AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik ben onlangs begonnen met de melanotan kuur. Heb nu 7 keer geprikt. Ben 2 keer onder de zonnebank geweest en flink wat bruiner geworden. Nu heb ik sinds gister een opgezette onderbuik en krampen. En een vriendin van mij die dit ook gebruikt en samen met mij is gestart heeft hier ook last van. Iemand enig idee?

Ik ben onlangs begonnen met de melanotan kuur. Heb nu 7 keer geprikt. Ben 2 keer onder de zonnebank geweest en flink wat bruiner geworden. Nu heb ik sinds gister een opgezette onderbuik en krampen. En een vriendin van mij die dit ook gebruikt en samen met mij is gestart heeft hier ook last van. Iemand enig idee?
hoelang houd je hier last van? en welke dosis pak je per prik?

hoelang houd je hier last van? en welke dosis pak je per prik?

Het is de hele dag gevoelig als ik me uit rek of er tegen aan druk zeg maar. En op sommige momenten krijg ik dan krampen. En dan blijft dat 2 minuutjes en trekt het weg. Ik neem een 0.6 dosis. Tot nu toe 7 dagen achter elkaar gehad. Dus 6 streepjes zeg maar

Wellicht hebben jullie gewoon allebei een virusje te pakken en is het gewoon toeval. Anders dan misselijkheid heb ik niet zoveel andere sides voorbij zien komen bij het gebruik van MTII.

Het is de hele dag gevoelig als ik me uit rek of er tegen aan druk zeg maar. En op sommige momenten krijg ik dan krampen. En dan blijft dat 2 minuutjes en trekt het weg. Ik neem een 0.6 dosis. Tot nu toe 7 dagen achter elkaar gehad. Dus 6 streepjes zeg maar

Neem je 0,6mg e.d.... dat is best wel hoog haha.. Heb je wel opgebouwd? Of ben je daar direct op gestart?

Neem je 0,6mg e.d.... dat is best wel hoog haha.. Heb je wel opgebouwd? Of ben je daar direct op gestart?

Ik neem 0.6 jup. Haar vriend die gebruikte het eerst en die spoot de eerste keer 1 bij mij in. Dood ziek van geweest, hij dacht dat dat normaal was, toen zei zij dus dat ik 0.6 moest spuiten. Doet zij ook. Heb geen misselijkheid niks. Ben ook echt huidtype 1. Werd van niks bruin, nu heb ik eindelijk een gezonde kleur :rolleyes:
Dacht dus dat de krampen aan mt kon liggen want moet ook niet naar de wc of menstrueren ofzo. :bang:

Je bent alsnog niet goed wijs kan ik je vertellen.. Je moet opbouwen, ALTIJD. Beginnen op 0,1 naar 0,2 naar 0,3 etc. Tot de gewenste dosis. Al zou ik NOOIT aanraden boven de 0,5 te gaan.. Ongeacht welk huidtype je hebt, geduld is een schone zaak..

Hoe kom je erbij dat je 0,6 moet injecteren?

Heb dus in 1,5-2maanden 30mg opgemaakt, goed bruin, zwarte baard etc, nu een tijdje niet meer gezet, en de bruinheid en zwarte baard begint al meteen weg te trekken. hoort dat zo snel te gaan of komt het omdat ik vrijwel niet meer onder de zonnebank ben geweest de laatste 2 maanden?

Heb dus in 1,5-2maanden 30mg opgemaakt, goed bruin, zwarte baard etc, nu een tijdje niet meer gezet, en de bruinheid en zwarte baard begint al meteen weg te trekken. hoort dat zo snel te gaan of komt het omdat ik vrijwel niet meer onder de zonnebank ben geweest de laatste 2 maanden?

Is normaal, melanotan heeft een korte halfwaarde tijd. Een x per week / twee weken zonnebank zou ik toch wel aanraden.

Je bent alsnog niet goed wijs kan ik je vertellen.. Je moet opbouwen, ALTIJD. Beginnen op 0,1 naar 0,2 naar 0,3 etc. Tot de gewenste dosis. Al zou ik NOOIT aanraden boven de 0,5 te gaan.. Ongeacht welk huidtype je hebt, geduld is een schone zaak..

niks aan toe te voegen.

hoeveel ml water heb je erbij gedaan en wat voor naalden(aantal IU en ML) heb je ?

zou er niet vanuit gaan dat 6 streepjes 0,6mg is...

0,6 is een prima dosis om te beginnen met melanotan. MT2 is iets anders, maar daar heeft ze het niet over.

Is normaal, melanotan heeft een korte halfwaarde tijd. Een x per week / twee weken zonnebank zou ik toch wel aanraden.

Halfwaardetijd heeft hier NIETS mee te maken, dat gaat over de tijd dat melanotan actief is in het lichaam, niet over de tijd dat het effect zichtbaar is.

• Like
Waarderingen: Vonk
hoeveel ml water heb je erbij gedaan en wat voor naalden(aantal IU en ML) heb je ?

zou er niet vanuit gaan dat 6 streepjes 0,6mg is...
Zij heeft het voor me gemengd.. naalden heb ik kleintjes. Staan 5/10/15 ect. Op
Heb normale melanotan ja. Geen mt2.en gemengd is het 6 streepjes wat ik inspuit

Ik heb het nu 2 zomers gebruikt (telkens van mei t/m augustus) en ik merk dat ik niet meer zo wit wordt als vroeger. Na de eerste keer was het al merkbaar en na de 2e keer helemaal. Daarnaast pak ik niet eens een zonnebank oid in de winter aangezien de tint gewoon aanwezig blijft.

Dus imo blijft er toch wel wat in je systeem zitten nadat je het gebruikt hebt. Wellicht dat het met de jaren als je het niet gebruikt wel afneemt.

Ben nu iig weer 5 dagen bezig en ik merk toch al een lichte verkleuring. Goed spul dus!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven