ik word nu al uitgemaakt voor n*ger etc lolzzz wel grappig zag me buurvrouw net en die keek me zo raar herkende mij haast niet
---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 22:45 ----------
iemand die antwoord hierop weet dank je
2-3 maand
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik word nu al uitgemaakt voor n*ger etc lolzzz wel grappig zag me buurvrouw net en die keek me zo raar herkende mij haast niet
---------- Post toegevoegd Sun 24 Jun 2012 om 22:45 ----------
iemand die antwoord hierop weet dank je
ik heb nog 1 vial m2 die is ongemixt die staat in koelkast kan ik hem het beste in freezer neer gooien?

nou krijg moedervlekjes op de raarste plekken eikel, handen borst voeten en mijn kop word veel te bruin en me lichaam niet
Kan er iemand even hier op antwoorden want zit er al een tijd mee en had het al eens gevraagd maar niet echt een antwoord op gekregen.
Ik ga meestal 12 minuten onder zonnebank, maar ik word niet meer echt donker bruin. Ga ik wel donkerder bruin worden als ik langer ga of haalt langer onder de zonnebank gaan niet uit?
sunatura is nederland, melanotan.be is belgie.
Ik zou er niet van verschieten dat die kerel die opgepakt was, de eigenaar is/was van melanotan.be
Forbidden - Users from your country are not permitted to browse this site.

Ik krijg hetzelfdeIk krijg dit als ik op de link "shop" klik op sunatura.com:
Nergens meer te krijgen nu dus.![]()

Zonder melanotan blijf je langer bruin als je langer onder de zonnebank ga en bruiner als je onder een zwaardere zonnebank ga
Ik krijg dit als ik op de link "shop" klik op sunatura.com:
Nergens meer te krijgen nu dus.![]()

Ow boy, wat ben ik blij dat ik niet gewacht had op de zomer en paar maand geleden al had besteld.
Al een geluk heb ik nog 1 vial over

natuurlijk word je bruiner als je er langer onder gaat, je kan je ook insmeren met een snelbruiner...Kan er iemand even hier op antwoorden want zit er al een tijd mee en had het al eens gevraagd maar niet echt een antwoord op gekregen.
Ik ga meestal 12 minuten onder zonnebank, maar ik word niet meer echt donker bruin. Ga ik wel donkerder bruin worden als ik langer ga of haalt langer onder de zonnebank gaan niet uit?
natuurlijk word je bruiner als je er langer onder gaat, je kan je ook insmeren met een snelbruiner...
Kan er iemand even hier op antwoorden want zit er al een tijd mee en had het al eens gevraagd maar niet echt een antwoord op gekregen.
het kost ook wel duur hoor 10 mg rond de 35 euro voor dat kan je ong 4 keer zonnebanken k weet niet voor jullie hoor maar van 4x hoor je wel wat bruin te worden
beetje australian gold wil ook wel helpen, en idd langer is meer bruin of meer verbranden