Thnx voor je antwoord!
Helaas zag ik dat de verzendkosten 25 dollar zijn.. bijna even duur als het spul zelf.
Iemand een andere betrouwbare site dan peptidebridge.com?
Bestel meteen 5 of 10 vials. Dan scheelt het ook weer qua verhouding in de verzendkosten en gebruik de kortingscode!
Ik betaalde vorige week €115,40 voor 10 vials inc. verzending.
---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------
Heb eigenlijk ook een paar vragen nu.
1. Als je gaat pre-loaden open je toch de naald = niet steriel meer?
2. Bac water met melanotan in de koelkast is toch langer dan 3 weken houdbaar lijkt me...?
3. Wat is de houdbaarheid van bac water?
Had totaal 5 vials besteld, 4 in vriezer en 1 koeling met nacl (volgende keren ga ik wel bacwater gebruiken). Alleen 3 weken houdbaar is wel heel kort en met preloaden heb ik ook zon k*tgevoel... (steriel gezeik etc)
1. Je maakt het potje/vial toch eerst schoon met alcohol? Maak jij je ook druk over de haakjes van de tandarts die op een blad liggen? Die zijn ook niet steriel. Bij een operatiekamer is ook niet alles steriel. Ik zou me niet zo druk maken om de naald. Infectie op deze manier is heel klein, tenzij de omgeving waar jij alles klaar maakt echt smerig is. Overigens raak je de naald zelf niet aan met je vingers.
2. De kwaliteit loopt gemixt heel snel achteruit aangezien het peptides zijn.
3. Ongeveer 2 jaar (staat een houdbaarheidsdatum op)
---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn gezicht oranje lijkt... iemand die dit ook heeft met MT2? Is dit beginfase en wordt het nog 'echt' bruin?
Geen zorgen... Bij mij was het in het begin zelfs grijskleurig. Gaat vanzelf over tot bruin
---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------
http://www.muscletalk.co.uk/Melanotan-BEWARE-MT2-m3833101.aspx
[Link niet meer beschikbaar]
kwil niemand tegenhouden hoor maar er zijn zeker een paar mensen die er last van hebben...
Zo worden er wel meer angsten gecreeërd. Ik vermoed ook dat de industrie welke de bruiningsmiddelen, zonnebanken en overige smeermiddeltjes hier achter zit.
Veel mensen hebben er ook baat bij (denk maar aan mensen die allergisch zijn voor de zon of heel snel verbranden. Denk ook aan het voorkomen van huidkanker).
Ook koffie, bier en sigaretten zijn niet goed voor je. Maar die zijn wel legaal.
---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------
Wat ik me afvroeg: hoe sterk moet je dosis afhankelijk zijn van je lichaamsgewicht? Wanneer je bv. van 100 kg naar 80 gaat, krijg je dan met 80 procent van je dosis in verhouding evenveel binnen?
Als stelregel:
70kg = 0,7mg
80kg = 0,8mg
90kg= 0,9mg
100Kg = 1mg
Ik weeg zelf 72kg, dus ik gebruik maximaal 0,7mg
Maar ik heb gemerkt dat een waarde tussen 0,5 en 0,7mg prima werkt. Bij zonnig weer, kan je dus af met minder (in mijn geval 0,5mg)