AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Voor ik mt gebruikte mocht ik 5 min onder de zonnebank gaan en was al rood verbrand, nu niet meer. Dus niet iedereen kan zomaar onder de zonnebank gaan.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 14:58 ----------

australian gold, is dat een zelfbruiner? Heb in het verleden echt slechte ervaringen gehad met zelfbruiners. (niet egaal, oranje, enz) dus dat wil ik echt niet.

zitten bronzers in maar je wordt er niet orange van.. ik gebruik nu black vroeger ook cheeky brown

zitten bronzers in maar je wordt er niet orange van.. ik gebruik nu black vroeger ook cheeky brown

en stel je smeert het niet goed in, krijg je dan plekken waar het donkerder is of is het meer zoals een zonnecrème dat je het aanbrengt en dan gewoon in je huid trekt? Heb echt geen zin in plekken waar ik bruiner ben en andere dan weer niet.

en stel je smeert het niet goed in, krijg je dan plekken waar het donkerder is of is het meer zoals een zonnecrème dat je het aanbrengt en dan gewoon in je huid trekt? Heb echt geen zin in plekken waar ik bruiner ben en andere dan weer niet.

nee vind van niet

Twee leden hebben aangegeven interesse te hebben als ik als tussenpersoon/proxy fungeer in Nederland om Melanotan naar België te versturen (van Sunatura)

Als meer leden interesse hebben ga ik er een klein handeltje in beginnen.

Graag aangeven via PM

Prijs is dan inclusief verzending met track en trace vanuit Nederland:

10mg: €40
30mg: €100
50mg: €150
100mg: €250

Laatst bewerkt:
:fuu: nu ik eindelijk iets heb gevonden waardoor ik een kleurtje kan krijgen, verbieden ze het weer. Wat een klote land is dit toch...

Hopelijk waait het over want volgend jaar wil ik voor de zomer zeker weer een kuurtje doen.

jongens als ik nu 2 a 3 keer per week 0.5 mg zet kan dat ook en 1 keer in zonnebank ga word mijn lichaam dan bruiner?

iemand een update over melanotan.be? Heb namelijk nog geen antwoord gekregen op een mail over mijn bestelling van bijna 200euro :fuu:

iemand een update over melanotan.be? Heb namelijk nog geen antwoord gekregen op een mail over mijn bestelling van bijna 200euro :fuu:

Is al over gepost geweest, moet je even terugbladeren in het topic. Ze leveren tijdelijk dus niet. Wat er met de lopende bestellingen ondertussen gebeurd weet ik niet.

Is al over gepost geweest, moet je even terugbladeren in het topic. Ze leveren tijdelijk dus niet. Wat er met de lopende bestellingen ondertussen gebeurd weet ik niet.

weet je toevallig ook of het dezelfde persoon is die laatst in belgie mbt melanotan is opgepakt? Zo ja, dan ziet het er slecht uit..

Mensen, ik zou eerlijk gezegd voorzichtig zijn om nog te bestellen voor een tijdje toch.
Er is hier een nieuw krantenartikel binnen gekomen waar ze zeggen dat de mensen die het via internet bestellen een geld boete moeten betalen van 50 tot 1000den euro's en/of een gevangenisstraf kunnen krijgen van 8 dagen tot een maand als ze gepakt worden. Ook is er kans op thuis controle en als er iets van bewijs was dan kan/zal je opgepakt worden.

Ook stond er in dat er al leveringen zijn onderschept die via het internet zijn besteld en die dus nooit zijn aangekomen bij de koper. Deze onderschepping gebeurde ergens in de buurt van Luik.

Denk niet dat een bruine kleur zoveel waard is?

:roflol: België

Twee leden hebben aangegeven interesse te hebben als ik als tussenpersoon/proxy fungeer in Nederland om Melanotan naar België te versturen (van Sunatura)

Als meer leden interesse hebben ga ik er een klein handeltje in beginnen.

Graag aangeven via PM

Prijs is dan inclusief verzending met track en trace vanuit Nederland:

10mg: €40
30mg: €100
50mg: €150
100mg: €250

Lees even mijn vorige post.

Terug
Naar boven