Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me niet verstandig. Je weet niet of er iets van schimmels of bacterien is gaan groeien in de vial. Ondanks dat deze afgesloten is. Aangezien MT2 na 60 dagen onbruikbaar is, zou ik geen resultaat verwachten.
Ah oke top, dan bestel ik toch zelf maar bij peptidebridge.
Maar waar halen jullie bac water vandaan?
Er staat een paar pagina's terug op het forum een link naar een website voor anti bacterieel water
Dus het is zeker aan te raden om 1 of 2 keer een zonnebank te pakken dat scheelt echt een hoop...
Ik heb in totaal 25mg erin zitten. Je zag wel dat ik duidelijk bruiner geworden was niet super erg. Een paar keer in de zon gezeten maar geen zonnebank gepakt. Vanmiddag de eerste keer zonnebank gepakt het was een middelzware bank. Ik denk ik injecteer van te voren 0,5 mg omdat ik al 2 dagen niets gezet had. Ik had 10 van de 20 minuten handoek over me kop gelegd omdat anders mijn gezicht te bruin werd. IK had nooit gedacht dat 1 zonnebank sessie zoveel verschil zou maken echt niet normaal meer. Ik kwam er echt 10 keer bruiner onder uit echt sick. Dus het is zeker aan te raden om 1 of 2 keer een zonnebank te pakken dat scheelt echt een hoop...

Ja die had ik gezien inderdaad, maar daar is het niet op voorraad en kan ik het dus niet bestellen..
Nog andere suggesties?
Hallo,
Ik heb zelf huidtype 1 en wilde het heel erg rustig opbouwen zodat het voor mijn omgeving niet opvalt. Ik vroeg mij af of hier mensen zijn met huidtype 1 en waarbij het goed gelukt het?
Ik las wel hier ergens dat iemand er rode vlekken aan heeft overgehouden waar hij de spuitjes zet is dat bij jullie ook het geval of is hij gewoon onnauwkeurig geweest met de hygiëne?
Ik las ook ergens dat er een neusspray was, iemand hier ervaring mee? En is het even effectief?
Daarnaast zou ik graag willen weten waar ik het het beste kan kopen en het liefst via ideal als dat mogelijk zou zijn?
Ben eigenlijk opzoek naar een starterspakketje waar alles bij zit.
Alvast bedankt en ik hoop reactie te krijgen.
Mvg,
Jordy
Er zijn genoeg ervaringen met mensen die huidtype 1 hebben. Als je heel rustig opbouwt, hoeft het niet direct iemand op te vallen. Zeker als je niet gaat zonnebanken zal je geen effect zien.
De rode vlekken kunnen komen omdat het niet goed gemixt is, of Melanotan die na ontdooien niet goed oplost.
Neusspray werkt niet
Startpakketjes vind je voornamelijk via dealers die je op internet kan vinden. De meeste hier bestellen alles los.
Wat kost het gemiddeld per maand om je tan te behouden ?