MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik gebruik het nu bijna een maand denk ik. Heb nog geen zonnebank (of uitgebreide buitenzon) gepakt maar denk wel dat dat 'nodig' is. De huid die niet in de zon is geweest is namelijk nog gewoon dezelfde kleur, maar de huid die in de zon is geweest (armen, maar vooral gezicht) is al lekker bruin aan het worden. Krijg nu ook opmerkingen dat m'n gezicht lekker bruin is. Niet overdreven, maar wel al bizar bruin voor mijn doen. Het gaat afsteken tegen mijn blonde haar ;D. Ook baardgroei wordt nu donkerder c.q. zwart.

Ik ga als ik tijd heb gewoon in de zon liggen buiten en kijken wat het resultaat wordt.

In mijn log heb ik trouwens een foto geplaatst van het verschil rug/nek. Het is ondertussen nog bruiner. Op de foto is het niet mega-bruin maar het is wel een lekker gezonde kleur zo.

Laatst bewerkt:
Alle melanotangebruikers op dit en duizenden andere fora, posten hun berichtjes via brailleschrift. Je kan niet én bruin zijn én zien. Het is het ene of het andere ;-)

Goeie....:D
ik begreep ook niet wat je voorganger nu wilde vragen.
Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar om dat nou online te zetten waar niemand iets aan heeft...

Mensen worden erg bang gemaakt. Er zijn al jaren gebruikerservaringen en het overgrote merendeel rapporteert niets negatiefs buiten de kleine beginnersbijwerkingen. Ik geef toe: het feit dat het ( nog) niet FDA approved is, is een reden tot paniek voor velen. Er zijn inderdaad wel slechte suppliers die iets ziekmakend toevoegen aan hun vials. Plus: de ene is er gevoeliger aan dan de andere. Bij een regulier geneesmiddel is er ook altijd een kleine groep die bepaalde bijwerkingen kan ervaren. Ik gebruik het nu 6 jaar. Onlangs bloed paar keer vrij grondig laten controleren en niets dat in verband kan worden gesteld met het melanotangebruik.

Wat ik me afvroeg: hoe sterk moet je dosis afhankelijk zijn van je lichaamsgewicht? Wanneer je bv. van 100 kg naar 80 gaat, krijg je dan met 80 procent van je dosis in verhouding evenveel binnen?

Ik heb hulp nodig bij het bestellen bij Peptidebridge.com

Wat moet ik precies bestellen om voldoende te hebben om te kijken of het bevalt?

Ik zat te denken aan 2x 10 MG melanotan.

Wat moet ik verder bestellen?
Een insuline spuit en bacterieel water zit daar nog niet bij neem ik aan?

Alvast bedankt!

Iemand die antwoord kan geven op mijn vraag? Wil vanavond bestellen!

Insulinespuiten en bact water moet je inderdaad apart bestellen. De hoeveelheid ligt aan je huidtype. Heb je type 1; dan kan je best 20mg nodig hebben om verandering te zien en nog een 10mg voor onderhoud. Maar dat ligt allemaal hoe 'ontvangend' je lichaam is en je huidtype. Ik heb 1 en zie na 10mg al verschil, terwijl ik verhalen lees van mensen die ma 40mg nog geen verschil zien. Ik heb de eerste keer ook 20mg besteld trouwens. Ben nu aan de tweede vial bezig en moet binnenkort bijbestellen

Thnx voor je antwoord!

Helaas zag ik dat de verzendkosten 25 dollar zijn.. bijna even duur als het spul zelf.

Iemand een andere betrouwbare site dan peptidebridge.com?

daarmee dat je best meteen per tien bestelt, dan is het voordeliger. Beste is toch om wat referenties te hebben als je ergens bestelt, er zitten enkele haaien op het net. In UK is er ergens waar het 155 pond is voor 10 en 275 voor 20. Ik vond het best wel goed spul, maar nu lees ik op een site dat ze die als afrader aanprijzen.

Ik kreeg vandaag te horen dat mijn gezicht oranje lijkt... iemand die dit ook heeft met MT2? Is dit beginfase en wordt het nog 'echt' bruin?

Het lastige aan die pepbridge is dat het van amerika komt en dan sowieso een kans op onderschepping inhoudt. Je kan dan niet meteen een grotere voorraad dan 10 vials inslaan, maar de prijs is inderdaad goed. Ze leveren hier ook met fedex en dan moet je "thuis" zijn als ze leveren.

hier doet fedex het gewoon door de brievenbus hoor...???

Ik kreeg vandaag te horen dat mijn gezicht oranje lijkt... iemand die dit ook heeft met MT2? Is dit beginfase en wordt het nog 'echt' bruin?

Misschien best je gezicht met een iets hogere factor insmeren. Ik heb die opmerking ook gehad. Het gezicht bruint te fel en daardoor zeggen mensen al snel "oranje".

Heb eigenlijk ook een paar vragen nu.
1. Als je gaat pre-loaden open je toch de naald = niet steriel meer?
2. Bac water met melanotan in de koelkast is toch langer dan 3 weken houdbaar lijkt me...?
3. Wat is de houdbaarheid van bac water?

Had totaal 5 vials besteld, 4 in vriezer en 1 koeling met nacl (volgende keren ga ik wel bacwater gebruiken). Alleen 3 weken houdbaar is wel heel kort en met preloaden heb ik ook zon k*tgevoel... (steriel gezeik etc)

Thnx voor je antwoord!

Helaas zag ik dat de verzendkosten 25 dollar zijn.. bijna even duur als het spul zelf.

Iemand een andere betrouwbare site dan peptidebridge.com?

Bestel meteen 5 of 10 vials. Dan scheelt het ook weer qua verhouding in de verzendkosten en gebruik de kortingscode!

Ik betaalde vorige week €115,40 voor 10 vials inc. verzending.

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Heb eigenlijk ook een paar vragen nu.
1. Als je gaat pre-loaden open je toch de naald = niet steriel meer?
2. Bac water met melanotan in de koelkast is toch langer dan 3 weken houdbaar lijkt me...?
3. Wat is de houdbaarheid van bac water?

Had totaal 5 vials besteld, 4 in vriezer en 1 koeling met nacl (volgende keren ga ik wel bacwater gebruiken). Alleen 3 weken houdbaar is wel heel kort en met preloaden heb ik ook zon k*tgevoel... (steriel gezeik etc)

1. Je maakt het potje/vial toch eerst schoon met alcohol? Maak jij je ook druk over de haakjes van de tandarts die op een blad liggen? Die zijn ook niet steriel. Bij een operatiekamer is ook niet alles steriel. Ik zou me niet zo druk maken om de naald. Infectie op deze manier is heel klein, tenzij de omgeving waar jij alles klaar maakt echt smerig is. Overigens raak je de naald zelf niet aan met je vingers.

2. De kwaliteit loopt gemixt heel snel achteruit aangezien het peptides zijn.

3. Ongeveer 2 jaar (staat een houdbaarheidsdatum op)

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

Geen zorgen... Bij mij was het in het begin zelfs grijskleurig. Gaat vanzelf over tot bruin

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

http://www.muscletalk.co.uk/Melanotan-BEWARE-MT2-m3833101.aspx

[Link niet meer beschikbaar]

kwil niemand tegenhouden hoor maar er zijn zeker een paar mensen die er last van hebben...

Zo worden er wel meer angsten gecreeërd. Ik vermoed ook dat de industrie welke de bruiningsmiddelen, zonnebanken en overige smeermiddeltjes hier achter zit.
Veel mensen hebben er ook baat bij (denk maar aan mensen die allergisch zijn voor de zon of heel snel verbranden. Denk ook aan het voorkomen van huidkanker).

Ook koffie, bier en sigaretten zijn niet goed voor je. Maar die zijn wel legaal.

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Wat ik me afvroeg: hoe sterk moet je dosis afhankelijk zijn van je lichaamsgewicht? Wanneer je bv. van 100 kg naar 80 gaat, krijg je dan met 80 procent van je dosis in verhouding evenveel binnen?

Als stelregel:

70kg = 0,7mg
80kg = 0,8mg
90kg= 0,9mg
100Kg = 1mg

Ik weeg zelf 72kg, dus ik gebruik maximaal 0,7mg
Maar ik heb gemerkt dat een waarde tussen 0,5 en 0,7mg prima werkt. Bij zonnig weer, kan je dus af met minder (in mijn geval 0,5mg)

Rickelodeon, ben zelf pas twee/drie weken bezig en zette eerst dagelijks 0.3mg en ben hier al goed bruin op geworden. Zonder een zonnebank er naast te doen. Heb 0 sides.

Raad je het dan niet aan om lager te doseren dan 0,7mg. Is namelijk meer dan het dubbele dus lijkt me ook dat de kans op sides stuk groter is.

Rickelodeon, ben zelf pas twee/drie weken bezig en zette eerst dagelijks 0.3mg en ben hier al goed bruin op geworden. Zonder een zonnebank er naast te doen. Heb 0 sides.

Raad je het dan niet aan om lager te doseren dan 0,7mg. Is namelijk meer dan het dubbele dus lijkt me ook dat de kans op sides stuk groter is.

Ik heb al diverse malen een compleet schema geplaatst over hoe je moet beginnen.
Daar hanteer ik ook lagere doseringen. Hetgeen ik hier beschreef, gaat om onderhoud. Dan spuit je misschien 1 of 2x per week. Geloof me, er zijn mensen die spuiten meteen in het begin al 1,2mg want "dan gaat het lekker snel". Als je mij een beetje gevolgd hebt, zal je zien dat ik zelf lagere dosis adviseer. Maar men moet zelf ondervinden welke dosis voor hem/haar het beste werkt.

Bij de opbouw begin je met 0,2mg en zo verder. Dus als je dagelijks spuit, zal 0,3mg t/m 0,5mg ruim genoeg zijn om een lekker kleurtje te krijgen.

Laatst bewerkt:
Vraagje, een kameraad van me heeft vorig jaar vijf vials van 10mg besteld.
Nu heeft ie er vorig jaar maar één gebruikt en werd al snel erg mooi bruin, terwijl 'ie normaal wel 'gewoon' bruin was aan het eind van de zomer en nu dus binnen drie weken al met zo'n kleurtje rond liep.

Hij heeft nu nog vier vials over en voor deze zomer gebruikt hij opnieuw één vial van 10mg, dus wil ik er ook wel één van hem overnemen.
Punt is alleen dat hij ze niet gekoeld heeft het hele jaar door.
De vials zijn nog niet gemengd met water, maar denken jullie dat dit schadelijk kan zijn?

Kan iemand (Rickelodeon?) dit voor de duidelijkheid invullen?

Bewaartijd melanotan ongemixt
Kamertemperatuur:
Koelkast:
Vriezer:

Bewaartijd melanotan gemixt (of voorbereide spuit)
Kamertemperatuur:
Koelkast:
Vriezer:

Product name: Melanotan II (MT2)
Storage: 2 months at room temperature 24 months from date of receipt, 20 degrees as supplied. 1 month, 2 to 8 degrees under sterile conditions after reconstituion. 3 months, 20 to 70 degrees under sterile conditions after reconstitution.

Even overgetypt voor je vanuit Pepbridge 'Certificate of analysis'.

Kan iemand (Rickelodeon?) dit voor de duidelijkheid invullen?

Bewaartijd melanotan ongemixt:
Kamertemperatuur: 60 dagen
Koelkast: 12 maanden
Vriezer: 2 jaar*

* = Als je de MT2 binnen 12 maanden opmaakt, word aangeraden om ze gewoon in de koelkast te bewaren, aangezien het invriezen/ontdooien de MT2 peptide kan beschadigen.

Bewaartijd melanotan gemixt (of voorbereide spuit):
Kamertemperatuur: < 48 uur
Koelkast: 8 weken
Vriezer: 3 maanden*

* = Word niet aangeraden

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Vraagje, een kameraad van me heeft vorig jaar vijf vials van 10mg besteld.
Nu heeft ie er vorig jaar maar één gebruikt en werd al snel erg mooi bruin, terwijl 'ie normaal wel 'gewoon' bruin was aan het eind van de zomer en nu dus binnen drie weken al met zo'n kleurtje rond liep.

Hij heeft nu nog vier vials over en voor deze zomer gebruikt hij opnieuw één vial van 10mg, dus wil ik er ook wel één van hem overnemen.
Punt is alleen dat hij ze niet gekoeld heeft het hele jaar door.
De vials zijn nog niet gemengd met water, maar denken jullie dat dit schadelijk kan zijn?

Het lijkt me niet verstandig. Je weet niet of er iets van schimmels of bacterien is gaan groeien in de vial. Ondanks dat deze afgesloten is. Aangezien MT2 na 60 dagen onbruikbaar is, zou ik geen resultaat verwachten.

Terug
Naar boven