Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Thanks voor je advies, ik zal het gaan proberen! Misschien een stomme vraag maar kan je een flesje MT2 al gemengd met anti bacterieel water in de vriezer bewaren? Of alleen als je pre-load? Anders ligt de vriezer straks vol met spuitjes, ook een beetje raar

pfoe geen idee eigenlijk... Ik bewaar zelf het flesje al gemengd gewoon in de koelkast, dat kan maximaal 3 maanden.

Thanks voor je advies, ik zal het gaan proberen! Misschien een stomme vraag maar kan je een flesje MT2 al gemengd met anti bacterieel water in de vriezer bewaren? Of alleen als je pre-load? Anders ligt de vriezer straks vol met spuitjes, ook een beetje raar��

MT2 kan je best eenmalig invriezen, voorgeladen.
Maar het is niet goed voor de peptide als je hem telkens Bevriest- > ontdooit -> bevriest -> ontdooit -> bevriest -> ontdooit etc.
Want dat is wat je van plan bent als je hem elke keer uit de vriezer wilt halen om een enkele spuit te laden.
Je kan hem dan het beste in de koelkast bewaren. Ik weet niet hoe veel je spuit maar zelfs met 0.3mg per dag blijft een 10mg MT2 ruim lang genoeg goed in de koelkast.

pfoe geen idee eigenlijk... Ik bewaar zelf het flesje al gemengd gewoon in de koelkast, dat kan maximaal 3 maanden.

Thanks guys!!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

MT2 kan je best eenmalig invriezen, voorgeladen.
Maar het is niet goed voor de peptide als je hem telkens Bevriest- > ontdooit -> bevriest -> ontdooit -> bevriest -> ontdooit etc.
Want dat is wat je van plan bent als je hem elke keer uit de vriezer wilt halen om een enkele spuit te laden.
Je kan hem dan het beste in de koelkast bewaren. Ik weet niet hoe veel je spuit maar zelfs met 0.3mg per dag blijft een 10mg MT2 ruim lang genoeg goed in de koelkast.

Ga ik dat doen! Ben nog niet begonnen, sta op het punt te bestellen. Vraagje, waarom gebruiken jullie MT2 als je van MT1 minder moedervlekken krijgt? Of verschilt dat ook weer per persoon?

Ga ik dat doen! Ben nog niet begonnen, sta op het punt te bestellen. Vraagje, waarom gebruiken jullie MT2 als je van MT1 minder moedervlekken krijgt? Of verschilt dat ook weer per persoon?

Mt2 heeft een veel potenter effect per miligram dan MT1 en is uiteindelijk goedkoper voor zover ik weet.
Een ander leuke bijkomstigheid is dat MT2 een verhoogd libido geeft, ook voor vrouwen ;).

Mt2 heeft een veel potenter effect per miligram dan MT1 en is uiteindelijk goedkoper voor zover ik weet.
Een ander leuke bijkomstigheid is dat MT2 een verhoogd libido geeft, ook voor vrouwen ;).
gaat niet voor iedereen op, heb er nog nooit wat verschil van gemerkt. maar idd mt2 goedkoper :)

haha! Mensen, waar regelen jullie je BAC en insuline spuiten? Ja, op internet waarschijnlijk, iemand aanbevelingen?

Ik heb afgelopen week ff twee apotheken gebeld, (voor BAC). Dat die assistentes niet echt snugger waren heb ik al al in het verleden ervaren dus daar had ik ook niet veel van verwacht. Maar ik kreeg dus meneer de apotheker zelf aan de telefoon, (ik weet inmiddels wie wie is) en die begon een heel verhaal over mondwater uit te kramen..

Ik heb zelf nog wel ampules van me Pregnil, maarja is een overbodig, internet staat vol, ik heb Google maar hoor liever ervaringen van webshops. ;)

haha! Mensen, waar regelen jullie je BAC en insuline spuiten? Ja, op internet waarschijnlijk, iemand aanbevelingen? Ik heb afgelopen week ff twee apotheken gebeld, (voor BAC). Dat die assistentes niet echt snugger waren heb ik al al in het verleden ervaren dus daar had ik ook niet veel van verwacht. Maar ik kreeg dus meneer de apotheker zelf aan de telefoon, (ik weet inmiddels wie wie is) en die begon een heel verhaal over mondwater uit te kramen.. Ik heb zelf nog wel ampules van me Pregnil, maarja is een overbodig, internet staat vol, ik heb Google maar hoor liever ervaringen van webshops. ;)
beide gewoon op google volgens mij gevonden of hier uit het topic.

Ja maar ik vraag het aan mensen hier kerel, en ik heb geen zin om 178 pagina's door te bladeren. Maar ik zoek zelf wel lol

Vandaag bij de huisarts geweest en hij heeft het voorgeschreven, want anders 'zou ik het toch wel van internet kopen', en dat had ie liever niet.

Hey Rick, ik heb heel veel van je terug gelezen, incl al jouw adviezen. Ik zit er aan te denken om voor het eerst melanotan te gaan gebruiken maar zou graag jouw advies willen krijgen, dat voelt wat vertrouwder omdat jij er veel van af weet. Ik heb geen idee hoe dit forum werkt en of ik je een prive bericht kan sturen. Zo niet zou ik dan jouw e mail mogen? Groetjes

Sure.... stuur me maar een prive bericht. Daarna kan ik je mijn Email adres wel even geven en kan ik je er alles over vertellen :cool:

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Thanks voor je advies, ik zal het gaan proberen! Misschien een stomme vraag maar kan je een flesje MT2 al gemengd met anti bacterieel water in de vriezer bewaren? Of alleen als je pre-load? Anders ligt de vriezer straks vol met spuitjes, ook een beetje raar

Zou ik niet doen. Zelf pre-load ik een complete vial in 1x.
Dan heb ik zo'n 16 spuitjes en die doe ik in een tupperware bakje in de vriezer.
Grote stickers erop "Niet aankomen/openen" en ze blijven er vanaf.

Gemengde MT2 kan je ongeveer een maand in de koeling bewaren. Daarna neemt de kwaliteit sterk af.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Lachen... staat weer bol van de onzin. Hier zit duidelijk de Farmaceutische industrie achter.
En de media neemt het klakkeloos over.

Pepbridge verkoopt geen M2 meer!? Waar halen jullie het nu weg?

Ja ik wou net nieuwe bestellen en opeens is het weg :'(

Hoop Ik dan, heb ze een email gestuurd Ff zien wat ze er over zeggen.

heb nog 20mg dus voorlopig geen probleem

En iemand een goede alternatieve bron misschien?

Iemand ervaring met peptidepros.net? Bij eerste bestelling hebben ze een 20% off coupon FIRST20. Dan is het op zich ook lekker goedkoop in te kopen met een bulkbestelling. Alleen geen idee of iemand hier ooit eerder heeft besteld en of het kwalitatief goed spul is. Staat wel dat de purity >99% is.

Terug
Naar boven