Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Even een vraag voor de hoeveelheden (Ben overigens nog aan het wachten op bact water, verwacht het een dezer dagen):
1 vial MTII moet je vullen met 1ml bact, dus:
10 mg = 1 ml
Als ik dus volgens instructies 0,2 mg moet nemen, dien ik dus 0,02ml te nemen? De spuiten die ik heb besteld zijn 0,5ml, opgedeeld in 50 units. Voor de eerste keer moet ik dus 2 units nemen?
Als je voor het gemakt zegt dat je dus altijd 0,5mg neemt, kun je dus 20x doen met één MTII vial?
Of heb ik het nu verkeerd begrepen (ben nogal huiverig om een verkeerde dosis te nemen)
Waar haal je je bacteriostatisch water vandaan?
Edit: Ne pakket van pepbridge binnengekregen. Netjes verpakt zo door de brievenbus. afgelopen vrijdag besteld en nu al binnen. Awesome service tot op heden.
Beetje sneu dat dat verrekte water lastiger te krijgen is dan M2... Als iemand voor bacteriostatisch water een adres/link heeft hoor ik het graag.
Edit2: aangezien het hier gaat over een vraag naar een bron van een legaal product, verwacht ik dat dit geen probleem is.
Als dat wel zo is, kan mn opmerking weg. Karma voor de mensen die mij een goede tip geven voor t water.
Laatst bewerkt: