XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Melanotan.be reageert niet echt snel op mails he? Zit al paar dagen te wachten... Als ze net zo snel de leveringen doen :rolleyes:

Iemand trouwens een idee van het prijsverschil als je het steriel water/spuiten/alcoholdoekjes bij de apotheker haalt en alleen het poeder neemt?

Hier hetzelfde Big T. Zag op dit forum enkele negatieve opmerkingen over hun levertijd. Daarop heb ik hun 1,5 week geleden een mail gestuurd. Daarin heb gevraagd hoe lang hun levertijden zijn.. uiteraard nog niks gehoord :rolleyes:. Overigens is mijn mail wel in het Nederlands, wat mij geen probleem leek. Immers is hun taal in het Nederlands, Engels of Frans te bezichtigen.

Ik zelf wilde ook voor Melanotan.be gaan, aangezien hun complete sets aanbieden... waarschijnlijk binnekort maar eens oriënteren op een nieuwe site + plek waar ik steriel water/spuiten/alcoholdoekjes kan kopen. Of helemaal afzien van dit product :o

wat te doen nu??? me kop is zwart me lichaam minder doorgaan met 1 mg spuiten totdat me lichaam bijtrekt of op onderhoud 0.5 mg per dag spuiten

Als je kop zwart is (lol) zou ik gewoon op onderhoud gaan of zelfs even wachten met de volgende injecties.

zou even stoppen en mss nog 1a2 maal per week 0,5 spuiten

Wat een dosissen nog altijd! Gewoon 0,3mg neem ik voor de zonnebank. Hoger doe ik al lang niet meer.

ja ik bedoel dosis verminderen want spuit nu 1 mg en doe 2 keer per week zonnebank me kop is echt niet normaal n*ger achtig m e lichaam komt er wel aan maar niet zo als me kop

Ik heb het toch gezegd?!
Hoofd wordt veel bruiner dan lichaam!
Volgens mij is 10mg mela aan max 0,5 per dag meer dan voldoende. Bij mij hetzelfde, hoofd enorm bruin en lichaam minder. Gewoonweg niet mooi meer. Ben gestopt na die 20 mg die ik gekocht had. Geen onderhoud meer, niks. Ik heb de eerste week opgebouwd naar 1,2 en de tweede week op 1,5 gezeten . Na 2,5 weken was mijn 20mg mela op.

http://rosacea-support.org/qa-with-clinuvel-on-afamelanotide-and-melanotan.html.

1,5mg is dan ook overdreven veel haha

1,5mg is dan ook overdreven veel haha

tja als men met lagere dosis ook een negerkop krijgt, maakt het niet zoveel verschil he. Zelfs 1 mg is overdreven blijkbaar. Dat is het nadeel aan dit spul dat officieel niet in de handel is. Niemand weet perfect hoe of wat. En als je naar foto's zoekt van melagebruikers vind je op de meeste websites telkens dezelfde foto's. Praktisch allemaal fake foto's.

Beste klant

Omwille van een controle en analyse van de producten kunnen er voorlopig geen bestellingen worden opgenomen of verstuurd.
Dit in het kader van een nationale controle door overheidsdiensten.

We begrijpen zeer zeker uw bezorgdheid en ontevredenheid, u hoeft zich echter geen zorgen te maken.

Er is een probleem geweest bij 1 van onze concurrenten, daarom is er een nationale controle
waarbij alle melanotan verkopers worden gecontroleerd.

Dit is puur preventief maar in tussentijd mag er niets verkocht worden en is ook al onze
voorraad mee voor analyse, vandaar kunnen wij tijdelijk niet uitleveren.

Deze controle kadert uiteraard in uw eigen welzijn, daarom vragen wij u om uw begrip voor de vervelende situatie.

U hoeft voorlopig niets te doen, uw geld en uw bestelling is steeds veilig bij ons
en als het zou blijken dat wij langer dan voorzien niet kunnen uitleveren, storten wij uw betaling terug
of wordt u verwittigd dat uw rembours zending niet verstuurd wordt.

Mvg

:fuu:

haha mooi verhaaltje. Zal wel problemen hebben met zijn leverancier.

:roflol: dat suckt!

Waar wou je bestellen? Bij melanotan.be?

:roflol: dat suckt!

Waar wou je bestellen? Bij melanotan.be?

Dat is 'm ja. Misschien maar eens andere zoeken want dit schiet niet op. Erg onprofessioneel daar. En nu hoor ik van iemand ook al dat ze knoeien met hun hoeveelheden :s

Nog iemand ervaringen, andere shops?

sunatura.com

Dat is 'm ja. Misschien maar eens andere zoeken want dit schiet niet op. Erg onprofessioneel daar. En nu hoor ik van iemand ook al dat ze knoeien met hun hoeveelheden :s

Nog iemand ervaringen, andere shops?
Mijn bestelling van sunatura was netjes aangekomen.
Betaald met paypal (dit gaan nu nietmeer dacht ik? Alleen aangetekend verzenden) en 2-3 dagen later was het bij mij thuis.

Hoe bevallen de resultaten tot nu toe van hun producten?

Hoe bevallen de resultaten tot nu toe van hun producten?
Resultaten zijn voor mij goed. ik had bruiner kunnen zien, maar door mijn eige domme fout is dit niet! (ik wou de eerste weken zien wat er gebeurden, dus was niet gaan zonnebanken)
Ik krijg soms de vraag of ik op reis ben geweest. Dinsdag had ik een reuni van mijn klas van vorig jaar. De meisjes zeiden dat niemand was veranderd buiten ik. IK was bruiner en breder geworden.

(een paar post terug staat een vergelijkings foto, ik neem ondertussen al iets meer als een maand geen mela meer denk ik)

Terug
Naar boven