AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik koop ze via purchasepeptides wel met creditcard.
kosten 20e ps ik wil best voor anderen bestellen als die geen creditcard opties hebben.

Wilde ook beginnen met melanotan 2, wat doet het met bestaande acne en acne scars? Iemand ervaring?

had pas een plekje op me rug, nu het korstje weg is is me huid daar roze en derest bruin, kleur trekt wel langzaam bij.

Hmm, dat is juist een beetje waar ik bang voor ben. Ik heb redelijk wat scars op mijn schouders en wil natuurlijk niet dat dit allemaal licht kleurig pigment wordt.

5x10mg gekocht voor 110eur inclusief verzenden
Hmm, dat is juist een beetje waar ik bang voor ben. Ik heb redelijk wat scars op mijn schouders en wil natuurlijk niet dat dit allemaal licht kleurig pigment wordt.
Trekt vanzelf bij, bij mij althans.

Ik koop ze via purchasepeptides wel met creditcard.
kosten 20e ps ik wil best voor anderen bestellen als die geen creditcard opties hebben.

Zou vriendelijk zijn als je dat zou willen doen!
Ik wou er namelijk 10 bestellen :-)

Ik wou je een privébericht sturen maar ik moet eerst 10 reacties geplaatst hebben haha (ben van account verandert omdat ik men wachtwoord vergeten was)

Zou vriendelijk zijn als je dat zou willen doen!
Ik wou er namelijk 10 bestellen :-)

Ik wou je een privébericht sturen maar ik moet eerst 10 reacties geplaatst hebben haha (ben van account verandert omdat ik men wachtwoord vergeten was)

Je kan ook reageren bij iemand zijn profiel als je niet genoeg posts hebt ;)

Paypall werkt niet samen met peptide websites

Ik krijg helaas error meldingen wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en wil betalen bij http://www.melanotan2.eu.com/ :( , meerdere die dit probleem ervaren?

Edit:

Zojuist een order gedaan, starterspack op http://www.megatan.ws
met een 10% discount code was ik in totaal 61euro kwijt voor:

2 x Melanotan 2 10mg (2 vials)
2 x Injectable Water (2ml vial)
2 x Safe Snap Amp Snapper (optional £1.75)
22 x Syringe (1 for mixing your solution)
22 x Alcohol Wipe (1 for mixing your solution)

Ik update hier wel of het is aangekomen. Zijn dit woekerprijzen of valt het wel mee?

Laatst bewerkt:
Serieus? Volgens mij had ik al een paar sites vermeld in voorgaande posts

Ja, jouw prijzen gelden voor bulkinkopen (10 stuks of meer). Ik ga voor het eerst beginnen met mela en wilde dus gewoon 1 vial om te starten. Helaas gelden die prijzen dan niet. Heb ook geen vrienden die interesse hebben hierin. Als het naar mijn zin is ben ik wel bereid om groter in te kopen.

Terug
Naar boven