AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Klinkt veelbeloven dus:D Ik ga het voorlopig nog niet bestellen, miss over 2 maanden ofzo. I lees wel dat het niet FDA (federal drug agency voor wie nie weet) er een waarschuwing over heeft gemaakt. Maar dat kan mede mogelijk zijn door de manier van inname. Jammer dat er niet egt goeie sites zijn die het product reviewen???
Hollo Luuk, als je bruin wilt zijn, alleen vanwege je sproeten, is het toch slimmer om je sproeten te laten verwijderen?!
Dat heb ik nl zelf laten doen bij een studio in Utrecht, een paar jr geleden en ben er erg blij mee.

Klopt het dat peptidebridge niet meer verzend naar Belgie? Ik kan alleen US aanvinken :/

Of kan iemand mij een website geven van een europese supplieer?

Is melanotankopen.net betrouwbaar?

ik heb net even gekeken, maar ik kan nog gewoon belgie aanvinken?

hele gekke vraag, weet niet of iemand dat hier weet maar is te proberen. Ben sinds een maand of 2 aan de pil en merk dat ik door deze hormonen wat pigmentverkleuringen krijg in mijn gezicht. Het is nu opzich nog te doen maar ik ben nu als de dood dat dit erger wordt als ik weer mela gebruik, ik heb het nu sindsdien niet meer durven te spuiten. Maar ik begin nu steeds bleker te worden en hierdoor valt het ook meer op en uiteraard baal ik er ook van want ik hou niet zo van mijn lichte huid :P Iemand advies?? Volgensmij valt het in de categorie zwangerschapsmasker maar dan zonder zwangerschap (hoop ik :roflol:)

hele gekke vraag, weet niet of iemand dat hier weet maar is te proberen. Ben sinds een maand of 2 aan de pil en merk dat ik door deze hormonen wat pigmentverkleuringen krijg in mijn gezicht. Het is nu opzich nog te doen maar ik ben nu als de dood dat dit erger wordt als ik weer mela gebruik, ik heb het nu sindsdien niet meer durven te spuiten. Maar ik begin nu steeds bleker te worden en hierdoor valt het ook meer op en uiteraard baal ik er ook van want ik hou niet zo van mijn lichte huid :P Iemand advies?? Volgensmij valt het in de categorie zwangerschapsmasker maar dan zonder zwangerschap (hoop ik :roflol:)

oh ik hoop niet dat dat door de pil komt, want ik slik hem al 2 jaar door en ga binnenkort ook met mela beginnen..

oh ik hoop niet dat dat door de pil komt, want ik slik hem al 2 jaar door en ga binnenkort ook met mela beginnen..
Ja sws wel want sindsdien heb ik er last.van en als ik google zie ik dat het best een bekend bijverschijnsel is [emoji17]

Ja sws wel want sindsdien heb ik er last.van en als ik google zie ik dat het best een bekend bijverschijnsel is [emoji17]

ik heb ook even gegoogled, maar kan erg nergens iets over vinden, ook niet in het engels. maar dan hoop ik maar dat ik dat niet ga krijgen, dan baal ik echt.. maar dat gaat toch wel weer weg als je stopt? en is het trouwens nog erger geworden of niet?

ik heb ook even gegoogled, maar kan erg nergens iets over vinden, ook niet in het engels. maar dan hoop ik maar dat ik dat niet ga krijgen, dan baal ik echt.. maar dat gaat toch wel weer weg als je stopt? en is het trouwens nog erger geworden of niet?

http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm (kijk bij het gedeelte huidaandoeningen)
Volgensmij mijn huisarts gaat het grootste gedeelte iig weg als je stopt. Ik heb gister toch mela gezet op lage dosis ff goed in de gaten houden of t niet erger wordt.. zoniet ga ik weer langzaam wat verhogen :)

Ik gebruik MT2 nu zo'n beetje 1,5 jaar onafgebroken en heb gemerkt dat er alleen in het begin moedervlekken bij kwamen. Deze zaten er waarschijnlijk toch aan te komen en zijn op zo'n manier eerder naar voren gekomen. Ik had in het begin ook een vlekje in m'n gezicht.

Maar nu zo'n jaar verder komt er niets meer bij. Geen verkleuringen meer, geen moedervlekken, geen bijwerkingen, niets.

Ik gebruik MT2 nu zo'n beetje 1,5 jaar onafgebroken en heb gemerkt dat er alleen in het begin moedervlekken bij kwamen. Deze zaten er waarschijnlijk toch aan te komen en zijn op zo'n manier eerder naar voren gekomen. Ik had in het begin ook een vlekje in m'n gezicht.

Maar nu zo'n jaar verder komt er niets meer bij. Geen verkleuringen meer, geen moedervlekken, geen bijwerkingen, niets.
Geen buikpijn meer na injectie?
ik twijfel haha.. eigenlijk zou ik moeten zonnebanken nu bij de mela maar dat durf ik al helemaal niet :o
Just try it dan kom je er vanzelf achter.

Geen buikpijn meer na injectie?

Just try it dan kom je er vanzelf achter.
Ja straks ineens dikke pigmentvlekken dan in mn gezicht die niet meer weggaan. Dat gaat met zonnebanken denk ik echt snel. Mss eerst een x 5min onder gaan ofzo

Zelf Melanotan 2 gebruikt maar wordt er misselijk van niet normaal, wat een drama
na het direct voor het slapen gaan. Dus prikken en dan direct plat dat hielp nog enig sinds haha.
me vrouwtje die had nergens last van en wert zo bruin als een ... haha

en gewoon via een shop hier in Nederland gekocht en betaald met iDeal !

Succes

Ja daar heb je ook gelijk in... ga t proberen binnenkort :)
succes :cool:
Zelf Melanotan 2 gebruikt maar wordt er misselijk van niet normaal, wat een drama na het direct voor het slapen gaan. Dus prikken en dan direct plat dat hielp nog enig sinds haha. me vrouwtje die had nergens last van en wert zo bruin als een ... haha en gewoon via een shop hier in Nederland gekocht en betaald met iDeal ! Succes
Ik ben pas ook een paar dagen terug weer begonnen ook erg misselijk maar naarmate de dagen vorderen word het minder.

Zelf Melanotan 2 gebruikt maar wordt er misselijk van niet normaal, wat een drama
na het direct voor het slapen gaan. Dus prikken en dan direct plat dat hielp nog enig sinds haha.
me vrouwtje die had nergens last van en wert zo bruin als een ... haha

en gewoon via een shop hier in Nederland gekocht en betaald met iDeal !

Succes

niet te hoog beginnen en met een opbouwschemaatje :)

Terug
Naar boven