XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Hey jongens

Ik moet alleen nog BAC hebben en spuitjes, maar als ik kijk peptideptos zijn er 2 opties: steriel of die met natrium chloride?

Ik dacht dat er alcohol bij moest zitten? Want die met natrium kan ik wel gewoon via de huisarts krijgen.

wat moet ik nou dus doen haha

Iemand? Moet toch iemand wel tips hebben:cool:

steriel

ik heb ze nu op marktplaats gekocht en die verkoper bied ze aan vanaf €12,50. Ik heb gister 10 flesjes flesjes opgehaald en heb ze mee gekregen voor €200. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen??
heb je die vanuit brabant of vanuit leiden gekocht?

Ik krijg helaas error meldingen wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en wil betalen bij http://www.melanotan2.eu.com/ :( , meerdere die dit probleem ervaren?

Edit:

Zojuist een order gedaan, starterspack op http://www.megatan.ws

2 x Melanotan 2 10mg (2 vials)
2 x Injectable Water (2ml vial)
2 x Safe Snap Amp Snapper (optional £1.75)
22 x Syringe (1 for mixing your solution)
22 x Alcohol Wipe (1 for mixing your solution)

Ik update hier wel of het is aangekomen. Zijn dit woekerprijzen of valt het wel mee?

Binnen 4 werkdag was het binnen :D Volgende bestelling maar via marktplaats doen, 10 losse vials voor 125 is toch wel aantrekkelijk!

Laatst bewerkt:
Net eerste shot M2 van Maximpeptides genomen en moet zeggen dat het bij het mixen exact hetzelfde was. Zal updates posten als ik iets merk aan m'n TAN.

bij die gozer uit tilburg ben ik er ook 20 gaan halen de zondag....:D:D
Heb ze idd in noord brabant opgehaald. Waarschijnlijk hebben we het dan over dezelfde. Kwaliteit is gewoon goed want ik zie er weer goed bruin van haha

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

bij die gozer uit tilburg ben ik er ook 20 gaan halen de zondag....:D:D
wat heb jij er voor betaald 20 stuks?

350 voor enkel de flesjes.

Kreeg vandaag me pakje zat er een 18eur rekening bij voor invoer en afhandeling teringzooi.

is er al wat meer bekend over die 2 personen die op marktplaats melanotan verkopen?
aangezien 12,50 per flesje niet duur is + dat je niet steeds hoeft te kloten met creditcards

daar gaat het bijna de hele pagina al over.

Trouwens ik lees net die advertentie als je er 100koopt zijn ze pas 12,50 pst

ik heb er 10 voor 200 gehaald bij die gozer uit brabant hij levert ook in rotterdam

Iemand nu al concrete ervaringen met producten van peptidepros.net?

zit nog aan me pepbridge mt2 op 0,3 vandaag ff 15min ergoline en buiten gelopen ben gelijk goed verkleurd.

waar bestelle jullie tegenwoordig m2? moet me ff voorbereiden zomer komt er aan he

Massaal op marktplaats bestellen dus.

marktplaats lijkt me de beste optie idd.

Terug
Naar boven