XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Dat klopt,

Maar hoe is M2 écht niet slecht of iets?,

Kan toch haast niet dat 't een wondermiddel is?.

Alles heeft bijwerkingen, al lijkt dat nogal mee te vallen bij m2. Mensen gebruiken het nu toch al vrij lang zonder echt opvallend negatieve bijwerkingen. Tenzij ze rotzooi krijgen natuurlijk, maar dan ligt het niet aan de m2.

blijkbaar zou het in het vtm nieuws aan bod komen, let op mijn woorden zal weer één en al negatief zijn

Thanks Clawfinger voor je bron ;),

Media gaat 't stuk maken dit hele gebeuren..

( De illuminatie )

Die verwijzing naar jouw log vond ik ook niet heel handig hot12345... 2 pagina's gelezen en het lijkt net alsof je bent begonnen zonder dat je weet hoe het nou moest.
Ook posten sommigen dat je dingen gewoon kan doen die sterk worden afgeraden.

Staan zoveel posts in jouw log waar de media van smult

Die verwijzing naar jouw log vond ik ook niet heel handig hot12345... 2 pagina's gelezen en het lijkt net alsof je bent begonnen zonder dat je weet hoe het nou moest.
Ook posten sommigen dat je dingen gewoon kan doen die sterk worden afgeraden.

Staan zoveel posts in jouw log waar de media van smult

idd, vond eigenlijk dat topic melanotan niet voor gasten zichtbaar mocht zijn maar wie ben ik... door dat soort reportage zal er meer rommel op de markt komen en zullen verdachte verzendingen meer worden gecontroleerd:mad:

Veel kans dat media het hele gebeuren kapot zal maken.
We kunnen hier ook een lijstje maken met waar je wat kan halen ( alle benodigdheden om een mela kuurtje te doen ) en waar het betrouwbaar is. Ook als mensen slechte ervaringen gehad hebben met een leverancier kunnen we dat op dat lijstje zetten. Maakt alles een stuk overzichtelijker iig.

Nog een artikel:

Het illegale hormoon melatonan, waarmee je in een maand mooi bruin kunt worden, is opgedoken in België. Bij een man in het West-Vlaamse Ardooie werden 500 pakketjes van het spul aangetroffen. De man werd opgepakt maar is intussen weer vrijgelaten.
De vondst kwam er nadat een vrouwelijke klant met ernstige huidklachten in het ziekenhuis was beland, zo meldt *** ******* *** zaterdag.
'We zijn beducht voor het product omdat de samenstelling ervan niet zeker is. Er zijn al klachten van mensen met griepsymptomen', zegt hormonenmagistraat Johan Lescrauwaet aan VRT-radio.
'De dealer wordt vervolgd op basis van de dopingwet, omdat melanotan van oorsprong een hormonaal product is. Hij riskeert vijf jaar cel en een boete tot 100.000 euro', zegt Lescrauwaet.
Melanotan is een verboden product. Het Geneesmiddelenagentschap waarschuwt dat onlinebestellingen levensgevaarlijke stoffen kunnen bevatten. 'Bij een test in een van onze laboratoria bleek er in melanotan-poeder insuline te zitten', aldus het agentschap. 'Dat inspuiten is voor niet-diabetici levensgevaarlijk.'

Artikeltje is reeds op vorige pagina gepost

die reporters toch he begint al met de eerste zin opgedoken in belgie, bestaat al jaren.. ook het gebruik ervan in belgie:p

die reporters toch he begint al met de eerste zin opgedoken in belgie, bestaat al jaren.. ook het gebruik ervan in belgie:p
Ze bewijzen keer op keer dat ze geen flauw benul hebben van waarover ze schrijven. Ze lezen waarschijnlijk ergens iets, en zonder de bron te checken of wat dan ook nemen ze het over en breien ze er wat omheen. Media en journalistiek is van een dieptriest niveau tegenwoordig.

Ze bewijzen keer op keer dat ze geen flauw benul hebben van waarover ze schrijven. Ze lezen waarschijnlijk ergens iets, en zonder de bron te checken of wat dan ook nemen ze het over en breien ze er wat omheen. Media en journalistiek is van een dieptriest niveau tegenwoordig.

Dat is niks nieuws toch

huidklachten had ze, is dat een bijwerking van mela of gewoon zat er ook andere dingen in

Zou me niet verbazen als ze gewoon meer pigmentvlekken had en begon te panikeren, in dat geval heeft ze het mooi verpest voor de rest.

van m1 had ik wel soms kleine witte vlekjes op mijn vingers handen maar dat was door overpigmentatie... trok weer weg, ze zal ook wel zoiets hebben gehad

Terug
Naar boven