MindBender
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.usapep.com/ac-nle.htmlIk kan de MT2 op de website van USAPEP niet vinden via de zoekfunctie… Iemand een linkje? De pagina waar ik het laatste keer bestelde bestaat niet meer
Wil binnenkort ook eens MT2 kuurtje pakken. Van wat ik heb kunnen vinden is een protocol om te starten als deze wel wat; 0.5mg /dag tot het gewenste resultaat. Vanaf dan onderhouden met 1mg /week. Klopt dit een beetje?
Wat ik me afvraag, hoelang kun je dat goedje bewaren (gekoeld) na aanmaken met bac. water? Als je op onderhoudsniveau 1mg /week zet doe je er 10 weken mee..
10 / 0,5 = 20 dagen. Als ik het dan netjes vind zou ik nog een vial kunnen legen om op onderhoud te blijven met 1 mg/ week tot de vial leeg is. Daarna zien we wel weer.
Top thx. Je hebt gewoon 1ml slinspuitjes -> 0,1ml per U. Dat is makkelijk af te lezen.Ja dosering klopt wel aardig. Ik merk zelf dat het allemaal niet zo nauw luistert, ik sla soms een dag over en zit weleens te klote met de juiste hoeveelheid in dat spuitje krijgen. Ongeveer 0,5mg per dag is prima.
Richtlijn is ongeveer 3 maanden dat het goed blijft, dus 10 weken moet goed komen.

Top thx. Je hebt gewoon 1ml slinspuitjes -> 0,1ml per U. Dat is makkelijk af te lezen.
Dan ga ik dit aanhouden binnenkort
en btw is wanneer je op 0,5 zit (richting je gewenste teint) 2x /week 15-20 min per zijde genoeg? En op onderhoudsniveau hetzelfde aanhouden.
Als je precies 0,5mg wil zetten, dan zou ik de mela mengen met 2ml. Dan kun je precies 5 streepjes afmeten. Als je met 1ml mengt, dan is het namelijk 0,2mg per streepje. Op vrijwel alle slin spuitjes van 1ml zitten 50 streepjes als het goed is.
Ik zou voor het eerst onder de zonnebank gaan als je op ongeveer 3/4 van je 1e vial zit. Rond die hoeveelheid merk ik pas de echte mela effecten zoals donkere baardharen (echt bizar). Gewenste teint is voor iedereen anders. Ikzelf voel er weinig voor om als een pinda eruit te zien, dus pak hooguit 4 zonnebankjes (1 per week) en daarna de hele zomer niet meer. Vind het prima om er natuurlijk uit te zien. Grootste voordeel van de mela vind ik dat ik niet als een kreeft verbrand.
3/4e van de eerste vial pas onder de zonnebank ja ;o
Ik koop gewoon 2 vialtjes en begin ik op 0,5mg /dag. Als ik de teint heb die k wil ga ik over op 0,1mg /dag. Zonnebank zal 2x /week 15-20min per zijde zijn. Zowel tijdens 0,5mg als onderhoud. Spulletje lost na het inspuiten van bac. water vanzelf op?
Type 3. Ik las trouwens een paar pagina's terug over moedervlekken, houd dat dan verband met dat zonnebanken of staat dat daar los van.Je zou ook wel eerder kunnen hoor, maar dat is mijn ervaring. Ik word zelfs onder de zonnebank amper bruin, na 3/4 vial gaat het een stuk beter. Wat is jouw huidtype eigenlijk?
Ja spul lost meteen op.
Type 3. Ik las trouwens een paar pagina's terug over moedervlekken, houd dat dan verband met dat zonnebanken of staat dat daar los van.
Pas na 7mg zonnen? Ik deed het na een weekje en zie al aardig resultaat. Maar ik kan dan ook bij f4f m'n abo wijzigen en voor 6,- per maand elke dag onder de zonnebankAls je precies 0,5mg wil zetten, dan zou ik de mela mengen met 2ml. Dan kun je precies 5 streepjes afmeten. Als je met 1ml mengt, dan is het namelijk 0,2mg per streepje. Op vrijwel alle slin spuitjes van 1ml zitten 50 streepjes als het goed is.
Ik zou voor het eerst onder de zonnebank gaan als je op ongeveer 3/4 van je 1e vial zit. Rond die hoeveelheid merk ik pas de echte mela effecten zoals donkere baardharen (echt bizar). Gewenste teint is voor iedereen anders. Ikzelf voel er weinig voor om als een pinda eruit te zien, dus pak hooguit 4 zonnebankjes (1 per week) en daarna de hele zomer niet meer. Vind het prima om er natuurlijk uit te zien. Grootste voordeel van de mela vind ik dat ik niet als een kreeft verbrand.
. Als je geld wilt besparen en wel langer wilt wachten zou je wel later kunnen beginnen met zonnebanken.Pas na 7mg zonnen? Ik deed het na een weekje en zie al aardig resultaat. Maar ik kan dan ook bij f4f m'n abo wijzigen en voor 6,- per maand elke dag onder de zonnebank. Als je geld wilt besparen en wel langer wilt wachten zou je wel later kunnen beginnen met zonnebanken.
Maar zelf probeer ik alleen via zonnebank bruin te worden zodat alles gelijk wordt en niet alleen gezicht/armen. Dus als je dan eerst weken wacht pak je flink wat uv op je armen/gezicht/hals maar gaat de rest verder achter lopen.
Heb je dan niet in die periode dat de delen die blootgesteld worden aan zonlicht wel wat bruinen en de rest achter loopt?Is mijn persoonlijke ervaring natuurlijk. Ik heb een hele lichte huid dus daar moet redelijk wat in voor ik eindelijk verkleur.
Heb je dan niet in die periode dat de delen die blootgesteld worden aan zonlicht wel wat bruinen en de rest achter loopt?