AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ook toevallig haha, wilde net zeggen dat de nieuwe mt2 van sunatura super werkt. Kom net terug uit Malaga, maar ik geloof dat ik een beetje te bruin ben lol.

En ook veel beter zonder die filler erin. Ik schrok me eerst lam....dacht dat ze een lege vial hadden gestuurd, maar Helen bezweerde me dat het ok was...uh ok..lol. Moet je nagaan hoeveel rommel je normaal er bij zet zeg.

Maaruh, niks dan lof over die nieuwe mt2 van sunatura hoor, werkt goed

edit, ze hebben trouwens een freeshipping aktie deze maand met coupon freeshipping2016
Viel je niet op dat het injecteren wat meer pijn deed als de andere?

Indien iemand nog 2/3 vails van USApep of zelfde kwaliteit op overschot heeft, PM

Ik zoek ook iemand die 2 of 3 potjes melanotan II over heeft en die misschien aan mij willen verkopen :)

Iemand ervaring met neusspray? Doe het zelf gewoon injecten maar ben wel benieuwd.

Iemand linkje voor mij naar de melanotan van sanatura?

13 juni besteld van usa pep nog steeds geen mail ontvangen dat me pakket verzonden is en jij killerdinosaur? jij had er ook besteld toch

Usa pep heb ik altijd binnen 4 dagen in huis ik zou ze ff mailen.

Wat betreft de misselijkheid bij mela 2 gebruik waar ik last van heb, wilde gisteren toch weer proberen en 0,02 gezet en instant misselijk. Zou het helpen als ik wat meer verdun? Dus bv een 0,02 extra water bij de dosering optrekken?

Wat betreft de misselijkheid bij mela 2 gebruik waar ik last van heb, wilde gisteren toch weer proberen en 0,02 gezet en instant misselijk. Zou het helpen als ik wat meer verdun? Dus bv een 0,02 extra water bij de dosering optrekken?
Ik doe zelf in 10mg MII 2 ML bac water

Dan zou je het eventueel nog meer kunnen verdunnen. Wat je ook eens kan doen is het voor het slapen zetten in je bilvet. Wordt langzamer opgenomen doordat het slechter doorbloed is. Zelf doe ik het altijd al in bil doordat ik vaker op mijn buik last kreeg van blauwe plekken

nog steeds geen antwoord van usa pep pffff

Terug
Naar boven