MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

die moedervlekjes gaan die weg als je stop met m2?

net in het nieuws (belgie): een man is opgepakt, en intussen weer vrijgelaten, wegens verkopen van melanotan via internet.

Lol net wakker geworden en m'n moeder toonde een artikel in de krant over bruin worden met ernstige gevolgen. Als ik goed keek bleek het om melanotan te gaan. Toch best dat ik het niet besteld heb want anders zou ze nu fuarking pissed zijn. In het artikel stond dat melanotan zelf tot de dood kon leiden maar heb het eerlijk gezegd nog niet doorgenomen. Als er interesse is wil ik de cliffs hier straks wel even zetten.

Dit artikel verscheen ook onlangs:

Het illegale hormoon 'Barbie drug', waarmee je in een maand mooi bruin kunt worden, is opgedoken in België. Bij een dealer in het West-Vlaamse Ardooie werden 500 pakketjes van het spul aangetroffen. De vondst kwam er nadat een vrouwelijke klant met ernstige huidklachten in het ziekenhuis was beland, zo meldt Het Laatste Nieuws.
Melanotan is een verboden product. Het Geneesmiddelenagentschap waarschuwt dat onlinebestellingen levensgevaarlijke stoffen kunnen bevatten. "Bij een test in een van onze laboratoria bleek er in melanotan-poeder insuline te zitten", aldus het agentschap. "Dat inspuiten is voor niet-diabetici levensgevaarlijk."

"De dealer wordt vervolgd op basis van de dopingwet, omdat melanotan van oorsprong een hormonaal product is. Hij riskeert vijf jaar cel en een boete tot 100.000 euro", zegt hormonenmagistraat Johan Lescrauwaet.

wou het ook posten! Maar jullie zijn me voor:p

Lol net wakker geworden en m'n moeder toonde een artikel in de krant over bruin worden met ernstige gevolgen. Als ik goed keek bleek het om melanotan te gaan. Toch best dat ik het niet besteld heb want anders zou ze nu fuarking pissed zijn. In het artikel stond dat melanotan zelf tot de dood kon leiden maar heb het eerlijk gezegd nog niet doorgenomen. Als er interesse is wil ik de cliffs hier straks wel even zetten.

Dit artikel verscheen ook onlangs:

kan alleen voor mijzelf spreken, maar de laatste jaren toch jaarlijks paar kuurtjes gedaan en nooit iets lichaamelijks gemerkt. Wel ga ik nooit lang in onderhoud, ik bouw op en na 10 mg mag ik al stoppen omdat ik te bruin ben. Het probleem is dat tot paar jaar geleden niemand het echt kende toch in belgie maar nu is het meer gekend en willen dealers er geld uit slaan en zo komt er meer brol op de markt, minder melanotan en meer vulstoffen

kan alleen voor mijzelf spreken, maar de laatste jaren toch jaarlijks paar kuurtjes gedaan en nooit iets lichaamelijks gemerkt. Wel ga ik nooit lang in onderhoud, ik bouw op en na 10 mg mag ik al stoppen omdat ik te bruin ben. Het probleem is dat tot paar jaar geleden niemand het echt kende toch in belgie maar nu is het meer gekend en willen dealers er geld uit slaan en zo komt er meer brol op de markt, minder melanotan en meer vulstoffen
Idd, daarom is het handig als we in dit topic bijhouden welke shops te vertrouwen zijn en problemen meteen melden.

wat valt er trouwens door overheidsinstanties te controleren? Is dit niet gewoon een underground winkeltje wat dus illegaal zn ding doet?

Denk ook daarom dat het gewoon een smoesje is en dat er wellicht wat andere problemen zijn, wie weet is hij op vakantie.
Vandaar ook dat je cash in een enveloppe moet opsturen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 11:47 ----------

Idd, daarom is het handig als we in dit topic bijhouden welke shops te vertrouwen zijn en problemen meteen melden.

Maarja hoe weet een leek dat hij mt2 met vuller heeft gekregen.
Maak eventueel een foto van je vial, en vergelijk die met de volgende kuur. Zo viel het mij al meteen erg op dat ik de ene keer bijna 2 keer zo veel krijg als de andere keer. Ofwel wat meer vuller, en wat minder vuller. iig geen zuivere mt2.

clawfinger weet jij toevallig een site waar ik het nog kan bestellen? die melanotan.be heeft problemen met levering enz.

ik blijf bestellen bij sunatura, voor 50 mg 120 euro. en zoals andere zeggen lost het altijd volledig op. ze leveren goed spul

Ik heb inmiddels 3 x 50 mg in huis gehaald,

heb 't geld aangetekend opgestuurd, en paar daagjes had ik 't in huis :cool:,

Alleen ik heb nu een probleempje...

Ik deed 't altijd met 1ml - 100 units - 50 streepjes in totaal en 5 streepjes ( 10 unit) is 1 mg,

Heb nu 100 insuline spuitjes van 0,3

Dus vraag me af hoeveel streepjes gelijk aan mg is?

Wtf? 3x50?

Denk ook daarom dat het gewoon een smoesje is en dat er wellicht wat andere problemen zijn, wie weet is hij op vakantie.
Vandaar ook dat je cash in een enveloppe moet opsturen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 11:47 ----------

Maarja hoe weet een leek dat hij mt2 met vuller heeft gekregen.
Maak eventueel een foto van je vial, en vergelijk die met de volgende kuur. Zo viel het mij al meteen erg op dat ik de ene keer bijna 2 keer zo veel krijg als de andere keer. Ofwel wat meer vuller, en wat minder vuller. iig geen zuivere mt2.
ik had juist heel weinig van dit witte spul in zo,n vial als ik vergeleek met foto,s wat geplaatst werd dacht eerst dat ik gescamed was :o

ga trouwens maandag beginnen met melanotan :D

zipv9l.jpg

Van sunatura

ik had dus iets minder :p

ligt het niet aan de structuur? soms was het van mij mooi fijn poeder en soms wat meer korrels erin... loste wel beide mooi op, kwam ook steeds van sunatura
geen idee had ook een ander kleur dopje /rood
maarja ik maak me er niet zo druk over :o

kom net terug van zonnebank ben gewoon zwart geworden man, ik denk dat ik stop met m2 en gewoon paar keer zonnebank neem in maand

kom net terug van zonnebank ben gewoon zwart geworden man, ik denk dat ik stop met m2 en gewoon paar keer zonnebank neem in maand

m2 is niet kankerverwekkend, UV wel... UV verouderd ook de huid (onderschat dit niet), dat is mijn reden om het te gaan doen.

m2 is niet kankerverwekkend, UV wel... UV verouderd ook de huid (onderschat dit niet), dat is mijn reden om het te gaan doen.

Dat klopt,

Maar hoe is M2 écht niet slecht of iets?,

Kan toch haast niet dat 't een wondermiddel is?.

hahahahaha, hoelang deed je maat? hoeveel mg?

dit is mijn 2e week m2 gebruik en heb paar dagen op 1 mg gezeten spuit nu dagelijks 0.5 mg is meer dan zat.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 12:54 ----------

dat is wel zo ja , m2 beschermt je huid wel maar goed en ik lees net dat het niet echt goed is voor je dus ja en ik gebruik al zoveel rotzooi (test mast superdmz etc)

Terug
Naar boven