- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
bac water, moet je elders bestellen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bac water, moet je elders bestellen.
Ongemengd geopend bac water is tot drie maanden houdbaar in de koelkast geloof ik, pin me er niet op vast.
zomer komt eraan he..
Ik zit nu dus bijna op 20mg en in die tijd pas 2x naar de zonnebank geweest. Zie er wel gezond bruin uit, tegenover eerst heel bleek, heb zelfs n pik zwarte baard. Als ik dadelijk op het punt zit dat ik het bruin genoeg vind, hoevaak per week zal ik dan nog zetten? En voor hoe lange tijd?
Ik denk dan ook dat het daar aan ligt, normaal gesproken verbrand ik onder de zonnebank of middagje zon. Ik zit nu op 1mg elke dag(opgebouwd). Dus als ik op m'n gewenste bruinheid zit dus overschakelen naar 0,2mg per week?1 tot 2x per week 0,2mg per keer zou voldoende moeten zijn. 20mg al? Wellicht ligt het aan mijn huidtype, maar ik heb aan 5-10mg genoeg in het voorjaar. Daarna tot eind zomer gewoon mooi gekleurd.
Ik denk dan ook dat het daar aan ligt, normaal gesproken verbrand ik onder de zonnebank of middagje zon. Ik zit nu op 1mg elke dag(opgebouwd). Dus als ik op m'n gewenste bruinheid zit dus overschakelen naar 0,2mg per week?

bestaan er serieus een soort anabool die er voor zorgt dat je bruin wordt ?
pf lees ik nou gewoon verkeerd lol![]()
Zou ik wel doen, sowieso die mg per bodyweight regel is imo al te veel, 0,3 is hoog zatVraagje hier, een maat van mij heeft echt huidtype spook. Ik heb hem aangeraden om toch eens mela te gaan proberen. Want hij is elke zomer een kreeft door het kleinste beetje zon. Hoeveel mg raden jullie aan te zetten dagelijks?
0.3mg ed tot een goed resultaat? Of met meer beginnen omdat ze een spook is?
Zou ik wel doen, sowieso die mg per bodyweight regel is imo al te veel, 0,3 is hoog zat