- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja bedoel allen in de gemenngde toestand met mt2, dicht ongemengt os er idd weinig aan de hand, heb nog 2*100 of 200ml flessen uit de italiaanse pharmacieNaCl is wel houdbaar (3 jaar op kamertemperatuur), maar alleen ongeopend. Dus als je ampullen NaCl van 1/2ml hebt dan is het geen probleem. Heb NaCl ook gebruikt voor mijn HGH.

Ja na opening moet je het wel snel opmaken denk ikJa bedoel allen in de gemenngde toestand met mt2, dicht ongemengt os er idd weinig aan de hand, heb nog 2*100 of 200ml flessen uit de italiaanse pharmacie![]()
Ik gebruik ook gewoon injectiewater. 10 stuks 2 ml voor 15 euro. Bacterieel water is volgens mij gewoon gekookt water, misschien met een snufje zout en alcohol, maar dat legt geen zoden aan de dijk. Maar goed, ik heb nergens last van en ik gebruik het 10 weken.https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/aqua-sterop-inj-50-ml/
Ik gebruik al een tijdje gewoon steriel injectie water, de ene zegt dat het niet goed is en de andere wel.
Wat is het nu![]()

Ik gebruik ook gewoon injectiewater. 10 stuks 2 ml voor 15 euro. Bacterieel water is volgens mij gewoon gekookt water, misschien met een snufje zout en alcohol, maar dat legt geen zoden aan de dijk. Maar goed, ik heb nergens last van en ik gebruik het 10 weken.
new20
http://www.usapep.com/ac-nle.htmlHeb je directe link naar mt2 op deze website? Ik kan het niet vinden![]()
Ja, meer is altijd beter. Ik zou er deze week werk van willen maken.
Die moedervlekjes 'ontstaan' niet zomaar. Ze zijn al aanwezig en worden gewoon wat duidelijker zichtbaarHey, ik heb na 3 dagen een aantal moedervlekjes erbij gekregen, klein maar toch een stuk of 20 denk ik die me nooit opgevallen zijn. Iemand hier ervaring mee? Blijft het hierbij? Komen er bij langer gebruik nog meer bij?
Maar het is niet zo dat er iedere dosis meer donker kleuren? Als in, blijft het bij de moedervlekjes die al ontstaan bij de eerste dosissen?Die moedervlekjes 'ontstaan' niet zomaar. Ze zijn al aanwezig en worden gewoon wat duidelijker zichtbaar
Zelfs op 0,1 word ik hele dag misselijk. Jammer dat ik blijkbaar niet tegen melatonan kan.
Ik heb van een aantal van jullie al advies gekregen via pbtjes, waarvoor dank
Ik ben begin mei gestart en dagelijks een lage dosering aangehouden (0,1-0,15). De misselijkheid viel mee na de eerste injectie, maar waar ik vooral last van heb is extreme moeheid. Ik ben niet vooruit te branden. 'S nachts heb ik er ook last van. Voel koortsachtige 'golven' door mn lichaam waardoor ik telkens niet goed in slaap kom. Een beetje hetzelfde gevoel wat ik had toen ik aminozuur L-trypofaan suppleerde. Na zo'n 1,5 week werd ik 's nachts erg slecht wakker. Kotsmisselijk en gevoel van flauwvallen. Daarna ben ik gestopt. In overleg met de leverancier ben ik nu net gestart met de neus spray versie (vanwege de mogelijkheid voor nog lagere dosering). Ook hier merk ik dat hongergevoel wordt onderdrukt. Maar ook weer de 'vlagen' door mn lichaam snachts. En overdag weer niet vooruit te branden en extreem moe.
Graag jullie advies. Reageert mijn lichaam te sterk op de bijwerkingen? Of kan het ook liggen aan het vulmiddel dat wordt gebruikt door deze leverancier? En is het dus de moeite waard om het nog 1x te proberen van een andere leverancier?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die deze klachten herkennen. Ik zit namelijk in dubio of ik door moet zetten.
Mensen die de nieuwe MTII van Sunatura al hebben gehad en er goed op gaan?