- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwarten willen wit zijn blanken willen zwart zijn
waarom niet gewoon op de normale manier ?
en dit is niet schadelijk ?
Hi ik had een vraag weet iemand waar je betrouwbaar melanotan kan bestellen?

Hoi weet je misschien waar ik mt2 kan bestellen?Zucht, je bent zeker blond?
usapep google daar eens op..
Mij ook.Als er al weer iemand is die usapep ingeslagen heeft doe me dan ff een pm!
Yes, denk dat ik 3á4x in 1 maand ben geweest.Deed je het i.c.m. met wat zonnebanksessies? Ik kan niks vinden over MT2 en melanomen, buiten een bs ergogenics artikel waarbij de vrouw ook onder de zonnebank ging en ze vervolgens MT2 de schuld geven.
Dan zou ik toch eerder denken dat dat de oorzaak is.
10mg is idd vrijwel niks, zou dus gewoon de oude vertrouwde moeten zijn.Ik heb gister mijn bestelling van Sunatura binnen gekregen, ik dacht eventjes dat ik in de maling werd genomen. Er zit amper poeder in de ampules. Op de site heb ik kunnen vinden dat er tegenwoordig geen filling meer bij zit en dit de beste en puurste mela is die ze tot nu toe gehad hebben. Klinkt goed, maar ik twijfelde wel of dit geen verkoopverhaaltje was. Heb gister mijn eerste dosis van 0,2mg mela genomen en ik kreeg meteen de bijwerkingen zoals rode gloed/flush, lichte misselijkheid, onrustig gevoel in voeten (krijg ik altijd). Dit is dus ongetwijfeld goede mela en ik houd de dosis voorlopig laag. Iemand van jullie al ervaring met deze verbeterde mela?
Laat de dokter hier naar kijken ipv op een forum naar medisch advies te vragen. Heb een aantal jaren geleden toen ik mt2 gebruikte ook een moedervlek laten weghalen door de huisarts, bij onderzoek bleek dat er niks aan de hand was.Net beetje jeuk aan m'n been, ik krabben, zie ik dat er n korstje op een moedervlek zit, vind t verdacht veel op n melanoom lijken, kan dit door de MTII komen?![]()