XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Iemand ervaring met peptidepros.net? Bij eerste bestelling hebben ze een 20% off coupon FIRST20. Dan is het op zich ook lekker goedkoop in te kopen met een bulkbestelling. Alleen geen idee of iemand hier ooit eerder heeft besteld en of het kwalitatief goed spul is. Staat wel dat de purity >99% is.

Met kortingscode IRON25 bespaar je zelfs 25%

Peptidepros (Voorheen RockStar Chemicals) heeft keurig een kantoor in Miami en ziet er betrouwbaar uit. De ervaringen zijn positief.

Laatst bewerkt:
Sure.... stuur me maar een prive bericht. Daarna kan ik je mijn Email adres wel even geven en kan ik je er alles over vertellen :cool:

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Zou ik niet doen. Zelf pre-load ik een complete vial in 1x.
Dan heb ik zo'n 16 spuitjes en die doe ik in een tupperware bakje in de vriezer.
Grote stickers erop "Niet aankomen/openen" en ze blijven er vanaf.

Gemengde MT2 kan je ongeveer een maand in de koeling bewaren. Daarna neemt de kwaliteit sterk af.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Lachen... staat weer bol van de onzin. Hier zit duidelijk de Farmaceutische industrie achter.
En de media neemt het klakkeloos over.

Hey Rick!
thanks voor je berichtje :)!
Ik heb het nog niet besteld, ik vind het erg spannend! Ook omdat ik weet dat mijn omgeving het niet zou accepteren. Ik heb ook wat sproetjes/pigmentvlekjes in mn gezicht door de zonnebank en hoop dat die niet erger worden! Ik las alleen dat het niet meer te verkrijgen is via pepbridge..
als ik ga beginnen hou ik het sowieso op een lage dosis om te kijken wat voor effect het heeft. Mocht je tips hebben hoor ik die graag!

P.s ik heb te weinig posts om een privé bericht te kunnen stusturen :(

Heb je het er zelf ook eens besteld?

Edit: of op http://pinnaclepeptides.com/ met coupon : 35% WCBB35

melanotanexpress.com ook uit miami coupon: 30% BASS35

Iemand daar misschien ervaring?

Moet je doen! Lekker duur.... :eek:

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Hey Rick!
thanks voor je berichtje :)!
Ik heb het nog niet besteld, ik vind het erg spannend! Ook omdat ik weet dat mijn omgeving het niet zou accepteren. Ik heb ook wat sproetjes/pigmentvlekjes in mn gezicht door de zonnebank en hoop dat die niet erger worden! Ik las alleen dat het niet meer te verkrijgen is via pepbridge..
als ik ga beginnen hou ik het sowieso op een lage dosis om te kijken wat voor effect het heeft. Mocht je tips hebben hoor ik die graag!

P.s ik heb te weinig posts om een privé bericht te kunnen stusturen :(

In het begin kan je meer sproeten/pigmentvlekken/moedervlekken krijgen, maar die waren waarschijnlijk ook wel naar boven gekomen bij overmatig zonnen. Op den duur stabiliseert dat en krijg je er niet meer bij. Ik gebruik het onafgebroken en heb geen moedervlekken meer gekregen. In het begin een enkeling, maar niet storen. Als je huid zelf wat bruiner is geworden, vallen die extra moedervlekken niet eens op.

Sowieso moet je het met een schema opbouwen. Daar heb ik op dit forum al meerdere keren op gewezen. Personen die meteen idiote hoeveelheden zetten zijn degene die (negatief) het nieuws halen.

Ik heb een heel epistel aan tips, maar dat gaat toch via de Email het beste.

Wil je die tips niet met iedereen delen?

Moet je doen! Lekker duur.... :eek:

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

In het begin kan je meer sproeten/pigmentvlekken/moedervlekken krijgen, maar die waren waarschijnlijk ook wel naar boven gekomen bij overmatig zonnen. Op den duur stabiliseert dat en krijg je er niet meer bij. Ik gebruik het onafgebroken en heb geen moedervlekken meer gekregen. In het begin een enkeling, maar niet storen. Als je huid zelf wat bruiner is geworden, vallen die extra moedervlekken niet eens op.

Sowieso moet je het met een schema opbouwen. Daar heb ik op dit forum al meerdere keren op gewezen. Personen die meteen idiote hoeveelheden zetten zijn degene die (negatief) het nieuws halen.

Ik heb een heel epistel aan tips, maar dat gaat toch via de Email het beste.

Nee precies, begrijp ik helemaal!

