XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Gebruik het pas twee weken dus voldoe niet echt aan het profiel van ervaren gebruiker lijkt me ;D

Iemand een actuele kortingscode voor Pepbridge?

Dan houdt het op....
Succes :p

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Ja, maar met NaCi slechts beperkt houdbaar, dus mixen, spuitjes preloaden en daarna in de vriezer.

Met AntiBacterieel water is het (gemixt) zo'n maand houdbaar in de koelkast.

Hoe werkt dat preloaden precies dan? Dan bevriest het geheel toch?

Neem aan dat je NaCl bedoelt trouwens, vanwaar verschil in houdbaarheid en wat noem je beperkt?

hey

hoe vaak in de week

kun je het besten er bij zonnebanken.

en lost de m2 ook bij jullie ook niet helemaal op er zit nog een heel klein beetje op de boden van het potje vast geplakt .

is het normaal dat ik bijna geen last heb van bijwerkingen .

Ik gebruik nu melanotan voor de 3de keer en ga even met jullie delen wat voor mij het beste werkt.
ik heb nu ongeveer 8-9mg gebruikt en begin nu eindelijk een beetje te verkleuren met nogal redelijk weinig zonlicht tot nu toe, normaal gesproken moest ik dan eerst 15+mg gebruiken. (ben een Ginger dus huidtype 1)
Ik zal ff een paar dingen benoemen die voor mij goed werken.
1 Dit is de eerste keer dat ik van peptide bridge heb gekocht dus 98% gekwalificeerd Melanotan ( de andere keren waren van Nederlandse en Belgische sites, met andere woorden je kunt beter gewoon van de daadwerkelijke bron kopen waar het ook echt wordt gemaakt).
Ik heb het gevoel dat peptidebridge betere Melanotan aflevert.
2. ik weeg ongeveer 94 kilo en gebruik ongeveer 0,6 3 units dus ( dit werkt voor mij redelijk)
het is een beetje uitzoeken wat voor jouw het beste is.
je kan beter eerst te veel nemen bijv. 0,8 als je ziet dat dit goed aanslaat ga je naar 0,5 om Melanotan te besparen.
* (Mocht je misselijk raken na het injecteren volgende keer toch iets minder en even afwachten voor dat je weer hoger gaat.)
3. gebruik zo veel mogelijk natuurlijke uv ga gewoon lekker naar het strand of in je tuintje zitten.
Uit eigen ervaring werkt dat beter.
4. je kan beter wat korter in de zon liggen en wat vaker i.p.v. heel lang en wat minder vaak ( althans met mijn huidtype)
5. De bijwerkingen die ik krijg zijn moedervlekken erbij ( redelijk veel) en heel af en toe wat misselijk/koortsig gevoel na het injecteren.
Als je de soort van misselijk gevoel krijgt zou ik toch minderen je kan het vergelijken als een griep je lichaam vecht er nog tegen en moet zich nog aan het stof wennen.
6. Ik zou toch zoveel mogelijk met bac water gaan werken, zodat de Melanotan beter houdbaar blijft.
7.Preloaden doe ik nu ook niet meer, ik bewaar mijn melanotan in de kast, maak 1 flesje klaar met 1ml bac water en leg het in de koelkast, mocht deze weer op zijn begint het proces opnieuw.
Veel zeggen dat preloaden gewoon kan maar ik heb mijn twijfels er toch over.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan :p

Ik heb nu anderhalf jaar perioden MT2 gebruikt en ik ga zo om de drie weken naar een zonnebank het hele jaar door. Ik heb nu al maanden geen melanotan meer gebruikt en ik merk dat ik een heel groot deel van mijn kleur blijf houden. Heb gisteren 4 uur in de zon gelegen en ben meteen weer zo bruin dat echt iedereen er wat van zegt. Ik word dus wel iets lichter in de winter maar de echt bruine kleur is megasnel weer terug.

Herkennen jullie dit ook, dat je op een moment eigenlijk van huidtype veranderd. Vroeger smeerde ik factor 30 om niet rood te worden. Nu smeer ik helemaal niks meer, lig uren in de zon en ben bruin in een dag.....

