Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

wss zitten ze al screenshots te nemen van dbb en zal het weer gelinkt worden met bb, aas bla bla bla

Stelletje paranoïde mensen hier. :p

Ze mogen toch niet zomaar onze nicknames publiceren ofwel?

ze kunnen wel gesprekken tonen in topics, en vooral internet verkoop.. bronnen enz

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 14:48 ----------

haha krijg net telefoon van mijn ouders van wat heb jij gebruikt,weet je nu niet hoe slecht dat is we hebben het op de radio gehoord enz :)

ligt het niet aan de structuur? soms was het van mij mooi fijn poeder en soms wat meer korrels erin... loste wel beide mooi op, kwam ook steeds van sunatura

Dat de structuur elke keer anders is kan niet als het zuivere mt2 is. Maar natuurlijk wel door een vuller als manitol. Een produkt moet er elke keer hetzelfde uitzien anders is er mee gerotzooid. Maarja zo lang dbb er bruin van wordt is er geen vuiltje aan de lucht.

Hoelang bestaat 't al?,

Ipv al die comotie zouden ze er beter eens deftig onderzoek over doen

Begrijp al die chaos niet, in Amerika is melanotan 1 al jaren in gebruik (+5 jaar). Nu gebruiken meer mensen in belgie het en opeens is het wereldnieuws ozfo.

Had het een paar dagen geleden nog gezegd dat het ging gebeuren en het is zover. Ofwel verbieden ze het ofwel gaan ze het helemaal onderzoeken en op de markt brengen veel te duur en met een dosis dat amper werkt.

Echt vreemd hoe de mensen/wetenschap altijd zo negatief denken over producten die echt werken. Koop je tandpasta, staat er op dat je binnen de week wittere tanden hebt, wat dus niet is. Maar met melanotan zeggen ze dat iedereen bruin kan worden en dat is ook zo dus het zal wel slecht zijn. Echt, de mens is zo dom soms hé..Nu had ik eindelijk een middel gevonden om bruin te worden gaan ze dat ook nog eens verkloten. K*tland belgie.

Heb zelf altijd te kampen gehad met huidklachten en heb nooit problemen gehad met melanotan 2, mijn huid is zelfs beter geworden.

Nu had ik een bestelling geplaatst en moest ik geld aangetekend opsturen, nu heb ik helemaal schrik dat ze niets gaan terug sturen...

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 18:09 ----------

In amerika gebruiken mensen melanotan 1 al 5 jaar en meer. Sommige dermatologen zeggen dat het tegen kanker helpt en andere zeggen weer dat het kankerverwekkend is, maar onderzoek is er niet.

het heeft niks met sunatura te maken he? Kan je daar ze nog kopen?

het heeft niks met sunatura te maken he? Kan je daar ze nog kopen?

Normaal gezien moet dat nog wel lukken maar zou snel zijn want volgens mij gaan ze op zoek gaan naar alle verkopers en alles verbieden tot het onderzocht is. En dan weet iedereen dat het niet op de markt komt want het is geen zuiver product.

Denk ook daarom dat het gewoon een smoesje is en dat er wellicht wat andere problemen zijn, wie weet is hij op vakantie.
Vandaar ook dat je cash in een enveloppe moet opsturen.

Nee man, heb het met iDeal betaald... Ik hoop iig dat ik niet genaaid word en gewoon mn spullen krijg of mn geld terug :mad:

Ik zie nergens iemand die Rosalie heet :o

Big-t, zijn deze topics afgeschermd van gasten en niet te vinden via google.
Ik heb geen zin dat straks mijn 'progressie' pic op vtm komt :D Zou best wel sucken :p
Dit topic komt in google maar goed nu weghalen heeft toch geen zin meer. Normaal gezien vragen ze eerst of ze een foto en nick mogen tonen, net als de site zelf, is anders tegen privacy wet.

muscles but no brains, staat niet voor niets op de verbodenlijst.

gwn excuses om het te blijven gebruiken. Het is anyway homo.

Iemand die denkt dat hij alpha is door ons en de mensen in het 'tanden bleken topic' uit te maken voor homo :dunno:

Goede aanwinst voor dit forum!! :thumbs:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 19:17 ----------

Momenteel bekijken: 11 gebruiker(s) (4 leden en 7 gasten) dit topic

Ow boy, in b4 politie aan mijn deur :D

is het ook een nl zo? sunnatura is volgens mij NL omdat ze me zelfs emailden of ze het langs kondne brengen :roflol:

Als ik vandaag nog een bestelling plaats op sunatra denk je dat ze het spul dan nog opsturen?

sunatura is nederland, melanotan.be is belgie.

Ik zou er niet van verschieten dat die kerel die opgepakt was, de eigenaar is/was van melanotan.be

Terug
Naar boven