AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Maar begrijp ik je goed, wil je 15ml bij 1 vial doen? Dat kan hoor maar ik vind 2ml echt meer dan genoeg. 0.1ml is dan 500mcg (0,5mg) Of doe 3ml en dan heb je makkelijker de door jou gewenste dosis. 3ml past nog in een vial en hoef je niks te preloaden.

Ik vind 1ml op 1 vial al genoeg. Anders zit je straks te rommelen met de geadviseerde hoeveelheden die je moet injecteren.

Als je straks 0,5mg gaat zetten, hoe ga je hem dan uitleggen hoeveel dat in z'n spuit zit qua ml ?

Als je 1ml bij 10mg doet, dan is 0,5ml gelijk aan 0,5mg.
Als jij dus adviseert om er 2ml in te doen, dan is 0,5ml gelijk aan 0,25mg

Hey, heb sinds gisteren mijn flesjes ontvangen en heb gisteren 1ml water bij mijn potje gedaan van 10mg, maar wat moet ik nu doen dan ? Kan ik dat flesje nog gebruiken en ja hoeveel keer en hoeveel water dan ? Grtjs

Hey, heb sinds gisteren mijn flesjes ontvangen en heb gisteren 1ml water bij mijn potje gedaan van 10mg, maar wat moet ik nu doen dan ? Kan ik dat flesje nog gebruiken en ja hoeveel keer en hoeveel water dan ? Grtjs

Weggooien, want water wil je echt niet in je lichaam gaan spuiten.

Niet meer kopen en niet meer gebruiken, want als je met zo weinig kennis aan gaat zitten rommelen heb je binnen de kortste keren een ontsteking opgelopen en word je heel ziek.

Ik vind 1ml op 1 vial al genoeg. Anders zit je straks te rommelen met de geadviseerde hoeveelheden die je moet injecteren.

Als je straks 0,5mg gaat zetten, hoe ga je hem dan uitleggen hoeveel dat in z'n spuit zit qua ml ?

als je 1ML bij 10MG doet dan is 0.5ML gelijk aan 5MG
10Units(0,1ML) is dan 1MG

als je 2ML bij 10MG doet dan is 0.5ML gelijk aan 2,5MG
10Units(0,1ML) is dan 0,5MG

Iemand ervaring mee ? Heb gisteren flesjes ontvangen maar hoeveel water moet erin in gans mijn flesje ? Kzie hier staan 5 maar heb gisteren 1ml water ingedaan .... Iemand ervaring ?

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Maar bedoel bacterieel water he geen fwn water

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

als je 1ML bij 10MG doet dan is 0.5ML gelijk aan 5MG
10Units(0,1ML) is dan 1MG

als je 2ML bij 10MG doet dan is 0.5ML gelijk aan 2,5MG
10Units(0,1ML) is dan 0,5MG

Kun je beter uitleggen want is ingewikkeld, dus gisteren hrb ik 1ml bacterieel water in mn glesje gedaan en heb 0,4 mg ingespoten, maar zit niet veel in flesje niet meer dus wa moet ik nu dan doen ? Grtjs

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

En nog een vraag ? Ik heb gisteren 5ml in men flesje melanotan gespoten en heb nu amper nog iets over ? Hoeveel mag ik meteen in men flesje melanotan spuiten heel dat flesje physiopur der helemaal indoen ? Of hoeveel ml je gaat mij toch niet zeggen dat ik zo flesje melanotan maar 1x kan inspuiten ?

Hoeveel bac water heb je nou in gespoten in het flesje 1ml of 5ml?

Een insulline spuit tot aan de 10

En heb gisten 0,4 getrokken en nu zit er amper iets in nog ? Daarom vraag ik hoeveel mag ik van dat product bij men melanotan ik doe het wel met insulline spuitjes mag ik heel men spuit vol trekken en bij die melanotan doen ofniet

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

En heb gisten 0,4 getrokken en nu zit er amper iets in nog ? Daarom vraag ik hoeveel mag ik van dat product bij men melanotan ik doe het wel met insulline spuitjes mag ik heel men spuit vol trekken en bij die melanotan doen ofniet

Dus mag ik een ganse insulline spuit van men product bij men melanotan doen ?

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Insuline spuitjes zijn 10/20/30/40/50/60/70/80/100 tot hoeveel mag ik trekken voor in men flesje melanotan te doen dat is men vraag eig

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Insuline spuitjes zijn 10/20/30/40/50/60/70/80/100 tot hoeveel mag ik trekken voor in men flesje melanotan te doen dat is men vraag eig

Sorry ze gaan maar tot 50 van 5 te beginnen

Heb je gister 1 volle insulinespuit in je melanotan flesje gedaan?

