MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Hoe bevallen de resultaten tot nu toe van hun producten?

Na 11mg en een weekje zon was ik super bruin. Wel een aantal moedervlekken erbij maar dat is gewoon normaal denk ik.

Geen korrels in de vial na het mixen en het werkt gewoon goed, dus ja. Ook binnen 2 dagen het pakketje gekregen (zelf eerst geld moeten opsturen) dus erg snel.

Ik heb ook een aantal mini moedervlekken erbij. Paar op mijn buik en paar op mijn gezicht.
Vials mengden ook goed bij mij.

Hier is nog een foto, 20mg:
Stuur maar een PM als je de foto wilt zien! Ik heb het verwijderd wegens privacy nu het in het nieuws komt

Laatst bewerkt:
netjes arnodsi
:d

Kijk, dat is een betere foto. Goed resultaat man!

Die andere is onder een tl lamp getrokken. Zal misschien daardoor zijn dat het resultaat minder zichtbaar is

Mensen mijn mt2 is op en zou weer willen beginnen, maar het is al zo lang geleden dat ik het nog heb gekocht en de vorige site waar ik het van haalde was blijkbaar een site vol met virussen enz. Kan iemand me een link geven waar ik het kan bestellen. Het moet naar België en ik moet het ook met een overschrijving (rembours) kunnen betalen.

Thx!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 22:33 ----------

wat te doen nu??? me kop is zwart me lichaam minder doorgaan met 1 mg spuiten totdat me lichaam bijtrekt of op onderhoud 0.5 mg per dag spuiten

bedek gewoon je hoofd met iets als je onder de zonnebank gaat, of doe de lampen van de zonnebank van het gelaat gewoon uit als dat kan. Wel vreemd dat je hoofd donkerder is. Bij mij is het andersom, mijn lichaam ziet heel bruin maar mijn handen en gezicht zijn iets minder.

Als je een tijd bent gestopt en wat later begin je terug, krijg je dan opnieuw nieuwe moedervlekken? Of niet?

clawfinger weet jij toevallig een site waar ik het nog kan bestellen? die melanotan.be heeft problemen met levering enz.

Vanavond maar weer injectie plaatsen. Ben dat lichte bruine kleur nu wel kwijt, hopen dat het niet terug komt lol

fuuuuuuuuuuuuuuuckkk, heb ik daar net 3dagen geleden een dikke order gezet.

Volgens mij zou het best kunnen dat die gasten opeens hun site eraf halen en je geld weg is :eek:

Staat toch ook op hun site in het rood bovenaan, dat ze voor de moment geen leveringen mogen/kunnen doen? Had ook ergens gelezen dat ze mt2 nu echt aan het onderzoeken zijn en dat het wel eens zou kunnen dat ze het op de markt/apotheker gaan brengen.

Goede nieuws: is het eindelijk gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Slechte nieuws: het zal op voorschrift moeten, het zal nog duurder worden, de sterkte gaat serieus verminderen, zodat de neveneffecten helemaal weg zijn (waarschijnlijk ook de snelle werking, als het dan nog werkt tenminste).

Als ik de link terug vind dan post ik het hier, als er nog andere mensen dit gezien hebben, gelieve dit te posten. Als dit waar is dan ga ik toch de volgende keer een beetje meer kopen zo dat ik zeker nog wat heb. Kan ook zijn dat het een stunt is om de mensen het nu nog meer te laten kopen.

Staat toch ook op hun site in het rood bovenaan, dat ze voor de moment geen leveringen mogen/kunnen doen?
Staat er pas sinds kort dacht ik.

En als er een legaal middel komt zal idd de prijs omhoog gaan en de sterkte verminderen. Kan je beter op de zwarte markt blijven halen.

Staat er pas sinds kort dacht ik.

En als er een legaal middel komt zal idd de prijs omhoog gaan en de sterkte verminderen. Kan je beter op de zwarte markt blijven halen.

ik blijf bestellen bij sunatura, voor 50 mg 120 euro. en zoals andere zeggen lost het altijd volledig op. ze leveren goed spul

wat valt er trouwens door overheidsinstanties te controleren? Is dit niet gewoon een underground winkeltje wat dus illegaal zn ding doet?

heb bij sunatura een order geplaatst maar ze hebben geen rekeningnummer...Ze zeggen dat ik het geld aangetekend moet opsturen. Heb geen paypal, dus het moet echt met een overschrijving. :s

Heeft iemand een site waar ik kan bestellen met een overschrijving (rembours)? Zou het heel hard appreciëren!!!

heb bij sunatura een order geplaatst maar ze hebben geen rekeningnummer...Ze zeggen dat ik het geld aangetekend moet opsturen. Heb geen paypal, dus het moet echt met een overschrijving. :s

Heeft iemand een site waar ik kan bestellen met een overschrijving (rembours)? Zou het heel hard appreciëren!!!

waarom niet versturen?

het is te vertrouwen, kon vroeger met paypal betalen en kreeg altijd mijn bestelling.,plus het feit dat het aangetekend gebeurt. zou het toch in overweging nemen;)

Terug
Naar boven