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Ja hoor, blader het forum gerust even door. Daar kan je alles terug lezen

Lukt niet! Kan ze wel lezen, wil je anders jouw email even sturen in een privé bericht? :)

Dus niemand met een nieuwe betrouwbare bron voor MT2?

ben zelf ook aan het kijken heb nog 20mg maar heb graag wat voorraad.

Heb bij labpeptides.net besteld, supplier uit de UK. Kom aan deze via melanotanforum.com, echter zijn ze wel behoorlijk prijzig vooral vergeleken met pepbridge. Heb alleen geen idee of het gaat werken of niet aangezien ik al behoorlijk tanned ben. Dus hoe kan ik dan eigenlijk nog testen of t spul werkt of niet.

drs labs heeft ze ook bestel daar soms wel eens iets en komt altijd aan
weet alleen niet of de prijs goed is?

drs labs heeft ze ook bestel daar soms wel eens iets en komt altijd aan
weet alleen niet of de prijs goed is?

€ 30,- voor 1 vial van 10mg is 3x te duur.
Bij Peptidebridge betaalde je $12.68

Even shoppen en je kan het vast goedkoper vinden:

http://manufacturer.ec21.com/melanotan_2.html

Een aantal producenten maakt het wel, maar plaatsen het niet op hun website. Gewoon even aanschrijven, vragen wat de minimale lever aantallen zijn, de puurheid en of ze het naar Nederland opsturen.

Ik heb er al eentje en die kan een doos van 10 stuks (10mg*10vials/kit) voor $120,- leveren. De verzendkosten zijn $70.
Al zou je 8 kits (dus 80 vials) bestellen, dan zijn de verzendkosten nog steeds $70,-

Daarboven kom je in een andere gewichtsklasse, dus word het duurder.

Laatst bewerkt:
Vandaag bij de huisarts geweest en hij heeft het voorgeschreven, want anders 'zou ik het toch wel van internet kopen', en dat had ie liever niet.

Oke weken later:

Vandaag:
Mijn huisarts had dus idd een recept gestuurd naar de apotheek. Meneer de apotheker belt mij terug en volgens hem bestaat dat niet en hij kon het niet aankomen. Hij kon het ook niet, alleen dus met NaCi maar de houdbaarheid daarvan is 24uur, dan maar internet he, geweldig.

Pm mij voor bac water... :

€ 30,- voor 1 vial van 10mg is 3x te duur.
Bij Peptidebridge betaalde je $12.68

Even shoppen en je kan het vast goedkoper vinden:

http://manufacturer.ec21.com/melanotan_2.html

Een aantal producenten maakt het wel, maar plaatsen het niet op hun website. Gewoon even aanschrijven, vragen wat de minimale lever aantallen zijn, de puurheid en of ze het naar Nederland opsturen.

Ik heb er al eentje en die kan een doos van 10 stuks (10mg*10vials/kit) voor $120,- leveren. De verzendkosten zijn $70.
Al zou je 8 kits (dus 80 vials) bestellen, dan zijn de verzendkosten nog steeds $70,-

Daarboven kom je in een andere gewichtsklasse, dus word het duurder.
Ik heb heel het net al gehad maar ik krijg alleen prijzen die 2 keer zo hoog zijn als pepbridge. De site die jij geeft daar staan er zoveel tussen dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Ik kan ook nergens reviews of iets lezen over de verkopers en ik kan er maar geen wijs uit of ik wel of niet met paypal kan betalen. Welke had jij voor $ 120 gevonden dan? En heb je hier wel eens eerder besteld

Zou ik niet doen. Zelf pre-load ik een complete vial in 1x.
Dan heb ik zo'n 16 spuitjes en die doe ik in een tupperware bakje in de vriezer.
Grote stickers erop "Niet aankomen/openen" en ze blijven er vanaf.

Gemengde MT2 kan je ongeveer een maand in de koeling bewaren. Daarna neemt de kwaliteit sterk af.

Hoe doe jij dat dan als je op onderhoud zit, van 1mg per week? Dan gaat een vial van 10mg dus maar 4 weken mee en heb je slechts 4mg gebruikt en is de kwaliteit daarna te slecht voor onderhoud.

Ook wederom invriezen schijnt niet goed te zijn...zoals alles schijnt want niemand heeft enig idee en men praat elkaar maar na. :) Eigenlijk is het op onderhoud gebruiken met lichte doseringen dan niet haalbaar ivm houdbaarheid?

Terug
Naar boven