekoop.nl?

Volgens mij bestaat de website pas net, maar je kan er in een keer bacterieel water, naalden en melanomen halen voor een redelijke prijs...

Zou dit vertrouwt zijn maar bovendien goede melanotan? Die gok voor 30 euro wil ik nog wel een keer wagen, zolang ik maar geen slecht spul in m'n lijf injecteer

Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Het is een nette site, maar niet veel anders dan hoe je het nu ook middels gewoon een Email adres kan verkrijgen.

€ 30,- voor 10Mg is nogal wat anders dan de € 8,- waar ik ze bestel.
(Okay, dit is dan zonder spuitjes, water en alcohol doekjes, maar dat is centen werk. Want 100 spuitjes koop ik voor € 23,- en 100 doekjes voor € 2,50. Dus reken voor het gemak € 2,- erbij. Dus dat is € 10,- voor 10mg inc. alles!)

Ongelooflijk hoe mensen dit nog kopen aan prijzen zoals 30 euro. De verkopers moeten massawinsten opstrijken.Rond de 8-10 euro per vial is meer dan genoeg.

Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Het is een nette site, maar niet veel anders dan hoe je het nu ook middels gewoon een Email adres kan verkrijgen.

€ 30,- voor 10Mg is nogal wat anders dan de € 8,- waar ik ze bestel.
(Okay, dit is dan zonder spuitjes, water en alcohol doekjes, maar dat is centen werk. Want 100 spuitjes koop ik voor € 23,- en 100 doekjes voor € 2,50. Dus reken voor het gemak € 2,- erbij. Dus dat is € 10,- voor 10mg inc. alles!)

Heb je een PM gestuurd, hoop dat je antwoord kan geven

Terug
Naar boven