- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand me een goede betrouwbare leverancier PM'en aub. Bij voorkeur nog een Nederlandse, die vorige kwam het mooi thuisbrengen omdat ie toch in de buurt was haha. Maar andere is ook erg welkom!
Ik heb wel veel (kleine) moedervlekjes erbij gekregen, ook in mn gezicht een aantal.Je krijgt er geen bij, die er zitten worden donkerder, maar dat krijg je van de zon ook. Zelf heb ik ook moedervlekken en wa sproetjes over me neus. Werden een beetje donkerder, en ik liep de helft vd dag met een stijve.
Oja ik had wel een licht donkere vlek op de plek waar ik injecteerde, dies trouwens wel weer weggetrokken.
Ik haalde destijds bij sunnatura maar dies pleite helaas.
Ik gebruik MT2 nu zo'n beetje 1,5 jaar onafgebroken en heb gemerkt dat er alleen in het begin moedervlekken bij kwamen. Deze zaten er waarschijnlijk toch aan te komen en zijn op zo'n manier eerder naar voren gekomen. Ik had in het begin ook een vlekje in m'n gezicht.
Maar nu zo'n jaar verder komt er niets meer bij. Geen verkleuringen meer, geen moedervlekken, geen bijwerkingen, niets.
Ik heb wel veel (kleine) moedervlekjes erbij gekregen, ook in mn gezicht een aantal.
bestel altijd bij peptidebridge
hele gekke vraag, weet niet of iemand dat hier weet maar is te proberen. Ben sinds een maand of 2 aan de pil en merk dat ik door deze hormonen wat pigmentverkleuringen krijg in mijn gezicht. Het is nu opzich nog te doen maar ik ben nu als de dood dat dit erger wordt als ik weer mela gebruik, ik heb het nu sindsdien niet meer durven te spuiten. Maar ik begin nu steeds bleker te worden en hierdoor valt het ook meer op en uiteraard baal ik er ook van want ik hou niet zo van mijn lichte huidIemand advies?? Volgensmij valt het in de categorie zwangerschapsmasker maar dan zonder zwangerschap (hoop ik
)
Hey Marieke,
Is jouw pigmentverkleuring erger geworden nu je weer MT2 prikt?
Wel smeer ik het wat in als ik ga zonnebankenheb je je paypal wel goed ingesteld? als je niet met creditcard wilt betalen moet je een rekening aan paypal koppelen en die ook bevestigen doordat ze 1 cent naar je overboeken met een code die je in moet vullen.
je kan ook via ideal een account aanmaken, en dan kun je dat proces overslaan
Nee de MT2 heeft er verder geen invloed op heb ik gemerkt het is puur hormonaal. In de stopweek van mijn pil is het bijvoorbeeld wat erger. Doordat ik wat bruiner ben valt het juist wat minder op gelukkigWel smeer ik het wat in als ik ga zonnebanken
Thanks! Ga ik dat even proberen! Misschien dat het ook komt door dat ik het via mn telefoon probeerde te betalen. Dit wordt de eerste keer dus vind het best spannend!
---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
Oh gelukkig!
ik heb zelf wat sproetjes op mn neus, maar door het zonnebanken ook wat sproetjes/pigment vlekjes op mn wangen gekregen. Hoopte dat dit niet erger zou worden door MT2.
hmm ik durf niet te zeggen of dat voor iedereen opgaat hoor. Ik heb geen sproetjes bijgekregen iig wel moedervlekjes. Ik zou anders beginnen met eerst heel kort onder de zonnebank en lage dosis MT2 en je gezicht mss wat insmeren met lage factor