- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het zelf ook, anti schimmel creme werkte bij mij nauwelijks. Krijg nu een oral kuur om de vlekken te bestrijden dat ze weer normaal bruin worden. Als je er niks aan doet en op vakantie gaat wordt je echt een koe. Want het pigment van die witte vlekken wordt niet bruin.
Bij mij komt het altijd terug, wat ik ook doe.
*Nog even een vraagje: Omdat ik dit nu dus voor lange tijd wil gaan gebruiken ben ik van plan om 30ml bac water te halen. Maar zodra ik hiervan enkele ml in de vial heb gebracht kan ik de bac water dan het beste in de diepvries bewaren of blijft dit ook wel maanden goed in de koelkast vanwege de grote hoeveelheid?
Moet je 10 berichten hebben geplaatst @ forum. Voor dat kanIk kan nogen niet op pb reageren
---------- Toegevoegd om 07:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:36 ----------
Ik kan nog niet op pb reageren
oehw zaaalig spul zeg...ben na twee weken gebruik en vijf keer zonnebanken prachtig gebruind...
daar kon ik voorheen enkel maar van dromen...
Ik heb gelezen dat bac water zo'n 8 weken goed blijft voor het degradeert en zijn steriele eigenschappen langzaam verliest. En wanneer je het invriest heb je kans dat de preserverende stoffen kapot gaan, of althans stukken minder potent worden.
Ik heb nu dus enkele vials MT2 in de diepvries staan. Het kan toch niet zo zijn dat ik om de 2 maanden dan nieuw bac water moet aanschaffen want dit er is bijna nergens een kleinere hoeveelheid dan 30ml te vinden...

Zodra het zover is mag je me een prive bericht sturen

Ik heb 10ml bac water, kost zo goed als niks.
Je kan ook spuiten voorladen en invriezen, en enkel ontdooiden zodra je hem gaat gebruiken![]()
Is er niet iemand met melanotan uit de buurt vanTwente waar ik n paar flesjes van over kan nemen
Zodra het zover is mag je me een prive bericht sturen
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------
Mijn 30ml bac water stond een datum op heb em nu een jaar. Exp: 07-2015

Waar bestel je die dan? Ik heb nog een ampul van 2ml in diepvries liggen (nu een maand) kan ik die wel nog gewoon gebruiken dan?

Bac water ligt bij mij ook in de vriezer gaat me nu niet vertellen dat dit niet de bedoeling was? Las hier ergens op forum namelijk dat ook maar tijd goed bleef vandaar dat het in de vrieskast ligt bij de mt2?![]()
Check je instellingen, staat dat je geen pb wilt ontvangen.Okee.. wat dan alleen flesjes of ook spuitjes ect. ? En de prijs ?
---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
Oooohh noh.. zit bijna aan de 10 [emoji14]