MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

nu 4 dagen weer op 0,1 en kleur komt heel snel terug.

Kan iemand me een goede betrouwbare leverancier PM'en aub. Bij voorkeur nog een Nederlandse, die vorige kwam het mooi thuisbrengen omdat ie toch in de buurt was haha. Maar andere is ook erg welkom!

Kan iemand me een goede betrouwbare leverancier PM'en aub. Bij voorkeur nog een Nederlandse, die vorige kwam het mooi thuisbrengen omdat ie toch in de buurt was haha. Maar andere is ook erg welkom!

Zou ik ook erg graag willen weten.

Ik ben nog steeds erg aan het twijfelen, heb al aardig wat moedervlekken op mijn lichaam. Maakt me geen zak uit, alleen mijn gezicht is moedervlekvrij. Ben bang dat mijn kop ineens vol gaat zitten met moedervlekken.. Aan de andere kant, ben zo wit als sneeuw. Vroeger wilde ik nog wel eens bruin worden, alleen om de een of andere reden is die eigenschap totaal verdwenen... En om als een rode kreeft over het strand te lopen ben ik nu wel eens aardig zat.

Als ik wel met melanotan 2 ga kopen ben ik het volgende van plan. Eerste paar weken 0,1 zetten, en daarna aantal weken 0,2 en niet hoger te gaan dan 0,3. Iemand ervaringen met zulke lage doseringen?

Je krijgt er geen bij, die er zitten worden donkerder, maar dat krijg je van de zon ook. Zelf heb ik ook moedervlekken en wa sproetjes over me neus. Werden een beetje donkerder, en ik liep de helft vd dag met een stijve.

Oja ik had wel een licht donkere vlek op de plek waar ik injecteerde, dies trouwens wel weer weggetrokken.

Ik haalde destijds bij sunnatura maar dies pleite helaas.

Je krijgt er geen bij, die er zitten worden donkerder, maar dat krijg je van de zon ook. Zelf heb ik ook moedervlekken en wa sproetjes over me neus. Werden een beetje donkerder, en ik liep de helft vd dag met een stijve.

Oja ik had wel een licht donkere vlek op de plek waar ik injecteerde, dies trouwens wel weer weggetrokken.

Ik haalde destijds bij sunnatura maar dies pleite helaas.
Ik heb wel veel (kleine) moedervlekjes erbij gekregen, ook in mn gezicht een aantal.
bestel altijd bij peptidebridge

ah das dan mooi balen als je er zo erg mee zit.
ik ga eens even een kijkje nemen. Wat is de levertijd?

Ik gebruik MT2 nu zo'n beetje 1,5 jaar onafgebroken en heb gemerkt dat er alleen in het begin moedervlekken bij kwamen. Deze zaten er waarschijnlijk toch aan te komen en zijn op zo'n manier eerder naar voren gekomen. Ik had in het begin ook een vlekje in m'n gezicht.

Maar nu zo'n jaar verder komt er niets meer bij. Geen verkleuringen meer, geen moedervlekken, geen bijwerkingen, niets.

Hey Rick, ik heb heel veel van je terug gelezen, incl al jouw adviezen. Ik zit er aan te denken om voor het eerst melanotan te gaan gebruiken maar zou graag jouw advies willen krijgen, dat voelt wat vertrouwder omdat jij er veel van af weet. Ik heb geen idee hoe dit forum werkt en of ik je een prive bericht kan sturen. Zo niet zou ik dan jouw e mail mogen? Groetjes

Gister beetje verkeerd geprikt (te diep?), kwam bloed drup uit de spot, onder de injectie was het later hard als een soort erwt ofzo, nu is het inmiddels wel weg getrokken verder geen last ergens van. Kan dit verder nog kwaad?

update, klein adertje geraakt, blauwe plek nu, niks aan de hand

Laatst bewerkt:
Ik heb wel veel (kleine) moedervlekjes erbij gekregen, ook in mn gezicht een aantal.
bestel altijd bij peptidebridge

Ik kreeg ook heel veel vlekjes erbij op mijn gezicht. Heb ook nog steeds vlekjes op m'n buik van de inject.. is nog niet weggetrokken.

Moedervlekken in m'n gezicht zijn nu overigens weer weg nu ik al half jaar niet meer zet.

Ik probeer te bestellen bij peptidebridge en wilde met paypall gaan betalen. Blijkt dat ik via paypal met een creditcard moet betalen. Je hoort toch ook gewoon met je paypal account te kunnen betalen? Kan iemand mij hierbij helpen ?

als ik proceed order doe kom ik op paypall waar ik in moet loggen hoor

heb je je paypal wel goed ingesteld? als je niet met creditcard wilt betalen moet je een rekening aan paypal koppelen en die ook bevestigen doordat ze 1 cent naar je overboeken met een code die je in moet vullen.