Was je misselijk toen je je gister ingespoten had met melanotan?

En nog een vraag ? Ik heb gisteren 5ml in men flesje melanotan gespoten en heb nu amper nog iets over ? Hoeveel mag ik meteen in men flesje melanotan spuiten heel dat flesje physiopur der helemaal indoen ? Of hoeveel ml je gaat mij toch niet zeggen dat ik zo flesje melanotan maar 1x kan inspuiten ?

Je hebt duidelijk wat mis gedaan, want je zou er zo'n 15 a 20 injecties uit kunnen halen.

Je hebt 0,5ml van het anti bacterieel water in je vial gedaan en toen 0,4ml met je spuit opgezogen en ingespoten. Dan heb je dus bijna een complete vial van 10mg ingespoten.

Zo te zien heb je ook totaal geen moeite gedaan om te weten hoe je het moet gebruiken, want je heb duidelijk het forum niet gelezen, geen tips ten harte genomen en zelfs wat ik schrijf negeer je volkomen.

Ik ga je in ieder geval niet verder helpen, misschien dat anderen op het forum je willen meehelpen jezelf naar de vernieling te helpen, maar ik in ieder geval niet.

Nogmaals:
Alles weg gooien (Spuiten netjes inleveren bij de apotheek), niet meer kopen en niet meer op dit forum terugkeren.

Laatst bewerkt:
Heb je gister 1 volle insulinespuit in je melanotan flesje gedaan?

Was je misselijk toen je je gister ingespoten had met melanotan?

Nee geen volledige spuit tot 10 want was spuit van 50, en dan heb ik 1min gewacht en dan 0,4 uit mijn flesje gehaald en ingespoten, nee niet misselijk geweest maar nu zit er bijna niets meer in dus mijn vraag is hoeveel bacterieel water ik bij een flesje van 10mg moet doen ?

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Nee geen volledige spuit tot 10 want was spuit van 50, en dan heb ik 1min gewacht en dan 0,4 uit mijn flesje gehaald en ingespoten, nee niet misselijk geweest maar nu zit er bijna niets meer in dus mijn vraag is hoeveel bacterieel water ik bij een flesje van 10mg moet doen ?

Een volledig flesje bacterieel water van 5ml er volledig bijdoen ?

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

?

Ik heb dus dit:
x1gfpd.jpg

Hoe meng ik? Ik heb echt geen idee.

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

?

Zo moeilijk is het toch niet? Als 1ml bac. water afmeten met een spuit al teveel is dan zou ik Rickelodeons advies maar opvolgen en er vanaf blijven...
Ik heb dus dit:

Hoe meng ik? Ik heb echt geen idee.

1ml van uit de grote vial, in de kleine vial...daarna grote vial weg gooien en mengels uit kleine vial gebruiken voor injecties.

Zo moeilijk is het toch niet? Als 1ml bac. water afmeten met een spuit al teveel is dan zou ik Rickelodeons advies maar opvolgen en er vanaf blijven...

1ml van uit de grote vial, in de kleine vial...daarna grote vial weg gooien en mengels uit kleine vial gebruiken voor injecties.

De grote vial kun je nog prima 30 dagen in de koelkast bewaren of invriezen voor de volgende vial....

De grote vial kun je nog prima 30 dagen in de koelkast bewaren of invriezen voor de volgende vial....

Heb zelf nooit meer dan 1 vial MT2 nodig (sterker nog, deel deze samen met mijn vriendin en dan hebben we nog over). Inderdaad als je meerdere vials wilt gebruiken, kan je het bewaren...

1ml van uit de grote vial, in de kleine vial...daarna grote vial weg gooien en mengels uit kleine vial gebruiken voor injecties.[/QUOTE]

Ja ok, alleen dan moet ik dus eerst lucht uit de kleine zuigen?

:roflol: :roflol: dit topic ineens :o

Ja ok, alleen dan moet ik dus eerst lucht uit de kleine zuigen?

Echt ALLES, maar dan ook ALLES wat je zou moeten weten is op dit forum terug te vinden.
Maar ik heb er weinig trek in dat MT2 straks het nieuws haalt omdat een of andere idioot die niet weet hoe ie het gebruikt, ontzettend ziek is geworden of dood is gegaan.

Nogmaals:
Spullen in een tasje afleveren bij de Apotheek, niet meer kopen en niet meer op dit forum komen!

Terug
Naar boven