MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

http://www.greatwhitepeptide.biz/melanotan-ii-10mg.html

$12.99. per vial.

Alleen geen ervaringen mee, lees hier en daar wel goede dingen. Misschien iemand die hier ooit besteld heeft?

Als dit dezelfde is als www.greatwhitepeptide.com dan ben ik benieuwd waar jij je goede recensies vandaan heb. Dan zijn de verhalen niet best:

http://bestpeptidecompany.com/peptide-companies/great-white-peptides-review/

[Link niet meer beschikbaar]

Lol zelfde site idd.

Denk dat ik ga bestellen bij peptidepros of hier: http://www.maximpeptide.com/buy-melanotan-2/

Doe dat... Volgens mij had ik een goedkoper alternatief hier neer gezet met zo'n 25% korting.
Ik ben benieuwd of er iemand al besteld heb en wat de ervaringen zijn.

Ik heb wel ergens een test gelezen over andere peptide verstrekkers en van een aantal producten welke ze destijds bestelden (test is 2 jaar oud) zat er bv. maar 4mg in MT2 ipv. 10mg.

Bij maxim NOW40 voor 40% discount.

Ze vragen daar $55 voor shipping naar NL :eek:

Laatst bewerkt:
Heb net mijn mela binnen, maar nu heb ik meteen een vraag. Er staat dat iemand van 100 kilo 0.10 mg per dag mag injecteren. Nu wilde ik graag met 0.10 mg beginnen en langzaam naar 0.30 mg toewerken. Is dit dan teveel voor mij?

Is € 242,- voor 10 flesjes, zo'n € 24,- per flesje (inc. verzenden) dat moet goedkoper kunnen...

Bij Peptidepros kom ik uit op € 170,- inc. verzending voor 10 flesjes. Dan zit je op € 17,- per vial.

Peptidepros heeft echter geen HPLC reports of iets dergelijks. Max heeft wel alle documentatie bij de peptide dus vertrouw ik die net iets meer.

1 streepje is 0,2 mg, 0,1 is dus de helft daarvan. Is dat niet heel weinig? Ziet er in ieder geval uit als zo weinig. En het lijkt net alsof er nog wat korrels mt2 niet opgelost op de bodem liggen.

Laatst bewerkt:
Pak zelf 1 a 2 streepjes nu op onderhoud, in opbouw tot 8 gegaan dacht ik

oke, net eerste gezet. 1 streepje dus 0,2 mg. Was wel even vreemd gevoel, en die naald was irritant haalde er eerst veel te veel uit en moest wat terugspuiten.

Zou ik dat mailadres ook kunnen krijgen?
Zeker omdat je daar met IDeal kunt betalen

Ik ben ook wel geinteresseerd in dat email adres!
voorheen bestelde ik bij pepbridge maar zoals iedereen al weet verkopen die het niet meer.

m.v.g.!

Zet nu een paar dagen, zit nu op 0,3 mg. Maar ik heb helemaal geen sides? Geen boner, geen misselijkheid geen misselijk gevoel. Alleen de prik vind ik nog wat kut, vervelend prikje..

Hey jongens

Ik moet alleen nog BAC hebben en spuitjes, maar als ik kijk peptideptos zijn er 2 opties: steriel of die met natrium chloride?

Ik dacht dat er alcohol bij moest zitten? Want die met natrium kan ik wel gewoon via de huisarts krijgen.

wat moet ik nou dus doen haha

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Hey jongens

Ik moet alleen nog BAC hebben en spuitjes, maar als ik kijk peptideptos zijn er 2 opties: steriel of die met natrium chloride?

Ik dacht dat er alcohol bij moest zitten? Want die met natrium kan ik wel gewoon via de huisarts krijgen.

wat moet ik nou dus doen haha

ik heb ze nu op marktplaats gekocht en die verkoper bied ze aan vanaf €12,50. Ik heb gister 10 flesjes flesjes opgehaald en heb ze mee gekregen voor €200. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen??

Dus heb je 20 euro per vial betaald?

jaa en heb het gewoon kunnen ophalen want pepbridge verkoopt niet meer zeiden ze die zijn gestopt met peptides

Terug
Naar boven