AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

hoe is het ingepakt als je het besteld bij Pepbridge

FedEx envelop met daarin een bubblewrap zakje helemaal opgerold; daar zit het in. Goed beschermd dus.

Heb trouwens andere toebehoren besteld op Assured-Medical.co.uk (Bact+Insulinespuiten). Was in verhouding met andere aanbieders een van de goedkopere opties (£7,50 voor het Bact water, £10 verzendkosten naar NL). Zal laten weten hoe het aankomt en of het is wat het zegt dat het is.

Ja ik, Dat was dan wel met andere piptides,
eerste bericht " alles in beslag genomen en vernietigd"
daarna kon ik op verhoor komen bij de politie...

Dat soort dingen heb ik in Nederland niet mee gemaakt, wellicht omdat het hier niet verboden is.

Is dit een correcte uitleg? [Link niet meer beschikbaar]

Als ik het dus goed begrijp moet je drie dingen aanschaffen:

- Melanotan, beschikbaar via Pepbridge
- BAC water, beschikbaar via hier?
- Insuline injectiespuiten, beschikbaar via hier?

En dan de instructies hierboven volgen. Ik ben echt heel licht met lichtblond haar. Hoeveel Melanotan moet ik bestellen? Ik wil niet overdreven bruin, maar gewoon natural voor in de lente en ietsjes meer in de zomer

Zijn de links die ik heb gezet achter de naalden + BAC de goede producten? Hoe zit het met invriezen (de ene keer lees ik van wel de andere keer van niet)

De uitleg is redelijk, alleen de doseringen is veel te hoog. Begin met:

2 dagen 0,2mg
3 dagen 0,3mg
4 dagen 0,4mg
5 dagen en verder 0,5mg tot dat je de juiste kleur hebt.
Daarna op onderhoud voor iemand van 70kg zo'n 0,7mg
Als je 100Kg weeg dan 1mg, maar hogere doseringen zijn ECHT niet nodig en daar spek je alleen de verkoper(s) mee.

Als ik jou was zou ik 3 vials bestellen. Bewaar er 2 in de vriezer en gebruik de eerste voor je opbouw. Je zal zo'n 15 tot 20 mg nodig hebben om kleur te krijgen. (dus zo'n 2 vials)

Verder dit stukje klopt ook niet:
Het gemengde vial met water kan men in de koelkast bewaren. Deze dient binnen 3 maanden gebruikt te worden. Maak geen spuitje vol met water en melanotan om het erna in te vriezen.De vials welke nog niet gemengd zijn met water kunnen in de vriezer worden bewaard voor opzeker 1-2 jaar.

Een gemengde vial is ZEKER GEEN 3 maanden goed houdbaar in de koelkast. Als je er een maand mee red moet je blij zijn, want de kwaliteit holt achteruit na het mengen.
Spuitjes vul je ook niet met water en het is zelf BETER om spuitjes te 'pre-loaden'. Dus direct je vial leeg maken door er zo'n 16 a 20 spuiten (afhankelijk van je dosering) te vullen en deze spuiten in de vriezer te bewaren. Zo blijft de kwaliteit zeker minstens 3 maanden goed.

* Die link is injectie water en geen anti bacterieel water. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan hebt gesprokkeld, maar zo te zien niet van dit forum.

* Die spuiten zijn veel te groot qua inhoud. Ik zou voor de 0,5ml variant (http://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/bd-microfine-insuline-spuit-05ml-30g-8mm-10-stuks/) gaan. Dat is veel beter te doseren. Lees het forum nog eens goed terug, ik heb zelf al een aantal keer voorbeelden gegeven en anders kan je me een PM sturen.

Bedankt voor de info; ik wacht de levering van het bact water even af. Heb ook inderdaad de 0,5ml variant besteld. Zal een PM sturen als ik nog vragen heb!

Die coupon code 'NEW' werkt niet zegt de pep site.
Iemand nog werkende codes voor pepbridge? Karma zal vloeien.

Met BULK20 krijg je 20% korting

heeft iemand wel eens meer moedervlekjes gekregen met het gebruik van metalotan 2
en ga dezen naar loop van tijd weer weg of zij dezen blijvend

heeft iemand wel eens meer moedervlekjes gekregen met het gebruik van metalotan 2
en ga dezen naar loop van tijd weer weg of zij dezen blijvend

je krijgt niet meer moedervlekjes maar de moedervlekjes die er al zijn worden donkerder.

je krijgt niet meer moedervlekjes maar de moedervlekjes die er al zijn worden donkerder.

Dit. Het lijkt of er meer tevoorschijn komen omdat de meeste mensen ook moedervlekken hebben die bijna huidskleurig zijn. Deze worden donkerder waardoor het lijkt of er nieuwe bijkomen. Na het stoppen van M2 trekt dit kleurverschil weer weg.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Trouwens, zijn er nog conclusies gekomen uit de discussie over of bacteriostatisch water en injectiewater gelijk zijn te gebruiken? en waar kun je dit het best halen op internet?

ik ben van plan om er 2 keer te bij gaan zonnen banken in de week met melanotan 2
kan ik beter onder zonnebanken of gewoon bij te zonnen als het goed weer is buiten

Is dit een correcte uitleg? http://melanotan-tekoop.nl/informatie-voor-beginners/

Als ik het dus goed begrijp moet je drie dingen aanschaffen:

- Melanotan, beschikbaar via Pepbridge
- BAC water, beschikbaar via hier?
- Insuline injectiespuiten, beschikbaar via hier?

En dan de instructies hierboven volgen. Ik ben echt heel licht met lichtblond haar. Hoeveel Melanotan moet ik bestellen? Ik wil niet overdreven bruin, maar gewoon natural voor in de lente en ietsjes meer in de zomer

Zijn de links die ik heb gezet achter de naalden + BAC de goede producten? Hoe zit het met invriezen (de ene keer lees ik van wel de andere keer van niet)

Dat is geen bac water maar gewoon steriel water.

ik ben van plan om er 2 keer te bij gaan zonnen banken in de week met melanotan 2
kan ik beter onder zonnebanken of gewoon bij te zonnen als het goed weer is buiten

Goed weer is prima voor mij ;)

Maakt niets uit, hier in Nederland kennen we dat soort praktijken gelukkig niet.

In NL kan het ook dat je peptiden in beslag genomen worden. Heb ik via extremepeptide ooit gehad. Vernietigd maar verder geen proces oid. Wel vrij veel geld kwijt omdat het niet alleen melanotan was.

Morgen en overmorgen is het weer rond de 20 graden, als je dan naar buiten gaat dan scheelt dat een hoop gesmeer met bruine zalfjes.

Even een vraag voor de hoeveelheden (Ben overigens nog aan het wachten op bact water, verwacht het een dezer dagen):

1 vial MTII moet je vullen met 1ml bact, dus:

10 mg = 1 ml

Als ik dus volgens instructies 0,2 mg moet nemen, dien ik dus 0,02ml te nemen? De spuiten die ik heb besteld zijn 0,5ml, opgedeeld in 50 units. Voor de eerste keer moet ik dus 2 units nemen?

Als je voor het gemakt zegt dat je dus altijd 0,5mg neemt, kun je dus 20x doen met één MTII vial?

Of heb ik het nu verkeerd begrepen (ben nogal huiverig om een verkeerde dosis te nemen)

Terug
Naar boven