- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik maar denken dat er momenteel amper/geen verschil is met voor ik begon 
ben aan het cutten 
Lol, als ik gewoon 2x zou zonnebanken zou ik rood zienVind het verschil eerlijk gezegd heel minimaal, als ik 2x zonnebank heb ik dat verschil ook te pakken. Maar als je normaal nooit bruin wordt kan ik me wel voorstellen dat je tevreden bent.
Lol, als ik gewoon 2x zou zonnebanken zou ik rood zien
dan weet ik wat ik moet doen als ik melanotan ga gebruiken veel zon en zonnebank
maar wat ik nou niet snap kan je nog wel verbranden als je het gebruikt elke dag??
dan weet ik wat ik moet doen als ik melanotan ga gebruiken veel zon en zonnebank
maar wat ik nou niet snap kan je nog wel verbranden als je het gebruikt elke dag??
0.08 mg? bedoel je niet 0.8 mg?
De dosissen zijn normaal gezien 0.2 - 0.4 - 0.6 - 0.8 - 1.0 - 1.2 mg om op te bouwen.
Wanneer je iets merkt hangt van persoon tot persoon af, bij mij duurde het 3 weken, maar ik werd vroeger altijd rood. Als jij gewoon bruin kan worden in de zon dan zal het niet zo lang duren voor je onder een zonnebank kan gaan maar na 2 dagen vind ik het wel snel. Zou minstens een week spuiten voor je onder de zonnebank gaat.
Je mag niet vergeten eens je verbrandt, moet je wachten tot alles weer weg is getrokken en moet je opnieuw beginnen dus kan je beter meteen goed doen.
Mijn spuit is 100cc verdeelt in 10 grote strepen met 10 kleine streepjes tussen, ik vul nu mijn spuit tot aan de eerste grote streep? Ik kan me niet voorstellen dat jullie heel die spuit vullen..
ik heb 1 moedervlekje gekregen maar op rare plek, precies aan de zeikant van me eikel wtf?
vorig jaar al, gaat nooit meer weg.