sunatura is nederland, melanotan.be is belgie.
Ik zou er niet van verschieten dat die kerel die opgepakt was, de eigenaar is/was van melanotan.be
Idd, daar heb ik ook al aan zitten denken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sunatura is nederland, melanotan.be is belgie.
Ik zou er niet van verschieten dat die kerel die opgepakt was, de eigenaar is/was van melanotan.be
hij had er 500 van kan dus kloppensunatura is nederland, melanotan.be is belgie.
Zal wel wat langer duren denk ik. Het is nu zaterdag dus je kan pas maandag geld opsturen. Als ze je geld hebben ontvangen is het misschien al woensdag. Tegen het is verstuurd en aangekomen is het misschien al vrijdag of misschien zelfs maandag.Als ik vandaag nog een bestelling plaats op sunatra denk je dat ze het spul dan nog opsturen?
Als ik vandaag nog een bestelling plaats op sunatra denk je dat ze het spul dan nog opsturen?
denk niet dat er prob zullen zijn met sunatura, is in ned en ze hebben de betalingswijze aangepast, denk dat ze het uit voorzorg hebben gedaan. en gebruikers moeten ook geen schrik hebben, de overheid zal meer de verspreiding aan banden willen leggen
---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 19:44 ----------
niks nieuws onder de zon
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.1342353
lol hopelijk komt het niet op de nederlandse/duitse nieuws ....
heb me moeder net een maand geleden overtuigd dat het veilig is
begint het gezeur weer....![]()

jongens hoe zorg ik dat mijn kop niet bruiner word en me lichaam wel, me kop is zo zwart en me lichaam paar tinten lichter hoe krijg ik deze gelijk
Ga je veel onder de zonnebank? Ja kan misschien dat stuk bij je gezicht uitzetten?jongens hoe zorg ik dat mijn kop niet bruiner word en me lichaam wel, me kop is zo zwart en me lichaam paar tinten lichter hoe krijg ik deze gelijk
niet, moest het mooi weer zijn kon je wat in je tuin zitten

jongens hoe zorg ik dat mijn kop niet bruiner word en me lichaam wel, me kop is zo zwart en me lichaam paar tinten lichter hoe krijg ik deze gelijk
Kan iemand 30 mg melanotan bestellen voor mij en dan opsturen naar mijn adres, zo dat ik het geld kan overschrijven. Had een bestelling gedaan maar ze werken niet met overschrijving en het geld aangetekend opsturen wil ik niet echt doen.
Zou dit heel hard appreciëren, ik betaal de verzendkosten en wil 5 euro extra geven voor de moeite. Als iemand dit wil doen pm me even of laat het me hier weten.
jongens als je stop met m2 gebruik gaan die moedervlekjes ook weg?