MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Heeft er iemand interesse in een groepsaankoop bij USAPEP?
Ik heb hier eerder al gekocht maar zou met een grotere hoeveelheid de prijs en verzendingskosten willen drukken.

Heeft er iemand interesse in een groepsaankoop bij USAPEP?
Ik heb hier eerder al gekocht maar zou met een grotere hoeveelheid de prijs en verzendingskosten willen drukken.

Ik ben misschien IN als ik niets anders kan vinden.

Iemand ervaring met?

[Link niet meer beschikbaar]

Eventuele andere adressen waar ik met ideal kan betalen mogen in PM :)

Onlangs 10 stuks bij hen besteld, amper 2 dagen later in huis.
Gisteren begonnen met 0.2 mg (rustig opbouwen naar 0.6mg voor gewenning om bijwerkingen zoveel mogelijk te beperken) en even later 1 van de gekende bijwerkingen, gedurende een klein uurtje heel lichtjes misselijk. Vandaag amper nog iets van misselijkheid.
Afwachten naar de evolutie de komende dagen/weken.

Voor degene die op USAPEP willen bestellen: 20% korting met code usapep.

Nog tips voor Bacteriostatic Water? Waar goedkoop?

Ik heb ff een vraagje, ik heb nu een vial mt1 gemixd met bac water in de koelkast staan voor 2 maandjes, zou ik dat nog kunnen gebruiken of beter een nieuwe pakken?

Normaal gaat ie altijd wel binnen maandje op, maar nu heb ik er pas 2 keer uit gepakt.

Heb het zelf ook al gedaan en ben nog niet dood dus...

Heerlijk spul dat mela, bijna 3 weeks in en al flink wat tintjes donkerder. Krijg al regelmatig vragen of ik flink onder de zonnebank aan het gaan ben. Ik ben alleen nog een enkele 3 maal onder de slechtste bank die je kunt vinden geweest, F4F dingen:o. En dit weekend flink wat zon gepakt.

Gemixte mela voor onderhoudsdosering trouwens beter in de vriezer te bewaren? 0,3mg per week met 10mg gaat wel enorm lang mee, maar blijft er tegen die tijd ook nog wel wat mela over:o. Waarschijnlijk nog 1 hooguit 2 weken en dan op onderhoud voor 3-4 maand. Denk dat de kwaliteit dan wel erg omlaag zal gaan?

Gemixte mela voor onderhoudsdosering trouwens beter in de vriezer te bewaren? 0,3mg per week met 10mg gaat wel enorm lang mee, maar blijft er tegen die tijd ook nog wel wat mela over:o. Waarschijnlijk nog 1 hooguit 2 weken en dan op onderhoud voor 3-4 maand. Denk dat de kwaliteit dan wel erg omlaag zal gaan?

Blijft lang genoeg houdbaar in de koelkast ;) Na 6 maanden koelkast deed het zijn werk nog prima bij mij.

Blijft lang genoeg houdbaar in de koelkast ;) Na 6 maanden koelkast deed het zijn werk nog prima bij mij.

6 maanden? Kunnen er dan geen bacterien ofzo vormen in zo'n lange tijd? Ik dacht dat bacteriostatic water eenmaal geopend maar een beperkte tijd goed bleef.

Afgelopen maandag bij usapep besteld en vandaag al in huis. Laat de zon maar komen!

Ik heb ook interesse in enkele (3-4) vails van usapep.
Als er nog iemand moest bestellen PM mij dan aub :)

Waar kan je mela neusspray halen? Ben niet bang voor prikjes, maar laat het liever achterwege. Ook omdat ik liever stealth ben voor m'n ouders.

Werkt het ook als je van nature geen pigment hebt?
Dus na 10 min in de zon eruit ziet als een garnaal?

Werkt het ook als je van nature geen pigment hebt?
Dus na 10 min in de zon eruit ziet als een garnaal?

Ik zou in dit geval een volledig flesje mt2 opgebruiken en dan pas heel voorzichtig een 10 tal minuten in de zon komen en zo opbouwen, anders ga je nog altijd verbranden. Als je het in het begin rustig aan doet en zorgt dat je bruin wordt dan ben je voorbij de "ergste periode".

Ik zelf heb blond haar en blauwe ogen en toen ik het de eerste keer gebruikte heb ik eerst een volledig flesje van 10 mg gebruikt alvorens ik dan maandag, woensdag, vrijdag 10 minuten lichte zonnebank heb gedaan. En zo 3 weken en vanaf ik toen kleur had dan maakte het niet veel meer uit. Wil niet zeggen dat eens je kleur hebt dat je dan uren in de zon moet lopen zonder bescherming.

Als iemand nog gaat inkopen/over heeft houd ik me aanbevolen!

Ik zou in dit geval een volledig flesje mt2 opgebruiken en dan pas heel voorzichtig een 10 tal minuten in de zon komen en zo opbouwen, anders ga je nog altijd verbranden. Als je het in het begin rustig aan doet en zorgt dat je bruin wordt dan ben je voorbij de "ergste periode".

Ik zelf heb blond haar en blauwe ogen en toen ik het de eerste keer gebruikte heb ik eerst een volledig flesje van 10 mg gebruikt alvorens ik dan maandag, woensdag, vrijdag 10 minuten lichte zonnebank heb gedaan. En zo 3 weken en vanaf ik toen kleur had dan maakte het niet veel meer uit. Wil niet zeggen dat eens je kleur hebt dat je dan uren in de zon moet lopen zonder bescherming.

Ah super! Stel dat je daarna stopt met gebruiken (nadat je bruin bent geworden), wordt het daarna dan makkelijker om zonder melanotan, in de zon bij te kleuren? Of doet dit niks met de samenstelling van pigment in je lichaam enzo?

Ah super! Stel dat je daarna stopt met gebruiken (nadat je bruin bent geworden), wordt het daarna dan makkelijker om zonder melanotan, in de zon bij te kleuren? Of doet dit niks met de samenstelling van pigment in je lichaam enzo?
Als je een tint hebt en blijft zonnen blijft is het wel makkelijker omdat je niet zo snel verbrand. Maar ik dacht dat mt2 zorgt voor meer pigment dan natuurlijk mogelijk, dacht dat dat wel afneemt indien je stopt en je daarna toch wel weer wat kleur verliest/sneller verbrand.

Terug
Naar boven