AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

echt wel k*t, waarom is mijn melanotan juist op hé :p

Terug naar het melkwit dan maar? :D

Als ik vandaag nog een bestelling plaats op sunatra denk je dat ze het spul dan nog opsturen?
Zal wel wat langer duren denk ik. Het is nu zaterdag dus je kan pas maandag geld opsturen. Als ze je geld hebben ontvangen is het misschien al woensdag. Tegen het is verstuurd en aangekomen is het misschien al vrijdag of misschien zelfs maandag.

Als ik vandaag nog een bestelling plaats op sunatra denk je dat ze het spul dan nog opsturen?

Ik zou even wachten, STEL: ze controleren de adressen waar ze nog leveringen hebben gedaan en ze komen het controleren bij jouw thuis...Ik zeg dus wel stel, maar je weet nooit hé

Laatst bewerkt:
denk niet dat er prob zullen zijn met sunatura, is in ned en ze hebben de betalingswijze aangepast, denk dat ze het uit voorzorg hebben gedaan. en gebruikers moeten ook geen schrik hebben, de overheid zal meer de verspreiding aan banden willen leggen

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 19:44 ----------

niks nieuws onder de zon
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.1342353

Vind het alleen spijtig dat de bb'ers erin voorkomen, het schrikt mensen meteen af. Alles wat met BB te maken heeft moet slecht zijn volgens 90 % van de bevolking.

Jongens,

Maak er nou geen groot punt ervan,

Wat er precies is gebeurd was dat de man insuline verkochte in die ampull ipv melanotan,

"

Het illegale hormoon 'Barbie drug', waarmee je in een maand mooi bruin kunt worden, is opgedoken in België. Bij een dealer in het West-Vlaamse Ardooie werden 500 pakketjes van het spul aangetroffen. De vondst kwam er nadat een vrouwelijke klant met ernstige huidklachten in het ziekenhuis was beland, zo meldt Het Laatste Nieuws.
Melanotan is een verboden product. Het Geneesmiddelenagentschap waarschuwt dat onlinebestellingen levensgevaarlijke stoffen kunnen bevatten. "Bij een test in een van onze laboratoria bleek er in melanotan-poeder
insuline te zitten", aldus het agentschap. "Dat inspuiten is voor niet-diabetici levensgevaarlijk."

"De dealer wordt vervolgd op basis van de dopingwet, omdat melanotan van oorsprong een hormonaal product is. Hij riskeert vijf jaar cel en een boete tot 100.000 euro", zegt hormonenmagistraat Johan Lescrauwaet.

Is niet de fout van melanotan...

lol hopelijk komt het niet op de nederlandse/duitse nieuws ....
heb me moeder net een maand geleden overtuigd dat het veilig is:roflol:
begint het gezeur weer.... :o

jongens hoe zorg ik dat mijn kop niet bruiner word en me lichaam wel, me kop is zo zwart en me lichaam paar tinten lichter hoe krijg ik deze gelijk

Kan iemand 30 mg melanotan bestellen voor mij en dan opsturen naar mijn adres, zo dat ik het geld kan overschrijven. Had een bestelling gedaan maar ze werken niet met overschrijving en het geld aangetekend opsturen wil ik niet echt doen.

Zou dit heel hard appreciëren, ik betaal de verzendkosten en wil 5 euro extra geven voor de moeite. Als iemand dit wil doen pm me even of laat het me hier weten.

Kan iemand 30 mg melanotan bestellen voor mij en dan opsturen naar mijn adres, zo dat ik het geld kan overschrijven. Had een bestelling gedaan maar ze werken niet met overschrijving en het geld aangetekend opsturen wil ik niet echt doen.

Zou dit heel hard appreciëren, ik betaal de verzendkosten en wil 5 euro extra geven voor de moeite. Als iemand dit wil doen pm me even of laat het me hier weten.

Waarom wil je niet aangetekend versturen?

jongens als je stop met m2 gebruik gaan die moedervlekjes ook weg?

pff gister geen injectie gezet overweeg om gewoon te stoppen

Terug
Naar boven