Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In hoeverre hebben jullie onderzoek gedaan naar de lange termijn effecten (heb een deel van het topic gelezen)
Spul klinkt zeer interessant alleen beetje risky voor de lange termijn.

Dit is dan weer een aparte opmerking, het product wordt al zo'n 5 á 10 jaar extreem veel gebruikt in australië en er zijn nog niet veel side effects gevonden.
Het grootste side effect is de vermeerdering/verdonkering van moedervlekken, wat potentieel gevaarlijk zou kunnen zijn.
Maar aangezien er nog niks bekend is, hoe kan je dan zeggen dat het risky is voor de lange termijn?
Potentieel risky, misschien.
Ik heb het eenmalig gebruikt, zo'n 5mg totaal. Ik heb huidtype 3 ongeveer, ben deels indonesisch.
En damn, ik had nog nooit zo bruin gezien.
http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/water-voor-injecties-10-x-2-ml-ampoules/
Er zijn ook 5ml en 10ml ampullen!
Heeft er iemand nog een kortingscode vor peptidebridge?
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------
En hoe zit het met onderschepping? Ik heb gelezen dat als je onder de 135eur besteld je bestelling vlot door de douane gaat, daarna las ik dat 150eur er ook wel door gaat? Als ik 10 vials bestel met 15% korting en 25eur verzendingskosten heb ik een bestelling van 152,50eur... Zou ik voor de zekerheid een paar vials minder bestellen of zou dit moeten lukken?
Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Het is een nette site, maar niet veel anders dan hoe je het nu ook middels gewoon een Email adres kan verkrijgen.
€ 30,- voor 10Mg is nogal wat anders dan de € 8,- waar ik ze bestel.
(Okay, dit is dan zonder spuitjes, water en alcohol doekjes, maar dat is centen werk. Want 100 spuitjes koop ik voor € 23,- en 100 doekjes voor € 2,50. Dus reken voor het gemak € 2,- erbij. Dus dat is € 10,- voor 10mg inc. alles!)
Als kortingscode kun je NEW gebruiken, is 20 % korting.
Koop jij t ook bij pepbridge dan of een andere website?
Wordt mijn eerste aanschaf dus vind het wel erg spannend.
Ik twijfel of ik melanotan zou gebruiken, ik doe het namelijk om een andere reden:
Ik heb roodheid in m'n gezicht, beetje zoals op de link hieronder. Deze roodheid is niet weg te krijgen (al heel veel geprobeerd + bij dermatoloog geweest). Veel zeggen dat het er beter uitziet als je wat bruiner bent? Ik kleur opzich best makkelijk bij maar zon is slecht voor mijn huid in het gezicht dus wil niet te lang in de zon zitten.. + als ik melanotan gebruik verbrand ik minder snel in m'n gezicht, nog een voordeel dus. Wat denken jullie? mensen die het om dezelfde reden gebruikt hebben? en hoe weet je of het product veilig is? lees dat er nogal eens troep in zit?
Linkje: http://warosu.org/data/fa/img/0072/98/1385310758755.jpg ik heb het als de roodheid op z'n minst is minder dan deze gast, maar als ik t warm krijg misschien nog wel erger dan hij.
Haha toevallig dit, ik heb dit ook in milde vorm, en dit is ook een van de redenen waarom ik Melanotan gebruik. PM me gerust als je meer wilt weten. Ben ook bij de dermatoloog geweest, maar die zei eigenlijk dat er niets aan te doen valt, en het minder wordt namate je ouder wordt.
Heb slechts 4 injects gedaan momenteel, dus kan je nog niet zeggen hoe het gaat, maar ik houd jullie op de hoogte.
Andere reden dat ik het ook wel wilde proberen is dat ik wat acne op mijn rug nergens mee weg krijg (ik ga geen roccutane of iets doen), en al op verschillende melanotan logs heb gelezen dat het zeer goed op acne werkt ook, dus wie weet helpt dit ook.

Ik koop de MT2 bij Pepbridge en de spuitjes en alcohol doekjes bij de apotheek.
Het anti Bacteriele water bestel ik online uit Engeland.
Je 'opent' het niet echt. Je trekt het water er met een naald uit net zoals bij een vialHoe zit dat dan, al die amerikaanse of engelse site rekenen iets van 25 dollar verzending?
En heeft iemand een idee hoelang je antibacterieel water kan bewaren na opening?
Je 'opent' het niet echt. Je trekt het water er met een naald uit net zoals bij een vial

Als je steriele naalden gebruikt gewoon onbeperkt in principe.Dat snapte ik, maar is het dan onbeperkt houdbaar? 1 week? 2 weken?![]()
Ben al twee jaar bezig met het lezen van berichten over Melanotan. Zou het graag willen gebruiken; zeer lichte huid, lichtblond. Heb verhalen gelezen over slechte melanotan waardoor mensen naar het ziekenhuis moesten. Hoe zit dat? Meeste links die ik vind zijn dood of imho erg onduidelijk...
Ben er trouwens beetje bang voor, misschien iemand die die angst weg kan nemen...?