Ik vraag me af als ik bijvoorbeeld een jaar geen melanotan meer pak en geen zonnebank of ik dan mijn oude tint en gevoeligheid voor verbranden weer zou krijgen. Niet dat ik dat zou willen overigens. Maar algemeen is men van mening dat MT tijdelijk is en zie je mensen kuur na kuur nemen terwijl ik in mijn totale leven op zo 4x 10mg zit verdeeld over die anderhalf jaar.

Ik heb nu anderhalf jaar perioden MT2 gebruikt en ik ga zo om de drie weken naar een zonnebank het hele jaar door. Ik heb nu al maanden geen melanotan meer gebruikt en ik merk dat ik een heel groot deel van mijn kleur blijf houden. Heb gisteren 4 uur in de zon gelegen en ben meteen weer zo bruin dat echt iedereen er wat van zegt. Ik word dus wel iets lichter in de winter maar de echt bruine kleur is megasnel weer terug.

Herkennen jullie dit ook, dat je op een moment eigenlijk van huidtype veranderd. Vroeger smeerde ik factor 30 om niet rood te worden. Nu smeer ik helemaal niks meer, lig uren in de zon en ben bruin in een dag.....

Ik vraag me af als ik bijvoorbeeld een jaar geen melanotan meer pak en geen zonnebank of ik dan mijn oude tint en gevoeligheid voor verbranden weer zou krijgen. Niet dat ik dat zou willen overigens. Maar algemeen is men van mening dat MT tijdelijk is en zie je mensen kuur na kuur nemen terwijl ik in mijn totale leven op zo 4x 10mg zit verdeeld over die anderhalf jaar.
Dat ik bruin blijf zonder Melanotan is bij mij nog niet echt gebeurd meestal houdt het 1-3 maand aan.
Dan begint meestal de winter periode en ga ik ook niet echt zonnenbanken ofzo ( aangezien dat bij mij toch slechter werkt)
Dat je met huidtype verandert klopt wel ik ging gister een uur in de zon zitten en normaal zou ik dan lichtjes verbrandt zijn maar dit was niet het geval.
Welke huidtype heb je dan als ik vragen mag :)

Blauwe ogen maar bijna zwart haar, verbrand nooit, zelfs als ik me niet smeer en uren in de zon lig. Dan ben ik in 1 dag gewoon van mijn standaard licht bruine kleur in een keer echt bruin nu. Ik gok nu type IV en ik had II tot III. Vroeger moest ik op een stranddag smeren met factor 15 minstens en na 3-4 uur echt de schaduw opzoeken in het begin van het zomerseizoen.

praatte er met een dokter over ( geen consult, gewoon privé) en hij zei me: eigenlijk voeg je gewoon melanine toe en op zich is dat heel veilig, het probleem zit hem gewoon in die paar oneerlijke suppliers die iets slecht hebben toegevoegd en die gevallen halen dan ook het nieuws.

Ik lees wel op pubmed dat de vials niet allemaal 10 mg melanotan bevatten. Dat na onderzoek is gebleken dat de ene maar rond de 4 bevat en de andere rond de 8.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24771717

praatte er met een dokter over ( geen consult, gewoon privé) en hij zei me: eigenlijk voeg je gewoon melanine toe en op zich is dat heel veilig, het probleem zit hem gewoon in die paar oneerlijke suppliers die iets slecht hebben toegevoegd en die gevallen halen dan ook het nieuws.

Ik lees wel op pubmed dat de vials niet allemaal 10 mg melanotan bevatten. Dat na onderzoek is gebleken dat de ene maar rond de 4 bevat en de andere rond de 8.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24771717
Precies het grootste gevaar is dat je onzuiver spul krijgt.
Daarom niet gelijk eerst 1-2mg erin proppen en altijd aftasten hoe je lichaam erop reageert.
En er is nog een gevaar als je huidtype 1-2 hebt, sommige mensen denken als ze net begonnen zijn dat ze gelijk 5 uur aan het strand kunnen bakken zonder bescherming.

Ik vind ( vooral bij amerikanen) soms echt van die verhalen terug in de stijl van: ik nam het, viel tegen de grond, mijn hart stond zo goed als stil, ik zweette als gek, op 2 weken tijd kreeg ik huidkanker,.....
als ik dat lees, denk ik nog wel even: waar ben ik mee bezig? Maar na bijna zes jaar merk ik niets tenzij ik het een paar dagen niet heb genomen een klein misselijk gevoel, maar nooit als in een periode dat ik het dagelijks neem, dan gaat het over.