Ja ik kan ook gewoon inloggen. En heb laatst nog een betaling gedaan via paypal op een andere website dus het zou gewoon moeten lukken!

hele gekke vraag, weet niet of iemand dat hier weet maar is te proberen. Ben sinds een maand of 2 aan de pil en merk dat ik door deze hormonen wat pigmentverkleuringen krijg in mijn gezicht. Het is nu opzich nog te doen maar ik ben nu als de dood dat dit erger wordt als ik weer mela gebruik, ik heb het nu sindsdien niet meer durven te spuiten. Maar ik begin nu steeds bleker te worden en hierdoor valt het ook meer op en uiteraard baal ik er ook van want ik hou niet zo van mijn lichte huid :P Iemand advies?? Volgensmij valt het in de categorie zwangerschapsmasker maar dan zonder zwangerschap (hoop ik :roflol:)

Hey Marieke,
Is jouw pigmentverkleuring erger geworden nu je weer MT2 prikt?

Hey Marieke,
Is jouw pigmentverkleuring erger geworden nu je weer MT2 prikt?

Nee de MT2 heeft er verder geen invloed op heb ik gemerkt het is puur hormonaal. In de stopweek van mijn pil is het bijvoorbeeld wat erger. Doordat ik wat bruiner ben valt het juist wat minder op gelukkig :cool: Wel smeer ik het wat in als ik ga zonnebanken

heb je je paypal wel goed ingesteld? als je niet met creditcard wilt betalen moet je een rekening aan paypal koppelen en die ook bevestigen doordat ze 1 cent naar je overboeken met een code die je in moet vullen.

je kan ook via ideal een account aanmaken, en dan kun je dat proces overslaan

je kan ook via ideal een account aanmaken, en dan kun je dat proces overslaan

Thanks! Ga ik dat even proberen! Misschien dat het ook komt door dat ik het via mn telefoon probeerde te betalen. Dit wordt de eerste keer dus vind het best spannend!

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Nee de MT2 heeft er verder geen invloed op heb ik gemerkt het is puur hormonaal. In de stopweek van mijn pil is het bijvoorbeeld wat erger. Doordat ik wat bruiner ben valt het juist wat minder op gelukkig :cool: Wel smeer ik het wat in als ik ga zonnebanken

Oh gelukkig!
ik heb zelf wat sproetjes op mn neus, maar door het zonnebanken ook wat sproetjes/pigment vlekjes op mn wangen gekregen. Hoopte dat dit niet erger zou worden door MT2.

Thanks! Ga ik dat even proberen! Misschien dat het ook komt door dat ik het via mn telefoon probeerde te betalen. Dit wordt de eerste keer dus vind het best spannend!

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Oh gelukkig!
ik heb zelf wat sproetjes op mn neus, maar door het zonnebanken ook wat sproetjes/pigment vlekjes op mn wangen gekregen. Hoopte dat dit niet erger zou worden door MT2.

hmm ik durf niet te zeggen of dat voor iedereen opgaat hoor. Ik heb geen sproetjes bijgekregen iig wel moedervlekjes. Ik zou anders beginnen met eerst heel kort onder de zonnebank en lage dosis MT2 en je gezicht mss wat insmeren met lage factor

Ik heb door mijn MT2 (lowdose) gebruik (nooit meer dan 0,4 pd voor 4 dagen en altijd daaronder) flink wat moedervlekken erbij hoor guys. Snap niet hoe jullie kunnen beweren dat je sowieso niks kan krijgen, dit is persoonsafhankelijk en niet te claimen!

Dit jaar waarschijnlijk MT1 proberen met de hoop op minder/geen vlekken erbij en vermoed zelf dat dat een stuk beter gaat lukken.

hmm ik durf niet te zeggen of dat voor iedereen opgaat hoor. Ik heb geen sproetjes bijgekregen iig wel moedervlekjes. Ik zou anders beginnen met eerst heel kort onder de zonnebank en lage dosis MT2 en je gezicht mss wat insmeren met lage factor

Thanks voor je advies, ik zal het gaan proberen! Misschien een stomme vraag maar kan je een flesje MT2 al gemengd met anti bacterieel water in de vriezer bewaren? Of alleen als je pre-load? Anders ligt de vriezer straks vol met spuitjes, ook een beetje raar

Terug
Naar boven