AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

is m2 van usapep good to go?

is m2 van usapep good to go?

0.30mm (30g)x8mm naald
IU-100
als het gemengd is met 2ML dan klopt het 6 streepjes is dan 0,6mg, echter wanneer er gemengd is met 1ML dan zijn 6 streepjes 1,2mg, zou dit dus even na vragen.
(een streepje is namelijk 2Units bij deze naalden)

FOUT: Bij de "IU-100 8mm(30g) 0.5ml" insulinespuitjes is elk streepje gelijk aan 0.1 mg (6 streepjes 0.6 mg) als je een vial van 10 mg MT vult met 1 ML, indien je vult met 2 ML is elke 2 streepjes 0.1 mg.
Gebruik je de "IU-100 12,7mm (29g) 1ml" spuitjes dan is elk streepje 0.2 mg als je een vial vult met 1 ML, 0.1mg als je vult met 2 ML.

Hier worden zeer veel fouten gemaakt betreffende de juiste dosis!

Hoi hoi,

ik gebruik mt2 nu ook al een tijdje en zeer tevreden over.. Omdat ik huidtype 1 en zeer snel verbrand is dit echt een uitkomst en werkt perfect..
en al een mooie kleur gekregen..
Aangezien ik al een tijdje dit volg hier en veel vragen zie over dosering hier een linkje wat kan helpen. Het is een calculator voor uitreken welke dosis.
https://lovemelanotan.org/calculator/index.html

Misschien kan dit jullie helpen.

grtz

FOUT: Bij de "IU-100 8mm(30g) 0.5ml" insulinespuitjes is elk streepje gelijk aan 0.1 mg (6 streepjes 0.6 mg) als je een vial van 10 mg MT vult met 1 ML, indien je vult met 2 ML is elke 2 streepjes 0.1 mg.
Gebruik je de "IU-100 12,7mm (29g) 1ml" spuitjes dan is elk streepje 0.2 mg als je een vial vult met 1 ML, 0.1mg als je vult met 2 ML.

Hier worden zeer veel fouten gemaakt betreffende de juiste dosis!

Sorry je hebt gelijk, ik ging uit van 1ML
worden inderdaad heel veel fouten mee gemaakt

Laatst bewerkt:
Zijn er toevallig nog mensen die deze week willen bestellen of al bezig zijn met bestellen?

Heeft iemand even een directe link naar de MT2 van USAPEP? Ik heb op de website gekeken maar heb het niet kunnen vinden.

Laatst bewerkt:
Het onvermijdelijke is gebeurd, na een dagje festival is mijn kop en nek heerlijk bruin :o

De rest van mijn lichaam heeft 1 dag zon gezien maar ziet er verder ook mooi geteint uit. Daarnaast zijn, en blijven, mijn baardharen pikzwart (normaal blond/roodachtig). Het is zonde dat ik geen before foto's heb. Ik heb nu blond haar en een zwarte baard.

[Link niet meer beschikbaar]

Is deze oké ? Of iemand betere opties om te bestellen?

Terug
Naar boven