Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik, Dat was dan wel met andere piptides,
eerste bericht " alles in beslag genomen en vernietigd"
daarna kon ik op verhoor komen bij de politie...
Is dit een correcte uitleg? [Link niet meer beschikbaar]
Als ik het dus goed begrijp moet je drie dingen aanschaffen:
- Melanotan, beschikbaar via Pepbridge
- BAC water, beschikbaar via hier?
- Insuline injectiespuiten, beschikbaar via hier?
En dan de instructies hierboven volgen. Ik ben echt heel licht met lichtblond haar. Hoeveel Melanotan moet ik bestellen? Ik wil niet overdreven bruin, maar gewoon natural voor in de lente en ietsjes meer in de zomer
Zijn de links die ik heb gezet achter de naalden + BAC de goede producten? Hoe zit het met invriezen (de ene keer lees ik van wel de andere keer van niet)
Het gemengde vial met water kan men in de koelkast bewaren. Deze dient binnen 3 maanden gebruikt te worden. Maak geen spuitje vol met water en melanotan om het erna in te vriezen.De vials welke nog niet gemengd zijn met water kunnen in de vriezer worden bewaard voor opzeker 1-2 jaar.
heeft iemand wel eens meer moedervlekjes gekregen met het gebruik van metalotan 2
en ga dezen naar loop van tijd weer weg of zij dezen blijvend
je krijgt niet meer moedervlekjes maar de moedervlekjes die er al zijn worden donkerder.
Is dit een correcte uitleg? http://melanotan-tekoop.nl/informatie-voor-beginners/
Als ik het dus goed begrijp moet je drie dingen aanschaffen:
- Melanotan, beschikbaar via Pepbridge
- BAC water, beschikbaar via hier?
- Insuline injectiespuiten, beschikbaar via hier?
En dan de instructies hierboven volgen. Ik ben echt heel licht met lichtblond haar. Hoeveel Melanotan moet ik bestellen? Ik wil niet overdreven bruin, maar gewoon natural voor in de lente en ietsjes meer in de zomer
Zijn de links die ik heb gezet achter de naalden + BAC de goede producten? Hoe zit het met invriezen (de ene keer lees ik van wel de andere keer van niet)
Nope, weet er ook vrijwel niets over.Wat vind jij van melanotan xxl? Zelf ook een gebruiker?
Maakt niets uit, hier in Nederland kennen we dat soort praktijken gelukkig niet.