XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Even een vraag voor de hoeveelheden (Ben overigens nog aan het wachten op bact water, verwacht het een dezer dagen):

1 vial MTII moet je vullen met 1ml bact, dus:

10 mg = 1 ml

Als ik dus volgens instructies 0,2 mg moet nemen, dien ik dus 0,02ml te nemen? De spuiten die ik heb besteld zijn 0,5ml, opgedeeld in 50 units. Voor de eerste keer moet ik dus 2 units nemen?

Als je voor het gemakt zegt dat je dus altijd 0,5mg neemt, kun je dus 20x doen met één MTII vial?

Of heb ik het nu verkeerd begrepen (ben nogal huiverig om een verkeerde dosis te nemen)

Waar haal je je bacteriostatisch water vandaan?

Edit: Ne pakket van pepbridge binnengekregen. Netjes verpakt zo door de brievenbus. afgelopen vrijdag besteld en nu al binnen. Awesome service tot op heden.
Beetje sneu dat dat verrekte water lastiger te krijgen is dan M2... Als iemand voor bacteriostatisch water een adres/link heeft hoor ik het graag.

Edit2: aangezien het hier gaat over een vraag naar een bron van een legaal product, verwacht ik dat dit geen probleem is.
Als dat wel zo is, kan mn opmerking weg. Karma voor de mensen die mij een goede tip geven voor t water.

Laatst bewerkt:
ik wil melanotan gaan gebruiken maar ik heb weinig ervaring met spuiten ik heb een spuit van 1 ml
en er staat ook op units van 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
en daar tussen staan nog wat kleine streepjes maar hoe veel is dan elk streepje ik wil met 0,2 beginnen

ik wil melanotan gaan gebruiken maar ik heb weinig ervaring met spuiten ik heb een spuit van 1 ml
en er staat ook op units van 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
en daar tussen staan nog wat kleine streepjes maar hoe veel is dan elk streepje ik wil met 0,2 beginnen

1 Streepje is 0,2

Valt allemaal te lezen op dit forum. Blader even door de pagina's en je vind je antwoord.

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Waar haal je je bacteriostatisch water vandaan?

Als iemand voor bacteriostatisch water een adres/link heeft hoor ik het graag.

Ik heb destijds 30ml Bacteriostatic Water voor €15,03 (inc. verzendkosten) hier gekocht:

http://www.assured-medical.co.uk/miscellaneous/30ml-bacteriostatic-water.html

Kan iemand mij een schatting geven wat de kosten/maand zijn hiervan? Goedkoper dan 2x per maand zonnebanken bijvoorbeeld?

Heb misschien wel interesse het te proberen, de zon schijnt hier toch nooit :o

Kan iemand mij een schatting geven wat de kosten/maand zijn hiervan? Goedkoper dan 2x per maand zonnebanken bijvoorbeeld?

Heb misschien wel interesse het te proberen, de zon schijnt hier toch nooit :o

Lees dit topic wat door en dan kan je je eigen vraag beantwoorden en lees je dat je nu een verkeerd beeld heb bij MT2. Want MT2 maakt je sneller bruin, niet automatisch bruin. Dus je zult nog steeds onder de zon en/of zonnebank moeten.

Ik had Bact water op Assured Medical gekocht net zoals Rickelodeon maar kreeg maar niks. Heb 't daarna maar via PayPal teruggeclaimed. Als ik zo lees op internet in die webshop selectief in het uitleveren. Dus als je het krijgt heb je geluk, en anders jammer. Heb het zelf besteld bij peptides-uk.com. Website ziet er niet uit maar ze antwoorden gewoon op mails e.d.

En anders vraag ik het weer via PayPal terug

Lees dit topic wat door en dan kan je je eigen vraag beantwoorden en lees je dat je nu een verkeerd beeld heb bij MT2. Want MT2 maakt je sneller bruin, niet automatisch bruin. Dus je zult nog steeds onder de zon en/of zonnebank moeten.

Weet alleen van melatonin van iets wat ik op tv zag. En daar werd het verteld dat je bruiner werdt als je het injecteerde en dan het daarnaa behoud met een bepaalde dosis, zonder zonnebanken of dergelijke. Of was dat een andere soort melatonin?

Jezelf gaan zitten spuiten om alleen maar sneller bruin te worden? ik snap niet waarom je dat zou willen. Of jij legt het natuurlijk gewoon bagger uit. Zal als ik thuis ben mezelf wel ff gaan inlezen erop.

Je kan 99,9% van de antwoorden op je vragen gewoon op het internet vinden dus dat is erg makkelijk natuurlijk. Ik zie alleen prijzen van losse ingrediënten en van doseringen weet ik niks af dus als iemand een inschatting geeft ben ik 50x sneller klaar. Als je geen antwoord wilt geven, doe dat dan ook gewoon niet ;)

Weet alleen van melatonin van iets wat ik op tv zag. En daar werd het verteld dat je bruiner werdt als je het injecteerde en dan het daarnaa behoud met een bepaalde dosis, zonder zonnebanken of dergelijke. Of was dat een andere soort melatonin?

