AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Blijft hetzelfde hoeverre ik het ervaren heb.

oke, bedankt!

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Melanotan products are purchased via the Internet and have three main formulations (Melanotan I, Melanotan II, and bremelanotide). Melanotan I increases melanogenesis and eumelanin content to produce sunless tanning. Melanotan II also increases skin pigmentation but also produces spontaneous penile erections and sexual stimulation

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23121206

Bron,

Ben nog steeds benieuwd of MT 2 minder moedervlekken veroorzaakt dan MT 1, iemand?

ben ik idd ook wel benieuwd naar.

MT2 produceert er net meer naar mijn ervaring...

net meer? dus het is bijna geen verschil in principe? heb jij MT en MT2 beide gebruikt?

Ik heb beide gebruikt. MT2 gaf me toch een pak meer moedervlekjes dan MT1.
Bij mt1 heb je een veel meer natuurlijkere tint dan bij mt2, het gaat wel wat trager, maar het ziet er gewoon 'gezonder' uit...

Ik heb beide gebruikt. MT2 gaf me toch een pak meer moedervlekjes dan MT1.
Bij mt1 heb je een veel meer natuurlijkere tint dan bij mt2, het gaat wel wat trager, maar het ziet er gewoon 'gezonder' uit...

oh ik had verwacht dat mt2 je een natuurlijkere tint gaf. maar als MT1 volgens jou ervaring een stuk minder moedervlekjes geeft ga ik miss toch maar MT1 gebruiken. alleen vind ik het lastiger doseren, want ik heb geen idee hoeveel mg je daarvan zou moeten pakken en is minder over bekend.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

trouwens, bac water is met 0,9 benzyl alcohol en 0,9% sodium chloride las ik hier ergens. maar is alleen 0,9% benzyl alcohol ook goed? ik weet niet waar ik het anders makkelijk kan bestellen (deze is van bac-water.com)

Ik heb afgelopen zomer mt2 gebruikt, moedervlekken er wel bij gekregen.

Wil nu eigenlijk off gaan tot ongeveer maart en dan MT1 gaan gebruiken, zouden in de tussentijd moedervlekken minder worden? Of kan ik net zo goed nu overstappen naar mt1 en onderhouden?

Ik heb afgelopen zomer mt2 gebruikt, moedervlekken er wel bij gekregen. Wil nu eigenlijk off gaan tot ongeveer maart en dan MT1 gaan gebruiken, zouden in de tussentijd moedervlekken minder worden? Of kan ik net zo goed nu overstappen naar mt1 en onderhouden?

Ik ben nu 2 -3 maanden off van MT2 en mijn 'extra' moedervlekken zijn vrijwel compleet weg.
Huidtype 3, deels indonesisch. Ik heb denk ik 10mg geladen en met 10mg onderhouden max.

oh ik had verwacht dat mt2 je een natuurlijkere tint gaf. maar als MT1 volgens jou ervaring een stuk minder moedervlekjes geeft ga ik miss toch maar MT1 gebruiken. alleen vind ik het lastiger doseren, want ik heb geen idee hoeveel mg je daarvan zou moeten pakken en is minder over bekend.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

trouwens, bac water is met 0,9 benzyl alcohol en 0,9% sodium chloride las ik hier ergens. maar is alleen 0,9% benzyl alcohol ook goed? ik weet niet waar ik het anders makkelijk kan bestellen (deze is van bac-water.com)

MT1 komt veel minder agressief over. Het is wel een pak duurder, maar naar mijn gevoel veel veiliger. Het is ook op basis van deze peptide dat in Italië een legale versie is uitgebracht. MTII heeft veel meer bijwerkingen dan MTI. Je hebt er wel veel meer van nodig, en op het eind van de rit zal je voor heel wat meer euro's besteld zijn.
http://www.clinuvel.com/en/scenesse/scenesse-afamelanotide

Ik heb afgelopen zomer mt2 gebruikt, moedervlekken er wel bij gekregen.

Wil nu eigenlijk off gaan tot ongeveer maart en dan MT1 gaan gebruiken, zouden in de tussentijd moedervlekken minder worden? Of kan ik net zo goed nu overstappen naar mt1 en onderhouden?

Die gaan zeker wel beginnen vervagen ja. Ik stop er ieder jaar na de zomer mee, en start rond april terug op.

Maar wrm is mt2 uitgekomen? Omdat het sneller werkt?

Ik ben nu 2 -3 maanden off van MT2 en mijn 'extra' moedervlekken zijn vrijwel compleet weg.
Huidtype 3, deels indonesisch. Ik heb denk ik 10mg geladen en met 10mg onderhouden max.

Alles wat je door mt2 erbij kreeg is nu weer weg?

MT1 komt veel minder agressief over. Het is wel een pak duurder, maar naar mijn gevoel veel veiliger. Het is ook op basis van deze peptide dat in Italië een legale versie is uitgebracht. MTII heeft veel meer bijwerkingen dan MTI. Je hebt er wel veel meer van nodig, en op het eind van de rit zal je voor heel wat meer euro's besteld zijn.
http://www.clinuvel.com/en/scenesse/scenesse-afamelanotide

Die gaan zeker wel beginnen vervagen ja. Ik stop er ieder jaar na de zomer mee, en start rond april terug op.

Gebruik jij 1 of 2?

Ik vraag me af of het extra geld wat je in mt1 moet stoppen het waard is tegenover mt2...

Ik merk nu. Wel dat ik aardig wat witte pigment stipjes heb gekregen met mt2

MT2 tot twee keer gebruikt. Het eerste jaar ongeveer 15mg en het tweede jaar ongeveer 10mg. Alle moedervlekjes en donkere plekjes die je voorheen niet had, verdwijnen weer in de winter. Je huid (althans bij mij) wordt gewoon weer terug zoals deze was.

Kan ik MT2 het hele jaar door gebruiken?
Zit nu op onderhoud 2x pw zette lage dosis.

Ik ben van mezelf erg wit en wil graag voor aankomende zomer wat bruiner worden.
Moet ik dan voor MT2 of MT1 gaan of maakt het niets uit? En is het schadelijk?

Gebruik jij 1 of 2?

Ik vraag me af of het extra geld wat je in mt1 moet stoppen het waard is tegenover mt2...

Ik heb 2x mt2 gebruikt, maar nu gebruik ik altijd mt1. Voornamelijk omdat ik te veel moedervlekjes krijg en deze bij mt1 zo goed als web blijven.

Terug
Naar boven