- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 spuitjes van 0,6, huidtype 1 en al bruin worden? Volgens mij heb je al mt2.
jep
6 spuitjes van 0,6, huidtype 1 en al bruin worden? Volgens mij heb je al mt2.
Niet beter, anders. Werkt sneller, maar heeft meer bijwerkingen en je haar kleurt ook mee. Dat is voor mij de reden om het niet te gebruiken.

hoi date?Ik heb er geen last van, had het anders ook niet heel erg gevonden aangezien ik mn haar pikzwart heb geverft![]()
als het gemengd is met 2ML dan klopt het 6 streepjes is dan 0,6mg, echter wanneer er gemengd is met 1ML dan zijn 6 streepjes 1,2mg, zou dit dus even na vragen.
(een streepje is namelijk 2Units bij deze naalden)
FOUT: Bij de "IU-100 8mm(30g) 0.5ml" insulinespuitjes is elk streepje gelijk aan 0.1 mg (6 streepjes 0.6 mg) als je een vial van 10 mg MT vult met 1 ML, indien je vult met 2 ML is elke 2 streepjes 0.1 mg.
Gebruik je de "IU-100 12,7mm (29g) 1ml" spuitjes dan is elk streepje 0.2 mg als je een vial vult met 1 ML, 0.1mg als je vult met 2 ML.
Hier worden zeer veel fouten gemaakt betreffende de juiste dosis!
Ja.Zijn er toevallig nog mensen die deze week willen bestellen of al bezig zijn met bestellen?

Is deze oké ? Of iemand betere opties om te bestellen?
Heb onlangs 1ste maal bij hen besteld en nu na 15 dagen gebruik al behoorlijk bruin.(huidtype 2)
Zeer snelle levering ook.