MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Net beetje jeuk aan m'n been, ik krabben, zie ik dat er n korstje op een moedervlek zit, vind t verdacht veel op n melanoom lijken, kan dit door de MTII komen?
Ja, MT2 heeft moedervlekken als bijwerking, maar die zijn niet gevaarlijk.*

*Internetwijsheid. MT2 is niet medisch verantwoord getest, dus 100% betrouwbare info over MT2 ga je nergens vinden.

Net ook maar bij usapep besteld, wou eerst 20mg bij sunatura bestellen maar bij usapep 30mg 3 euro goedkoper:heart:

Ben erg benieuwd, hoe lang wachten jullie zo'n beetje voor de verzending?

Net ook maar bij usapep besteld, wou eerst 20mg bij sunatura bestellen maar bij usapep 30mg 3 euro goedkoper:heart:

Ben erg benieuwd, hoe lang wachten jullie zo'n beetje voor de verzending?

Denk dat je beter even hier had kunnen vragen of meerdere wilde. Dan had je verzendkosten kunnen delen en werd het nog goedkoper voor je.

Wat zijn de sides van mt2?

Ik heb gister mijn bestelling van Sunatura binnen gekregen, ik dacht eventjes dat ik in de maling werd genomen. Er zit amper poeder in de ampules. Op de site heb ik kunnen vinden dat er tegenwoordig geen filling meer bij zit en dit de beste en puurste mela is die ze tot nu toe gehad hebben. Klinkt goed, maar ik twijfelde wel of dit geen verkoopverhaaltje was. Heb gister mijn eerste dosis van 0,2mg mela genomen en ik kreeg meteen de bijwerkingen zoals rode gloed/flush, lichte misselijkheid, onrustig gevoel in voeten (krijg ik altijd). Dit is dus ongetwijfeld goede mela en ik houd de dosis voorlopig laag. Iemand van jullie al ervaring met deze verbeterde mela?

Ja is echt top spul na een halve vial zo bruin als een n*ger. Ik stond er ook van te kijken dat er zo weinig in de vial zat, maar geen last van misselijkheid deze batch

Ik ervaar dat moedervlekken iets donkerder worden en dat gaat weer weg als ik stop. Mijn baardgroei is nu zwart ipv rode gloed erover.
En heb op de raarste momenten een boner, maar dit kan ook door de tren komen.
Ik ben al meer dan een jaar geen zonnenbank geweest en hoor vaak genoeg of ik vakantie ben geweest. Topspul en het bespaart mij ook nog geld voor de zonnenbank.

Ja is echt top spul na een halve vial zo bruin als een n*ger. Ik stond er ook van te kijken dat er zo weinig in de vial zat, maar geen last van misselijkheid deze batch

Goed om te lezen en tot dusver ben ik er ook heel positief over. Ik ga de dosis lekker laag houden, want dit spul is heel potent. Na een paar dagen worden mijn baardharen al donkerder.

@Justalog Die spontane erecties op de raarste momenten zullen idd van de tren zijn, want van mela krijg je die alleen binnen een paar uur na het spuiten.

Vanmorgen m'n mela ook binnen, uur geleden 0,3mg gezet om even te kijken of ik ergens last van krijg. Paar minuten hele lichte buikpijn en misselijkheid, goed te doen.

Ben trouwens wel verbrand gisteren in m'n gezicht en nek:o heeft dit verder nog wat effect er op? Buiten dat ik even geen zonnebank ga pakken.

Ben altijd wel sceptisch als een bedrijf het heeft over een sterker/vernieuwd product maar deze mela is toch wel super. De 4e dag op 0,4mg en mijn baard is donkerder en ik lijk ietsje bruiner te zijn (wel in de zon gezeten gisteren). Sides zijn er op de 4e dag niet meer maar ik hou de dosis zo.

Zit tussen de melanotan gebruikers hier ook iemand die van nature al "gevoelig" is voor moedervlekken?

Zijn er heel veel meer bijgekomen / gegroeid door dit goedje? of valt het mee?
Ik heb namelijk van mezelf al redelijk wat moedervlekken, en als ik zon dan wordt dit aardig meer..

Ben dus erg benieuwd!
tnx!

Zit tussen de melanotan gebruikers hier ook iemand die van nature al "gevoelig" is voor moedervlekken?

Ik heb namelijk van mezelf al redelijk wat moedervlekken, en als ik zon dan wordt dit aardig meer..

Ben dus erg benieuwd!
tnx!
Ja maar het zijn allemaal hele kleine, en na de zomer zijn ze ook weer weg lijkt wel.

jongens waar halen jullie tegenwoordig m2?

Ben dus erg benieuwd!
tnx!
Ja ik. Er zijn er redelijk veel bijgekomen bij mij, ook in mijn gezicht en een aantal ook donkerder geworden. Ben ook al eens voor 1 a 2 maanden gestopt en toen zijn er een paar lichter geworden/weggegaan en sommige zijn gewoon donkerder gebleven. Maar als je een beetje een kleurtje hebt valt het stuk minder op, vind het zelf niet echt storend ofzo. Ik gebruik trouwens wel mt1.

Terug
Naar boven