XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Waarom wil je niet aangetekend versturen?

Dunno, vind geld opsturen via post zo raar en lijkt mij gevaarlijk. Ik stuur dan liever geld op naar iemand van dit forum, dan weet ik tenminste zeker dat het adres juist is en kan ik het nog achterhalen als er iets zou mis lopen. Weet niet eens of die sunatura wel een adres heeft. Waarschijnlijk is het ook zo'n kerel dat zijn bedrijfje thuis heeft ofzo :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 13:24 ----------

jongens als je stop met m2 gebruik gaan die moedervlekjes ook weg?

Hangt er gewoon vanaf bij mij. Als het echt een donkere is dan gaat die niet weg maar wordt lichter, als het een lichte vlek is dan is da na 1 week weer weg.

nou krijg moedervlekjes op de raarste plekken eikel, handen borst voeten en mijn kop word veel te bruin en me lichaam niet

Ik wou dit btw ook gebruiken maar zelf heb ik veel moedervlekken , is dit dan verstandig?

Als je kijkt naar antoine vaillant hij was in het begin echt blank en nu is hij bijna oranje

nou krijg moedervlekjes op de raarste plekken eikel, handen borst voeten en mijn kop word veel te bruin en me lichaam niet

Buiten je eikel zijn dit toch geen rare plekken? Weet niet hoe het komt ik krijg er altijd 1 kleintje op mijn hand en 1 kleintje op de zijkant van mijn hoofd en die gaan weer weg als ik 1 week niets gebruik.

Die 2 kleine vlekjes zijn mijn referentiepunten geworden zodat ik weet dat het spul werkt.

Maar vind jouw vlekjes niet echt op speciale plekken zitten.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 18:03 ----------

Ik wou dit btw ook gebruiken maar zelf heb ik veel moedervlekken , is dit dan verstandig?

Als je kijkt naar antoine vaillant hij was in het begin echt blank en nu is hij bijna oranje

Je moet het gewoon uit proberen imo, het is echt persoonsgebonden, kan zijn dat je helemaal vol komt te staan, kan zijn dat je helemaal niets krijgt.

het gare is als je het eenmaal hebt het niet meer weggaat

Niet zulke zorgen maken, gewoon prikken met die handel

Jongens,

Hoelang blijft de hormoon in je lichaam als je stopt?,

Jongens,

Hoelang blijft de hormoon in je lichaam als je stopt?,

Vraag ik me ook af. Ik neem het nu al een tijdje niet meer en ga alleen onder de zonnebank en ik merk dat ik nog wel bruin blijf maar niet meer donkerder wordt.

Weet iemand een antwoord hierop:

Als ik 12 minuten onder zonnebank ga word ik bruin maar niet donkerder.

Word ik donkerder bruin als ik bv 20 minuten onder de zonnebank ga of niet?

Vraag is dus: Langer onder de zonnebank = donkerder bruin of alleen maar langer bruin?

ik heb paar dagen op 1mg gezeten zet nu 0.5mg, weten jullie ook hoe lang gemixt m2 met bac water in koelkast kan blijven

Okey denk dat het tijd wordt dat er in de begin post komt hoeveel je moet gebruiken.

Opbouwen tot 1mg is nergens voor nodig! Wordt bijna nooit meer gedaan. Is een verouderd protocol. Gewoon 0,2-0,3mg gebruiken. Zo verminder je de bijwerkingen ook enorm.

Okey denk dat het tijd wordt dat er in de begin post komt hoeveel je moet gebruiken.

Opbouwen tot 1mg is nergens voor nodig! Wordt bijna nooit meer gedaan. Is een verouderd protocol. Gewoon 0,2-0,3mg gebruiken. Zo verminder je de bijwerkingen ook enorm.

Die van melanotan zelf zeggen toch ook dat je per dag moet opbouwen tot 1.2 mg en dan dit blijven houden tot je de gewenste kleur hebt, de eerste keer dat ik dit deed was ik echt donker bruin wat niet meer mooi was, de andere keren heb ik het gedaan zoals jij nu zegt en ik word wel bruin maar niet meer zo donker bruin.

Dus voor mensen die echt heel bruin willen worden zullen ze toch hoger moeten gaan.

P.S: die van melanotan zullen het langs de andere kant ook wel zeggen omdat alles dan sneller op is en je weer moet bij kopen, maar goed.

Het verschilt ook echt per persoon, heb jij altijd al een blanke huid en bruin je moeilijker zal je ws ook naar de hogere dosis moeten, niet echt een vaste lijn in te trekken dus.

ik word nu al uitgemaakt voor n*ger etc lolzzz wel grappig zag me buurvrouw net en die keek me zo raar herkende mij haast niet

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 22:45 ----------

ik heb paar dagen op 1mg gezeten zet nu 0.5mg, weten jullie ook hoe lang gemixt m2 met bac water in koelkast kan blijven

iemand die antwoord hierop weet dank je

Volg toch al een tijdje dit topic en mensen die hun kuur langzaam opbouwen lijken mij over het algemeen weinig problemen te hebben. Geduld hebben dus en niet zoveel zorgen maken.

Terug
Naar boven