AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

[Link niet meer beschikbaar]

Is deze oké ? Of iemand betere opties om te bestellen?

Ik heb er nooit besteld en zal dat ook niet doen.

Ik vind het een onbetrouwbare website. Ze verkopen human grade HGH (groeihormoon voor degene die niet weten wat HGH is) voor zwaar onder de prijs. Dat kan dus nooit kloppen.

Dit is de 8ste zomer dat ik MII gebruik en mijn 3de supplier.
Eerste maal van hen en tot nu toe ben ik tevreden (bijna 3 weken) en merk ik geen verschil t.o.v. de vorige suppliers, integendeel.

Laatst bewerkt:
Op 1 of andere manier krijg ik het water niet mee bij de apotheek ik vraag gewoon om bacteriële water om in te spuiten de ene heeft het niet en de andere wil een recept
Iemand een idee wat ik kan zeggen of een site waar ik er snel aan kom.
Heel irritant alles binnen behalve het water

Op 1 of andere manier krijg ik het water niet mee bij de apotheek ik vraag gewoon om bacteriële water om in te spuiten de ene heeft het niet en de andere wil een recept

Bestellen via Farmaline.

Spuiten wouden ze ook Niet mee Geven aan me. Heb gezegd dat me oma op bezoek is en zwaar suikerziekte heeft :o
Dat ik het gewoon in huis moet hebben. Weet niet of steriel water ook voor suikerziekte word gebruikt. Heb deze gebruikt voor de insuline naalden. Succes!

Spuiten wouden ze ook Niet mee Geven aan me. Heb gezegd dat me oma op bezoek is en zwaar suikerziekte heeft :o
Dat ik het gewoon in huis moet hebben. Weet niet of steriel water ook voor suikerziekte word gebruikt. Heb deze gebruikt voor de insuline naalden. Succes!

Ze doen heel moeilijk inderdaad maar je hebt verschillende soorten water
Je hebt bacteriële water dat is met alcohol volgens mij en je hebt steriel water

Je hebt bacterieel water nodig, steriel water is eloof ik voor eenmalige injectie. Wel raar dat je het niet mee krijgt, want voor naalden heb je geen recept nodig.

stuur farmaline gewoon een email en vraag naar bacteriostatisch water. Kleine kans dat ze het hebben. Bij Viata.be hadden ze het ook niet.

Ik heb bac, naci en steriel gebruikt, naci en steriel moet je gewoon geen weken laten staan dan is de kans op een dikke pip.

Ik heb bac, naci en steriel gebruikt, naci en steriel moet je gewoon geen weken laten staan dan is de kans op een dikke pip.

NaCl is wel houdbaar (3 jaar op kamertemperatuur), maar alleen ongeopend. Dus als je ampullen NaCl van 1/2ml hebt dan is het geen probleem. Heb NaCl ook gebruikt voor mijn HGH.

Geen problemen met aqua sterop. (steriel water, ampoules 2ml)
Elke vial vullen met een nieuwe ampoule dus.

Geen problemen met aqua sterop. (steriel water, ampoules 2ml)
Elke vial vullen met een nieuwe ampoule dus.
Als je je vial heb gevuld met die aqua sterop
Kan je het dan gewoon maximaal maand in koelkast gemixt laten? En is het ook mogelijk om al je naalden al van te voren te vullen?

Als je je vial heb gevuld met die aqua sterop
Kan je het dan gewoon maximaal maand in koelkast gemixt laten? En is het ook mogelijk om al je naalden al van te voren te vullen?

Neem 2ml ampoules, vul met 1 ml.
Het overige gooi je weg.
Tot een maand zonder problemen te gebruiken.
Vial bewaren in koelkast.

Vooraf vullen zou ik niet doen.

Terug
Naar boven