MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Vandaag weer iemand gekend die al honderden malen via europese suppliers bestelde en nooit problemen gehad. Eén keer pepbridge en pakketje onderschept. Ze zijn inderdaad de goedkoopste, maar buiten Europa bestellen, houdt altijd meer risico's in.

Zijn er ook mensen die in plaats van in hun buik in hun been zetten? En zo ja waar precies in het been of maakt dit geen verschil?

Wat is de levertijd van peptidebridge?

Ongeveer drie dagen

Jullie kunnen mij ook vast vertellen waar ik bacteristatisch water kan bestellen?? Need it thanks in advance

Vandaag weer iemand gekend die al honderden malen via europese suppliers bestelde en nooit problemen gehad. Eén keer pepbridge en pakketje onderschept. Ze zijn inderdaad de goedkoopste, maar buiten Europa bestellen, houdt altijd meer risico's in.

Misschien in België. Hier in Nederland nooit last gehad met PeptideBridge. Vorige maand nog 10 vials besteld en zonder problemen aangekomen.

iemand die mooie 'tan-gains' maakt met het mooie weer?

Zijn er ook mensen die in plaats van in hun buik in hun been zetten? En zo ja waar precies in het been of maakt dit geen verschil?

Wtf,,, waarom zou je dit in godsnaam doen? Mijn huid om mijn been zit te strak om het in te zetten, maar in principe kan je het overal zitten, zolang je het maar in vetweefsel zet. Het maakt niet uit waar, alleen is buik gewoon het makkelijkste.

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

iemand die mooie 'tan-gains' maakt met het mooie weer?

Denk dat die shit van pep bridge 'zwaar' underdosed is. Gebruik het nu 3 a 4 maanden. Ben zeker bruiner dan normaal, maar niks extreems. Zet nu alweer ruime maand 3-4x per week 1mg, maar wordt niet meer bruiner. Heb ook geen bijwerkingen als erecties en wordt zelden misselijk van een injectie. Toch maar is een ander merk uitproberen.

Denk dat die shit van pep bridge 'zwaar' underdosed is. Gebruik het nu 3 a 4 maanden. Ben zeker bruiner dan normaal, maar niks extreems. Zet nu alweer ruime maand 3-4x per week 1mg, maar wordt niet meer bruiner. Heb ook geen bijwerkingen als erecties en wordt zelden misselijk van een injectie. Toch maar is een ander merk uitproberen.

Ik denk dat je eerder een fout hebt gemaakt in het goedhouden van je MT2.
Peptidebridge staat heel goed aangeschreven en op diverse fora internationaal is men er zeer positief over. Het zou dus helpen als je verteld hoe je het bewaard, bereid, hoe lang geleden je het hebt aangeschaft, etc.

Ik denk dat je eerder een fout hebt gemaakt in het goedhouden van je MT2.
Peptidebridge staat heel goed aangeschreven en op diverse fora internationaal is men er zeer positief over. Het zou dus helpen als je verteld hoe je het bewaard, bereid, hoe lang geleden je het hebt aangeschaft, etc.

Denk het niet, heb meerdere keren besteld en vorige maand nog een bestelling binnen gehad + meerdere van mijn vrienden gebruiken het ook.

Ik doe dit voor het eerst en vind het wel redelijk spannend, wil er ook echt niet naast zitten qua hoeveelheden.

Ik heb hier:
30 ml bacteriostatisch water
5x 10mg vial MT2
30x 0,5 ML insulinespuiten

Ik wil rustig aan beginnen, dacht aan deze hoeveelheden (incl. preloaden)

30 spuiten vullen met 1 vial (10mg) en 15 ml water. Dan zit ik dus per spuit op 0,33 mg.

Klinkt dit redelijk?

Overigens heb ik ook nul ervaring met het gebruik van spuiten, heeft iemand nog goede tips? Gewoon youtube pakken how to use insuline syringe?

Alvast bedankt voor de tips!

Edit: en hoe krijg ik de vial + water het beste gemengd??

gwn een buikplooi pakken en prikken en prikken in het vet niet in de onderliggende spier. Niet dat dit erg zou zijn maar doet overbodig zeer.

Verder de vial aan de top pakken en rustig je pols draaien. Niet schudden!!!

Preloaden kan, ik zou elke dag een spuitje maken. Dat is nog geen minuut werk als je eenmaal weet hoeveel ml = hoeveel mg

Maar begrijp ik je goed, wil je 15ml bij 1 vial doen? Dat kan hoor maar ik vind 2ml echt meer dan genoeg. 0.1ml is dan 500mcg (0,5mg) Of doe 3ml en dan heb je makkelijker de door jou gewenste dosis. 3ml past nog in een vial en hoef je niks te preloaden.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ik zet overal, een huidplooi is een huidplooi. Punt is alleen dat als je heel ripped bent je nauwelijks een plooi met vet kan maken en bij benen al helemaal niet. Ik zet het niet IM, ik prik mijn AAS als 2x per dan IM dat is wel zat.

Ik zou nog minder dan 0,33 zetten ;)

Hoe veranderen jullie de naalden bij insulinespuitjes ? Of prikken jullie met dezelfde naald waarmee jullie getrokken hebben?

Terug
Naar boven