AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

+15% korting als je je aanmeld. ziet er wel netjes uit?

Ja maar er zijn een boel sites die er goed uit zien, alleen geen idee welke goede kwaliteit leveren of betrouwbaar zijn. Ben daarom ook veel op zoek naar ervaringen maar nog weinig gevonden.

Ja maar er zijn een boel sites die er goed uit zien, alleen geen idee welke goede kwaliteit leveren of betrouwbaar zijn. Ben daarom ook veel op zoek naar ervaringen maar nog weinig gevonden.
idd het zijn stuk voor stuk snoepwinkels die peptide sites:o. Keep us posted

idd het zijn stuk voor stuk snoepwinkels die peptide sites:o. Keep us posted

Ik heb bij http://labpeptides.net/ 2 vials besteld alleen zijn ze behoorlijk duur. Had deze beslissing genomen omdat er op het melanotanforum goede reacties over deze website zijn. Dus hopen dat ik na deze 2 vials een nieuwe betrouwbare en relatief goedkope bron heb gevonden.

Hoe doe jij dat dan als je op onderhoud zit, van 1mg per week? Dan gaat een vial van 10mg dus maar 4 weken mee en heb je slechts 4mg gebruikt en is de kwaliteit daarna te slecht voor onderhoud.

Ook wederom invriezen schijnt niet goed te zijn...zoals alles schijnt want niemand heeft enig idee en men praat elkaar maar na. :) Eigenlijk is het op onderhoud gebruiken met lichte doseringen dan niet haalbaar ivm houdbaarheid?

Ik praat niemand na en plaats hier berichten uit eigen ervaring.
Ik doe zelf 0,7mg elke 3 dagen en ga 1x per week onder de zonnebank.

Ik maak 1x een vial aan en pre-load er zo'n 14 spuiten van. Die gaan direct de vriezer in. Elke keer als ik er eentje ga gebruiken, laat ik die 10 minuten ontdooien. Gaat prima, ik heb de hele winter door een lekker kleurtje

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Ik heb heel het net al gehad maar ik krijg alleen prijzen die 2 keer zo hoog zijn als pepbridge. De site die jij geeft daar staan er zoveel tussen dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Ik kan ook nergens reviews of iets lezen over de verkopers en ik kan er maar geen wijs uit of ik wel of niet met paypal kan betalen. Welke had jij voor $ 120 gevonden dan? En heb je hier wel eens eerder besteld

www.fantastic8product.com/html_products/Melanotan-2-48.html

Iemand nog betaalbare sites hier... overal vind ik 10mg voor 35+ euro :o
Ik ben niet van plan bulk inkoop te doen..

€ 30,- voor 1 vial van 10mg is 3x te duur.
Bij Peptidebridge betaalde je $12.68

Even shoppen en je kan het vast goedkoper vinden:

http://manufacturer.ec21.com/melanotan_2.html

Een aantal producenten maakt het wel, maar plaatsen het niet op hun website. Gewoon even aanschrijven, vragen wat de minimale lever aantallen zijn, de puurheid en of ze het naar Nederland opsturen.

Ik heb er al eentje en die kan een doos van 10 stuks (10mg*10vials/kit) voor $120,- leveren. De verzendkosten zijn $70.
Al zou je 8 kits (dus 80 vials) bestellen, dan zijn de verzendkosten nog steeds $70,-

Daarboven kom je in een andere gewichtsklasse, dus word het duurder.

Van die site komt alles uit china.
weet niet of je wel eens uit china besteld maar 90% is fake.
De kans dat douane het opent vanuit china is 99%
En dan sterft het daar vd scammers.

Ik zou ook wel graag zo'n bericht krijgen, wil nu ook echt gaan beginnen met mela2.
Zat van het lijkbleek zijn, is de zonnebank erbij een vereiste of pré?

Da's toch wel een vereiste. In ieder geval in de winter. Verwacht niet dat je zonder zonlicht of zonnebank veel effect zal hebben. Het is alleen wel zo dat wanneer je normaal onder de zonnebank na een half uur nog niet eens rood bent of alleen maar verbrand, dat je met MT2 wel bruin zal worden!

Ik heb ook bij labpeptides.net besteld. Lijkt betrouwbaar, WE zullen het wel zien....

Ik heb een vraag :

Hoe lang kan je BacteriostaticWater ( exp Date juni 2015 ) gebruiken na openen van het flesje? Ik had vorig jaar via steriel water.nl een flesje besteld van 30 ml alleen die is nog halfvol. Ik vind het zonde om weg te gooien aangezien hij 25 euro per stuk kost exclusief verzendkosten. Ik heb het altijd in de koelkast bewaard.

Iemand al ervaring met bestellingen bij peptidepros.net?

Paypall?

Waar is de tijd gebleven dat mannen zich nog gedroegen als man.....

Terug
Naar boven