Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik lees hier vaak van mensen dat ze in het begin elke dag spuiten, maar toen ik de eerste keer een bruinkuurtje deed moest ik gewoon elke 14 dagen inspuiten?
Of is dit het verschil tussen MT1 en MT2 en had ik daarom de 2de keer geen resultaat?

MT2 is vele male potenter dan MT1.
Overigens heeft MT(2) een hele korte halfwaardetijd, vandaar dat dagelijkse injecties (tijdens het 'laden') gewenster zijn. Je zou zelfs met meerdere kleine injecties per dag, meer vooruitgang zien; dan bij een enkele per dag. Maar dat is natuurlijk totaal onpraktisch.

Zodra je je kleurtje hebt kan je 1 á 2 maal weeks 0.3 ofzo spuiten.

Ikzelf ga nooit hoger dan dagelijks 0.25mg, huidtype 3 á 4.

Heeft iemand nog paar flesjes MT2 staan, ben best wel bereid om er wat meer voor te betalen.

Wat beginnersvragen

1. Als je al vrij veel moedervlekken hebt. Kan je dan met dit product toch bruin worden op lage dosis zonder al teveel bij te kweken?

2. Is zonnebank erbij een must? Of alleen injecteren genoeg

Wat beginnersvragen 1. Als je al vrij veel moedervlekken hebt. Kan je dan met dit product toch bruin worden op lage dosis zonder al teveel bij te kweken? 2. Is zonnebank erbij een must? Of alleen injecteren genoeg

1. Wat ik vooral merk TIJDENS gebruik is dat deze juist donkerder worden en daardoor veel meer opvallen, maar dit trek wel weer weg als je stopt..

2. Zonnebank zou ik er wel bijpakken dit geeft je erg snel een flink bruine kleur..

Ja ik had ook het idee dat ik meer moedervlekken erbij kreeg maar dat valt volgens mij wel mee het komt zoals hierboven ook al aangegeven wordt dat ze donkerder worden waardoor ze juist opvallen en je er meer op gaat letten.

Laatst bewerkt:
Als iemand nog interesse heeft in mt2, stuur een pm!

Iemand recent nog besteld bij sunatura.com ? Ik woon in belgie dus kan ik enkel van een EU bron bestellen..

Heb al 6x pakketjes ontvangen uit usa

Zijn er mensen die last hebben van zijn lul? Ik merk nu al enkele weken dat me penis geblesseerd is. Aders zijn echt dik en staat ook constant stijf.. Hij begint zelfs blauwe kleur te vertonen (me vel dan). Geen idee of het aan de MT2 ligt omdat harde plasser toch wel bij de bijwerkingen vermeld staat?

Echt ding doet gewoon t*ring zeer...

Ik verkleur enorm langzaam/slecht in de zon of onder de zonnebank, zelfs met enkele keren per week onder de sterkste zonnebanken heb ik nog amper enig verschil .. Dus ben ik van plan om ook is mela te gebruiken na alle positive reacties.

Mijn vraag zal waarschijnlijk al wel 100x gesteld zijn:
Waar koop ik best een volledig kitje waar ineens alles bij zit?

Woon in België btw, mag ook via pm :)

Wel grappig dat hier regelmatig gezegd wordt dat je geen moedervlekken bij krijgt, maar alleen de huidige donkerder worden. Half internet staat vol met fora waar mensen juist meer moedervlekken kregen...

Ik heb er nu meer gekregen maar kan persoons afhankelijk zijn.

Je krijgt er ook niet zozeer meer bij. De moedervlekjes die wat dieper in de huid liggen worden alleen wat meer zichtbaar waardoor het lijkt alsof je er meer bij krijgt. Als je stopt met MT2 verdwijnen (voor het oog) deze moedervlekjes weer.

Je krijgt er ook niet zozeer meer bij. De moedervlekjes die wat dieper in de huid liggen worden alleen wat meer zichtbaar waardoor het lijkt alsof je er meer bij krijgt. Als je stopt met MT2 verdwijnen (voor het oog) deze moedervlekjes weer.

Bullshit :) Kunnen nieuwe (als in nieuw zichtbaar) bijkomen die altijd blijven.

Dames en heren, jongens en meisjes ik heb een vraagje. Ik heb nu inmiddels 10mg gespoten (dus 1 vial) en ben nu al abnormaal bruin, iedereen is jaloers om me heen. Thuis vinden ze dat ik moet stoppen omdat ik dadelijk nog zwart word haha maar ik wil toch nog een tintje donkerder... Morgen komt dus mijn water binnen en ga ik 3ml toevoegen waarbij ik van plan ben 0,33mg per dag te gaan spuiten.

Stel ik heb dadelijk de gewenst kleur bereikt wat ik denk binnen een week of twee al heb. Hoe kan ik dit het beste onderhouden, om de dag? 2x per week? Want lijkt me niet nodig om dit elke dag te blijven spuiten?

Dames en heren, jongens en meisjes ik heb een vraagje. Ik heb nu inmiddels 10mg gespoten (dus 1 vial) en ben nu al abnormaal bruin, iedereen is jaloers om me heen. Thuis vinden ze dat ik moet stoppen omdat ik dadelijk nog zwart word haha maar ik wil toch nog een tintje donkerder... Morgen komt dus mijn water binnen en ga ik 3ml toevoegen waarbij ik van plan ben 0,33mg per dag te gaan spuiten.

Stel ik heb dadelijk de gewenst kleur bereikt wat ik denk binnen een week of twee al heb. Hoe kan ik dit het beste onderhouden, om de dag? 2x per week? Want lijkt me niet nodig om dit elke dag te blijven spuiten?

2x per dag, zou als je echt bruin bent nu al stoppen. Hou er rekening mee dat de zomer (zon) nog moet komen en je dan sowieso al nog bruiner gaat worden.

Terug
Naar boven