AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Melanotan.be reageert niet echt snel op mails he? Zit al paar dagen te wachten... Als ze net zo snel de leveringen doen :rolleyes:

Iemand trouwens een idee van het prijsverschil als je het steriel water/spuiten/alcoholdoekjes bij de apotheker haalt en alleen het poeder neemt?

:roflol: en ik maar denken dat er momenteel amper/geen verschil is met voor ik begon :roflol:

Linkse foto is vandaag, rechtse eind februari (voor mela II). Met dezelfde camera en op dezelfde plaats getrokken.Huidtype 2. Ik heb 20mg gebruikt, 4-5x 10min zonnebank en een paar keer buiten gezeten. Dus ik had bruiner kunnen zien. Dit weet ik voor de volgende keer ...

wel niet op mijn vet letten :o ben aan het cutten :o
Stuur maar een PM als je de foto wilt zien! Ik heb het verwijderd wegens privacy nu het in het nieuws komt

Laatst bewerkt:
Vind het verschil eerlijk gezegd heel minimaal, als ik 2x zonnebank heb ik dat verschil ook te pakken. Maar als je normaal nooit bruin wordt kan ik me wel voorstellen dat je tevreden bent.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Vind het verschil eerlijk gezegd heel minimaal, als ik 2x zonnebank heb ik dat verschil ook te pakken. Maar als je normaal nooit bruin wordt kan ik me wel voorstellen dat je tevreden bent.
Lol, als ik gewoon 2x zou zonnebanken zou ik rood zien

dan weet ik wat ik moet doen als ik melanotan ga gebruiken veel zon en zonnebank :p
maar wat ik nou niet snap kan je nog wel verbranden als je het gebruikt elke dag??

Ik ben wel verbrand geraakt met mela. Maar lang niet zo erg als normaal. Ging ook weer snel.weg.

dan weet ik wat ik moet doen als ik melanotan ga gebruiken veel zon en zonnebank :p
maar wat ik nou niet snap kan je nog wel verbranden als je het gebruikt elke dag??

Je kan zeker nog wel verbranden. Ik verbrand bv als ik me niet zou insmeren en een half uur in de zon zou liggen, ook al heb ik mt gespoten. Onder zonnebank verbrand ik niet. Maar ik doe ook maar max. 16 min. Is voor mij en zou voor iedereen genoeg moeten zijn om bruin te worden, ik ben huidtype 0 of zelfs - 1 ofzo.

Vind het een zeer goede bescherming geven een bruin kleurtje, beetje mela zonnebankje dagje in de zon zittenen je bent bruin. en ik had erg last van zonnealergie, nu totaal niet meer.

Hmm als ik de foto's zo zie ben ik toch wat gezegender dan ik dacht :P Ik kan oprecht zeggen dat ik net zo wit was als jou. Maar ben nu na 20mg mela en 2 dagen zwembad veel bruiner als jouw after pic. Zonder zonnebank...

dag 11 m2 gebruik vandaag met 2 keer zonnebank sessies en ik ben echt zwart gewoon. Me gezicht is wel veel bruiner dan me lichaam maar me lichaam trekt nu zeer snel bij ben erg tevreden hoor ook om me omgeving hoe ik zo snel bruin ben geworden.

heb nog 10 MG liggen in mijn vriezer, binnekort maar weer eens beginnen:)

0.08 mg? bedoel je niet 0.8 mg?

De dosissen zijn normaal gezien 0.2 - 0.4 - 0.6 - 0.8 - 1.0 - 1.2 mg om op te bouwen.

Wanneer je iets merkt hangt van persoon tot persoon af, bij mij duurde het 3 weken, maar ik werd vroeger altijd rood. Als jij gewoon bruin kan worden in de zon dan zal het niet zo lang duren voor je onder een zonnebank kan gaan maar na 2 dagen vind ik het wel snel. Zou minstens een week spuiten voor je onder de zonnebank gaat.

Je mag niet vergeten eens je verbrandt, moet je wachten tot alles weer weg is getrokken en moet je opnieuw beginnen dus kan je beter meteen goed doen.

Mijn spuit is 100cc verdeelt in 10 grote strepen met 10 kleine streepjes tussen, ik vul nu mijn spuit tot aan de eerste grote streep? Ik kan me niet voorstellen dat jullie heel die spuit vullen..

Mijn spuit is 100cc verdeelt in 10 grote strepen met 10 kleine streepjes tussen, ik vul nu mijn spuit tot aan de eerste grote streep? Ik kan me niet voorstellen dat jullie heel die spuit vullen..

als je 1mg wil spuiten zal je het tot aan je eerste grote streep vullen

ik heb 1 moedervlekje gekregen maar op rare plek, precies aan de zeikant van me eikel wtf?

Haha wtf :P

daar gaat me mooie eikel t*ring zeg ik stop me dit rotzooi

Terug
Naar boven