Hoe is het jou vergaan met MTII Marieke?

Ja erg goed eigenlijk! In de winter nog veel gezonnebankt erbij maar nu met dit mooie weer hoef ik eigenlijk maar kort in de zon te zitten om al lekker bij te kleuren :) Zet de mela meestal ook vlak voor ik in de zon ga. Ook heerlijk dat ik gewoon niet meer verbrand :)

Hoe werkt dat preloaden precies dan? Dan bevriest het geheel toch?

Neem aan dat je NaCl bedoelt trouwens, vanwaar verschil in houdbaarheid en wat noem je beperkt?

Je pakt een vial en die vul je met 1Ml Anti Bacterieel water of NaCI (Fysiologische zoutoplossing is een oplossing van 0,9 % NaCl (9 gram keukenzout per liter) in water, zodat de osmotische waarde van de verkregen oplossing overeenkomt met die van de lichaamsweefsels.)

Dan vul je je spuiten (20x 0.5mg of 16x 0.7mg.... ongeveer). Dopje weer op je naalden.
Je vial is dan zo'n beetje leeg. Het lege potje kan weg.
De spuiten doe je in z'n geheel in de vriezer. (bv. in een tupperware bakje).
Het geheel bevriest dan.

Wanneer je een spuit nodig hebt, haal je er eentje uit de vriezer. Die laat je even 10 minuten op kamer temperatuur ontdooien (of je houd hem even een paar minuten in je handen om op te warmen)

Anti Bacterieel water bevat alcohol en in de samenstelling is je MT2 mix langer houdbaar (ca. 3 weken in de koelkast). NaCl heeft verder geen ontsmettende werking om bv. bacterien groei in de oplossing tegen te gaan.

In ieder geval; bij invriezen maakt het geen verschil welke van de twee je gebruikt.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Ja erg goed eigenlijk! In de winter nog veel gezonnebankt erbij maar nu met dit mooie weer hoef ik eigenlijk maar kort in de zon te zitten om al lekker bij te kleuren :) Zet de mela meestal ook vlak voor ik in de zon ga. Ook heerlijk dat ik gewoon niet meer verbrand :)

Top! Goed om te horen. Succes :cool:

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Ik gebruik nu melanotan voor de 3de keer en ga even met jullie delen wat voor mij het beste werkt.
ik heb nu ongeveer 8-9mg gebruikt en begin nu eindelijk een beetje te verkleuren met nogal redelijk weinig zonlicht tot nu toe, normaal gesproken moest ik dan eerst 15+mg gebruiken. (ben een Ginger dus huidtype 1)
Ik zal ff een paar dingen benoemen die voor mij goed werken.
1 Dit is de eerste keer dat ik van peptide bridge heb gekocht dus 98% gekwalificeerd Melanotan ( de andere keren waren van Nederlandse en Belgische sites, met andere woorden je kunt beter gewoon van de daadwerkelijke bron kopen waar het ook echt wordt gemaakt).
Ik heb het gevoel dat peptidebridge betere Melanotan aflevert.
2. ik weeg ongeveer 94 kilo en gebruik ongeveer 0,6 3 units dus ( dit werkt voor mij redelijk)
het is een beetje uitzoeken wat voor jouw het beste is.
je kan beter eerst te veel nemen bijv. 0,8 als je ziet dat dit goed aanslaat ga je naar 0,5 om Melanotan te besparen.
* (Mocht je misselijk raken na het injecteren volgende keer toch iets minder en even afwachten voor dat je weer hoger gaat.)
3. gebruik zo veel mogelijk natuurlijke uv ga gewoon lekker naar het strand of in je tuintje zitten.
Uit eigen ervaring werkt dat beter.
4. je kan beter wat korter in de zon liggen en wat vaker i.p.v. heel lang en wat minder vaak ( althans met mijn huidtype)
5. De bijwerkingen die ik krijg zijn moedervlekken erbij ( redelijk veel) en heel af en toe wat misselijk/koortsig gevoel na het injecteren.
Als je de soort van misselijk gevoel krijgt zou ik toch minderen je kan het vergelijken als een griep je lichaam vecht er nog tegen en moet zich nog aan het stof wennen.
6. Ik zou toch zoveel mogelijk met bac water gaan werken, zodat de Melanotan beter houdbaar blijft.
7.Preloaden doe ik nu ook niet meer, ik bewaar mijn melanotan in de kast, maak 1 flesje klaar met 1ml bac water en leg het in de koelkast, mocht deze weer op zijn begint het proces opnieuw.
Veel zeggen dat preloaden gewoon kan maar ik heb mijn twijfels er toch over.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan :p

