AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

MT1 komt veel minder agressief over. Het is wel een pak duurder, maar naar mijn gevoel veel veiliger. Het is ook op basis van deze peptide dat in Italië een legale versie is uitgebracht. MTII heeft veel meer bijwerkingen dan MTI. Je hebt er wel veel meer van nodig, en op het eind van de rit zal je voor heel wat meer euro's besteld zijn.
http://www.clinuvel.com/en/scenesse/scenesse-afamelanotide

Die gaan zeker wel beginnen vervagen ja. Ik stop er ieder jaar na de zomer mee, en start rond april terug op.

hmm dan ga ik toch maar beginnen met MT1 ipv MT2. die paar euro's meer heb ik er wel voor over. waar haal jij je mt1 vandaan als ik vragen mag?

en weet iemand nog een betrouwbaar adresje voor bac water?

en gaat dat weer weg bij jou?

Nee,dat blijft. Natuurlijk als ekte witte boy zie je er in de winter niks van, maar hoe bruiner je wordt, hoe zichtbaarder het wordt obviously. Maar bij veel mensen is het zo dat die witte vlekjes altijd al geweest zijn, maar dat het lijkt of t nieuw is omdat er opeens verschil is metde rest van de huid. Verder stoort het me niet zo eigenlijk. Zelfde als met de moedervlekken. Nieuwe gebruikers lopen allemaal te emmeren dat er 'opeens allemaal nieuwe moedervlekken bijkomen! M2 is het sap van Satan!' terwijl lichte vlekjes gewoon donker worden. Mensen die ik ken die een bijna perfect gave huid hebben (dus zonder sproeten en moedervlekken) hebben vaak het beste resultaat. Maar dit zijn meestal ook de mensen die het spul eigenlijk niet nodig hebben. God's middelvinger naar genetische faalhazen denk ik...

nog coupon codes?

Ik kreeg "sunatura-fall" voor free shipping bij sunatura

Thanks voor de snelle en duidelijke reactie man!

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Iemand toevallig een kortingscode van http://bacteriostaticwater.com/?

Hmm laat maar kan alleen met creditcard zie ik..
Iemand een andere site voor bac water waar je met ideaal of paypal kan betalen?

Laatst bewerkt:
Nee,dat blijft. Natuurlijk als ekte witte boy zie je er in de winter niks van, maar hoe bruiner je wordt, hoe zichtbaarder het wordt obviously. Maar bij veel mensen is het zo dat die witte vlekjes altijd al geweest zijn, maar dat het lijkt of t nieuw is omdat er opeens verschil is metde rest van de huid. Verder stoort het me niet zo eigenlijk. Zelfde als met de moedervlekken. Nieuwe gebruikers lopen allemaal te emmeren dat er 'opeens allemaal nieuwe moedervlekken bijkomen! M2 is het sap van Satan!' terwijl lichte vlekjes gewoon donker worden. Mensen die ik ken die een bijna perfect gave huid hebben (dus zonder sproeten en moedervlekken) hebben vaak het beste resultaat. Maar dit zijn meestal ook de mensen die het spul eigenlijk niet nodig hebben. God's middelvinger naar genetische faalhazen denk ik...

hmmja dan ben ik toch wel benieuwd of dat bij mt1 minder is, ga toch het onzekere voor het zekere nemen dan maar.. want die witte vlekken zijn vgm welk bijwerkingen van mt2 toch? en ja denk dat je nieuwe/donkerdere moedervlekken toch niet tegenhoud, maar het vervelende is dat ik lichte sproetjes heb die nu moeilijk zichtbaar zijn, die gaan dan heel goed zichtbaar worden schijnbaar, maar ach

Wrm is mt2 uitgekomen als mt1 minder bijwerking heeft?

Dat ie snel werk merk ik, en de buikpijn, verder merk ik niks van dat libido

Dat ie snel werk merk ik, en de buikpijn, verder merk ik niks van dat libido

Sommige merken het meer dan anderen klopt ja.
Ik merkte er wel 'iets' van maar niet alsof ik alles wilde pakken wat los en vast zat.
Mijn vriendin daarintegen, die was niet meer tegen te houden. :o

Ik heb deze zomer MTII geprobeerd. Ik heb een hele lichte huid (en blond) en had vrij veel nodig. Volgens mij zo'n 30mg voor een mooie, normale tan. Daarna nog 10mg aan onderhoud gedaan. Sinds eind augustus ben ik NL uit en ik durfde het niet mee te nemen. Nu, twee maanden later, merk ik dat het vrijwel volledig is uitgewerkt. Ik heb nog wel lichte moedervlekken die ik van de MT2 kreeg en nog steeds een lichte tan lijn, maar echt bruin zoals eerst niet meer. Volgend jaar weer.

Ik heb deze zomer MTII geprobeerd. Ik heb een hele lichte huid (en blond) en had vrij veel nodig. Volgens mij zo'n 30mg voor een mooie, normale tan. Daarna nog 10mg aan onderhoud gedaan. Sinds eind augustus ben ik NL uit en ik durfde het niet mee te nemen. Nu, twee maanden later, merk ik dat het vrijwel volledig is uitgewerkt. Ik heb nog wel lichte moedervlekken die ik van de MT2 kreeg en nog steeds een lichte tan lijn, maar echt bruin zoals eerst niet meer. Volgend jaar weer.

dan had je best veel nodig idd. ben benieuwd of die moedervlekken weer helemaal verdwijnen.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

weet iemand trouwens de juiste dosering voor mt1? ik zag ergens 0,08 tot 0,20 per kilo lichaamsgewicht staan. maar dit zou betekenen voor iemand van 50 kilo, 4 tot 10mg? dit kan volgensmij nooit kloppen.

Klopt het dat peptidebridge niet meer verzend naar Belgie? Ik kan alleen US aanvinken :/

Of kan iemand mij een website geven van een europese supplieer?

Is melanotankopen.net betrouwbaar?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven