MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

ik heb nog 1 vial m2 die is ongemixt die staat in koelkast kan ik hem het beste in freezer neer gooien?

Kan er iemand even hier op antwoorden want zit er al een tijd mee en had het al eens gevraagd maar niet echt een antwoord op gekregen.

Ik ga meestal 12 minuten onder zonnebank, maar ik word niet meer echt donker bruin. Ga ik wel donkerder bruin worden als ik langer ga of haalt langer onder de zonnebank gaan niet uit?

Kan er iemand even hier op antwoorden want zit er al een tijd mee en had het al eens gevraagd maar niet echt een antwoord op gekregen.

Ik ga meestal 12 minuten onder zonnebank, maar ik word niet meer echt donker bruin. Ga ik wel donkerder bruin worden als ik langer ga of haalt langer onder de zonnebank gaan niet uit?

Zonder melanotan blijf je langer bruin als je langer onder de zonnebank ga en bruiner als je onder een zwaardere zonnebank ga

Zonder melanotan blijf je langer bruin als je langer onder de zonnebank ga en bruiner als je onder een zwaardere zonnebank ga

Dus langer onder de zonnebank wil niet zeggen dat ik donkerder word of wel? Dus ik moet echt een zwaardere zonnebank nemen?

Ik neem altijd de 500 turbo van ergoline, ze hebben nog de 750 en de 1100, maar die zijn echt wel heel sterk en daar zal ik waarschijnlijk op verbranden, ook al ben ik al bruin.

Ik weet niet of dit wat is maar hier is een link naar een site waar nog geen controle is.

europatan.eu/melanotan/

Lijkt me wel duurder maar je kan nog wel bestellen daar.

Plaats je bestelling bij mij en stuur ik hem naar België als hij bij mij binnen is.

Extra kosten: verzendkosten naar België + 10% aanschafprijs

denk dat sunatura het eerst wat laat overwaaien het mediagebeuren

Ow boy, wat ben ik blij dat ik niet gewacht had op de zomer en paar maand geleden al had besteld.
Al een geluk heb ik nog 1 vial over

het kost ook wel duur hoor 10 mg rond de 35 euro voor dat kan je ong 4 keer zonnebanken k weet niet voor jullie hoor maar van 4x hoor je wel wat bruin te worden

natuurlijk word je bruiner als je er langer onder gaat, je kan je ook insmeren met een snelbruiner...

beetje australian gold wil ook wel helpen, en idd langer is meer bruin of meer verbranden

het kost ook wel duur hoor 10 mg rond de 35 euro voor dat kan je ong 4 keer zonnebanken k weet niet voor jullie hoor maar van 4x hoor je wel wat bruin te worden

Voor ik mt gebruikte mocht ik 5 min onder de zonnebank gaan en was al rood verbrand, nu niet meer. Dus niet iedereen kan zomaar onder de zonnebank gaan.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 14:58 ----------

beetje australian gold wil ook wel helpen, en idd langer is meer bruin of meer verbranden

australian gold, is dat een zelfbruiner? Heb in het verleden echt slechte ervaringen gehad met zelfbruiners. (niet egaal, oranje, enz) dus dat wil ik echt niet.

Terug
Naar boven