Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ken alleen verhalen dat het schadelijk is geweest bij te veel gebruik (te hoge dosissen).

Ik kreeg zojuist te horen dat mijn bestelling van pepbridge bij de douane ligt. Iemand dat al eens meegemaakt?

Nope. Heb bij mijn bestelling niet eens verzendkosten betaald en toch gewoon aangekomen in 3 dagen ofzo. Ik heb net eerste keer 0.2 mg gezet.

Ik kreeg zojuist te horen dat mijn bestelling van pepbridge bij de douane ligt. Iemand dat al eens meegemaakt?

Ja ik, Dat was dan wel met andere piptides,
eerste bericht " alles in beslag genomen en vernietigd"
daarna kon ik op verhoor komen bij de politie...

Kunnen we hieruit opmaken dat melanotan over de ocean minder veilig is dan bv. in UK?
Ik veronderstel dat die andere peptides wel van een ander kaliber waren dan melanotan.

Ja ik, Dat was dan wel met andere piptides,
eerste bericht " alles in beslag genomen en vernietigd"
daarna kon ik op verhoor komen bij de politie...

En hoe is dit afgelopen?

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

hoe kreeg je dat te horen dan?
via mail ofzo?
Aangezien ik ook bij peptidebridge had bestelt :angstig:

Nou ik was aan het kijken waar mijn pakketje nu was, en toen zag k bij status n/a staan dus had ik fedex gebeld...deze zeiden me dat het pakket eruit gehaald was voor controle en deze nu bij de douane ligt...

en wat betekent dat concreet?

Ik had eens een mail gestuurd naar pepbridge met de vraag hoe het zit met de levering tussen amerika en een EU-land en ze zeiden: If it can't reach, we will refund you asap.

Ik heb vandaag mijn fedex pakketje binnen :p met 4 melanotan flesjes dus ik ben happy :D
had zondag bestelt dus is redelijk snel gegaan

Weet iemand nog een website voor bac water?
( waarmee je met paypal kan betalen?)

Is dit een correcte uitleg? [Link niet meer beschikbaar]

Als ik het dus goed begrijp moet je drie dingen aanschaffen:

- Melanotan, beschikbaar via Pepbridge
- BAC water, beschikbaar via hier?
- Insuline injectiespuiten, beschikbaar via hier?

En dan de instructies hierboven volgen. Ik ben echt heel licht met lichtblond haar. Hoeveel Melanotan moet ik bestellen? Ik wil niet overdreven bruin, maar gewoon natural voor in de lente en ietsjes meer in de zomer

Zijn de links die ik heb gezet achter de naalden + BAC de goede producten? Hoe zit het met invriezen (de ene keer lees ik van wel de andere keer van niet)

Oke weer een stap verder: er is een verschil tussen BAC en steriel injectiewater... wat is het verschil... niet qua samenstelling maar gebruik/houdbaarheid

Bac water is de mela langer houdbaar dan bij steriel water.
Iemand nog een adresje voor bact water waar je met PayPal kan kopen?

Ik heb ze net binnen via FedEx. Documentatie zegt >98% purity. Wat ik me wel afvraag: als ik foto's zie dan is het meestal in poedervorm. Bij mij zit meer een klontje in het flesje. Maakt dat uit?

hoe is het ingepakt als je het besteld bij Pepbridge

Terug
Naar boven