MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik heb van sunatura, heeft ook bac water

Ik wilden bij [Link niet meer beschikbaar] m2 gaan bestellen is dit betrouwbaar om daar te bestellen

Lees ff 3 posts terug man..

Ik gebruik dan wel geen mela, maar misschien weten jullie het antwoord. Ik heb een beetje last van schilferige/droge oogleden. Kan dit komen door de zonnebank icm dunne huid om te ogen?

Ik zit nu dus bijna op 20mg en in die tijd pas 2x naar de zonnebank geweest. Zie er wel gezond bruin uit, tegenover eerst heel bleek, heb zelfs n pik zwarte baard. Als ik dadelijk op het punt zit dat ik het bruin genoeg vind, hoevaak per week zal ik dan nog zetten? En voor hoe lange tijd?

Ik zit nu dus bijna op 20mg en in die tijd pas 2x naar de zonnebank geweest. Zie er wel gezond bruin uit, tegenover eerst heel bleek, heb zelfs n pik zwarte baard. Als ik dadelijk op het punt zit dat ik het bruin genoeg vind, hoevaak per week zal ik dan nog zetten? En voor hoe lange tijd?

1 tot 2x per week 0,2mg per keer zou voldoende moeten zijn. 20mg al? Wellicht ligt het aan mijn huidtype, maar ik heb aan 5-10mg genoeg in het voorjaar. Daarna tot eind zomer gewoon mooi gekleurd.

1 tot 2x per week 0,2mg per keer zou voldoende moeten zijn. 20mg al? Wellicht ligt het aan mijn huidtype, maar ik heb aan 5-10mg genoeg in het voorjaar. Daarna tot eind zomer gewoon mooi gekleurd.
Ik denk dan ook dat het daar aan ligt, normaal gesproken verbrand ik onder de zonnebank of middagje zon. Ik zit nu op 1mg elke dag(opgebouwd). Dus als ik op m'n gewenste bruinheid zit dus overschakelen naar 0,2mg per week?

Ik denk dan ook dat het daar aan ligt, normaal gesproken verbrand ik onder de zonnebank of middagje zon. Ik zit nu op 1mg elke dag(opgebouwd). Dus als ik op m'n gewenste bruinheid zit dus overschakelen naar 0,2mg per week?

1 a 2 keer week zou moeten volstaan. Maar volgens mij had ik dit al gezegd :o

Vraagje hier, een maat van mij heeft echt huidtype spook. Ik heb hem aangeraden om toch eens mela te gaan proberen. Want hij is elke zomer een kreeft door het kleinste beetje zon. Hoeveel mg raden jullie aan te zetten dagelijks?
0.3mg ed tot een goed resultaat? Of met meer beginnen omdat ze een spook is?

bestaan er serieus een soort anabool die er voor zorgt dat je bruin wordt ?
of lees ik nou gewoon verkeerd lol :P

Laatst bewerkt:
Vraagje hier, een maat van mij heeft echt huidtype spook. Ik heb hem aangeraden om toch eens mela te gaan proberen. Want hij is elke zomer een kreeft door het kleinste beetje zon. Hoeveel mg raden jullie aan te zetten dagelijks?
0.3mg ed tot een goed resultaat? Of met meer beginnen omdat ze een spook is?
Zou ik wel doen, sowieso die mg per bodyweight regel is imo al te veel, 0,3 is hoog zat

• Like
Waarderingen: Vonk
Zou ik wel doen, sowieso die mg per bodyweight regel is imo al te veel, 0,3 is hoog zat

+1

Overigens moeten spookjes wel rekening houden met (waarschijnlijk aanleg) voor veel sproeten/moedervlekken en paarse lippen. Zeker als je boven de 0,5mg gaat doseren kan dit heel rap gaan.

Binnenkort ook 20mg m2 bestellen, ben benieuwd. 0,3mg ed tot ik tevreden ben en dan vervolgens 2x 0,2mg ew.

Welke naaldlengte gebruiken jullie voor subcutane injectie?

Normaal gebruik ik de 12.7mm maar deze lengte zou zowel voor normale als obese personen overbodig zijn volgens fabrikanten van insuline naalden.

Terug
Naar boven