Jezelf gaan zitten spuiten om alleen maar sneller bruin te worden? ik snap niet waarom je dat zou willen. Of jij legt het natuurlijk gewoon bagger uit. Zal als ik thuis ben mezelf wel ff gaan inlezen erop.

Je kan 99,9% van de antwoorden op je vragen gewoon op het internet vinden dus dat is erg makkelijk natuurlijk. Ik zie alleen prijzen van losse ingrediënten en van doseringen weet ik niks af dus als iemand een inschatting geeft ben ik 50x sneller klaar. Als je geen antwoord wilt geven, doe dat dan ook gewoon niet ;)

We krijgen regelmatig vragen van mensen die iets neer plempen op een forum terwijl het al 100x is uitgelegd. Daar komt de frustratie vandaan. Omdat men geen zin heeft om het nog een keer uit te leggen en op dit forum antwoord op alle vragen zijn te vinden.

Je kan het ook zien dat men jouw lui vindt omdat je je niet wilt inlezen op de materie. En dat is prima, maar begin er dan ook niet aan. Ga geen dingen gebruiken waar je van gehoord hebt.

Zonet bact water ontvangen. Peptides-uk.com is dus betrouwbaar

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Melanotan II is inderdaad een injectie die ervoor zorgt dat de hoeveelheid pigment in je huid groter wordt. Je wordt hierdoor bruiner, maar ook sneller bruin. Zonder zonnebank/zonnen werkt het ook ja, maar in mindere mate (de pigment wordt dan immers minder snel 'opgeroepen').

Sommige mensen worden in de zon sowieso al bruin, sommige mensen, zoals ik, niet. Je hebt dan inderdaad een keuze om dit te doen. Waarom je dat zou willen? Je wil er mooier uitzien, meer zelfvertrouwen...

http://www.youtube.com/watch?v=AgOxGGL-s98

We krijgen regelmatig vragen van mensen die iets neer plempen op een forum terwijl het al 100x is uitgelegd. Daar komt de frustratie vandaan. Omdat men geen zin heeft om het nog een keer uit te leggen en op dit forum antwoord op alle vragen zijn te vinden.

Je kan het ook zien dat men jouw lui vindt omdat je je niet wilt inlezen op de materie. En dat is prima, maar begin er dan ook niet aan. Ga geen dingen gebruiken waar je van gehoord hebt.

Weet je wat het grappige is?

Je kan ook gewoon zeggen: ongeveer 20-30 euro per maand. in plaats van een heel levensverhaal schrijven waar ik niks aan heb:o

Het kost je letterlijk 10 seconde van je tijd. En dan weet ik genoeg of ik er nog zelf onderzoek in wil stoppen of niet met betrekking tot hoe het werkt en de effectiviteit.

ik heb een beetje onderzoek gedaan en heb ondervonden dat de dosissen hier toch wel een stuk hoger zijn dan op andere fora zoals beauty-shit en dergelijke

+ als je er mee stopt, gaat je tint dan geleidelijk aan weg of is het zoals je tanden bleken?

Laatst bewerkt:
Als ik een aantal logs lees, valt het me op dat mensen al met een kleine dosis (0,3 - 0,4mg) bijwerkingen kregen. Ik ben van 2x0,2 naar 0,4 naar 0,5 gegaan en voel nog helemaal niks van bijwerkingen. Ligt dat aan mij of ligt dat aan de MT2 die ik heb (slechte kwaliteit ofzo)?

Heeft er iemand nog een andere betrouwbare site om melanotan 2 te bestellen dan peptbridge want ik kan niet van deze site bestellen.

Hoezo kan je er niet bestellen?

Ben zelf afgelopen donderdagavond zelf begonnen met MT2 van Pepbridge.com. De donderdag daarvoor besteld, en had het maandag in huis! Verder doseer ik vrij laag, 0,2mg per keer, en de bijwerkingen bij mij zijn een warme gloed, maar dat trekt ook vrij snel weer weg, en verder geen problemen ondervonden met de website en/of de MT2!

Dan kun je net zo goed het topic sluiten want alles is een herhaling van posts.
net als de meeste topics....

we krijgen......
lol
je hoeft niet te antwoorden.

Ik heb een paypal account aangemaakt en heb alles besteld op die site en op het einde vraagt die de een geldige bank kaart en heb alleen maestro, geen visa of iets anders en maestro nemen ze niet aan.

Je moet op PayPal je bankrekeningnummer invoeren. Binnen een paar dagen maken ze dan twee kleine bedragen naar je over. Dan log je in op PayPal en verifieer je je bankrekening door de gestorte bedragen in te voeren.

-- Edit --
Je kan ook geld op je PayPal account zetten via iDeal

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen Bac water/steriel water/Nacl water?

Terug
Naar boven