Punt 1: Dat idee heb ik ook. Het werkt voor mij beter dan een andere leverancier

Punt 2: Die logica ontgaat me. Je kan beter te weinig nemen dan teveel. Je kan langzaam opbouwen wat voor jou het beste is. Ik zou het rustig opbouwen (schema is hier op het forum te vinden) en dan tot een maximaal percentage van je lichaamsgewicht (hier is ook al diverse malen over geschreven)

Punt 3: Als er geen zon is, werkt 1 a 2x per week een zonnebank prima, afhankelijk van de sterkte. Maar de zon werkt het snelste en het beste. Mee eens...

Punt 5: Dan heb je teveel gebruikt of ben te snel begonnen met een (te) hoge dosis en/of niet opgebouwd. Als je het hele jaar door MT2 gebruikt krijg je geen nieuwe moedervlekken en ze verdwijnen ook niet.

Punt 6: Klopt, tenzij je gaat pre-loaden, dan blijft de werking het beste. Ervaring leert dat het in de koelkast ook in rap tempo terug loopt.

Punt 7: Ieder moet voor zichzelf kijken wat ie het beste vindt.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Precies het grootste gevaar is dat je onzuiver spul krijgt.
Daarom niet gelijk eerst 1-2mg erin proppen en altijd aftasten hoe je lichaam erop reageert.
En er is nog een gevaar als je huidtype 1-2 hebt, sommige mensen denken als ze net begonnen zijn dat ze gelijk 5 uur aan het strand kunnen bakken zonder bescherming.

Laat je adviseren door ervaringen van anderen over leveranciers. Ga niet teveel zelf lopen rommelen en experimenteren. Tenzij je instaat voor de consequenties

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Heb er naar gemaild maar ze antwoorden niet. Volgens mij is het gewoon een fake site.

Er is hier al een beter alternatief genoemt. Doe er je voordeel mee ;)

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

hey

hoe vaak in de week
kun je het besten er bij zonnebanken.

en lost de m2 ook bij jullie ook niet helemaal op er zit nog een heel klein beetje op de boden van het potje vast geplakt .

is het normaal dat ik bijna geen last heb van bijwerkingen .

Hangt van de sterkte van de zonnebank af. Probeer eerst 1x per week 20 minuten.
Ik heb zelf een hele oude zonnebank en ga maximaal 2x per week 30 minuten.

De MT2 moet je rustig laten oplossen. Voorzichtig op het spul spuiten en even een paar minuten laten staan. Niet schudden! Wat niet oplost, heb je niet nodig. Komt bij mij ook voor.

Je hebt geen last van bijwerkingen als je rustig opbouwt en niet teveel gebruikt.
De meeste bijwerkingen komen van te hoge doseringen (men denkt dan dat het sneller of beter werkt) of van de spanning van het prikken in jezelf.

Het lastige aan die pepbridge is dat het van amerika komt en dan sowieso een kans op onderschepping inhoudt. Je kan dan niet meteen een grotere voorraad dan 10 vials inslaan, maar de prijs is inderdaad goed. Ze leveren hier ook met fedex en dan moet je "thuis" zijn als ze leveren.

Het lastige aan die pepbridge is dat het van amerika komt en dan sowieso een kans op onderschepping inhoudt. Je kan dan niet meteen een grotere voorraad dan 10 vials inslaan, maar de prijs is inderdaad goed. Ze leveren hier ook met fedex en dan moet je "thuis" zijn als ze leveren.

Ik vermoed dat we daar in Nederland minder last van hebben. Ik heb op vrijdag 10 vials besteld en ze waren op maandag al binnen.

Het zat keurig in een Fedex envelop en het was gewoon door de brievenbus gegooid. Ik was niet thuis, dus dat kwam prima uit!

Laatst bewerkt:
Alle melanotangebruikers op dit en duizenden andere fora, posten hun berichtjes via brailleschrift. Je kan niet én bruin zijn én zien. Het is het ene of het andere ;-)

Terug
Naar boven