MindBender
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet op PayPal je bankrekeningnummer invoeren. Binnen een paar dagen maken ze dan twee kleine bedragen naar je over. Dan log je in op PayPal en verifieer je je bankrekening door de gestorte bedragen in te voeren.
-- Edit --
Je kan ook geld op je PayPal account zetten via iDeal
Inmiddels vandaag op dag 4. dosis inmiddels op 1 mg/d.
Ik ga naar 1.2 en blijf daarop zitten tot ik de goede kleur heb.
Maandag maar ff zonnebankje.
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
Wat is vraag? Bacteriostatic water is steriel water met de toevoeging van benzyl alcohol.
Je kunt steriel water maar 1x gebruiken. Zo gauw je de vial/container/whatever gebruikt zit er niks mee in om bacterien tegen te gaan. De toevoeging van de alcohol voorkomt dat het een broedplaats voor bacterien wordt. Hierdoor kun je het tot ongeveer 30 dagen na openen gebruiken (heb ik me laten vertellen, geen bron aanwezig).
---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
Dat eerste werkt bij mij niet meer tenzij ik er een creditcard aan koppel :S via ideal is wel mogelijk per direct.
Hebje die paypal al eens eerder gebruikt? Heb tegenwoordig dat er echt geld op moet staan terwijl het eerder zelf afgeboekt werd van mijn normale rekening.
Zegt ook dat ik een credit card moet aanmelden als er niet genoeg opstaat.
Precies wat je zegt inderdaad. Vroeger kon je gewoon alles kopen en werd had gewoon afgeschreven bij de bank. Nu lijkt dat helemaal niet meer te willen voor mij.
Inmiddels vandaag op dag 4. dosis inmiddels op 1 mg/d.
Ik ga naar 1.2 en blijf daarop zitten tot ik de goede kleur heb.
Maandag maar ff zonnebankje.
Is http://melanotan-tekoop.nl/ ook bekend als een betrouwbare site? Wel handig dat je daar gewoon alles ineens kunt bestellen.
Voor een reportage in een bekend weekblad ben ik op zoek naar Melanotangebruikers die ik face-to-face kan interviewen. Omdat Melanotan voor de meeste Nederlanders een relatief onbekend middel is, ben ik op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij meer inzicht kunnen geven en willen uitleggen waarom ze 't gebruiken en prefereren boven de 'doorsnee' bruiningsmethoden. Wie interesse heeft, kan contact met mij opnemen via info@kloosmedia.nl
mvg, Jordi Kloos
Helaas geen vergoeding, maar wel een kans om als één van de eerste in NL uitgebreid je verhaal te doen over dit spul. Dus ook een mogelijkheid om alle onzinverhalen de wereld uit te helpen.
Helaas geen vergoeding, maar wel een kans om als één van de eerste in NL uitgebreid je verhaal te doen over dit spul. Dus ook een mogelijkheid om alle onzinverhalen de wereld uit te helpen.

Is nacl water ook mogelijk qua injects? Of alleen bac? En wat is het verschil?
Waar kopen jullie het atm?