MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Snap niet dat iedereen nog zo moeilijk doet,

Bestel gewoon via sunatura.com, zij versturen ook naar belgie onderanden, mailtje versturen, geld aangetekend opsturen en je hebt t binnen enkele werkdagen thuis;),

Ik zelf heb 3x50mg in huis gehaalt, en wacht nu op mijn bacwater uit de uk die ik besteld heb...

Zodra ik dat heb, begin ik weer aan de kuur.

Bestel gewoon via sunatura.com, zij versturen ook naar belgie onderanden, mailtje versturen, geld aangetekend opsturen en je hebt t binnen enkele werkdagen thuis;),

Ik zelf heb 3x50mg in huis gehaalt, en wacht nu op mijn bacwater uit de uk die ik besteld heb...

Weet niet of je het hebt gelezen, maar ze zijn met huiszoekingen bezig in België en waarschijnlijk zal dit niet lang meer duren of ze starten ook in Nederland. Als ze iets vinden in je huis kan je voor 8 dagen tot een maand gevangenisstraf krijgen en een boete tot 1000den euros. I know, het is waarschijnlijk allemaal blabla en om mensen bang te maken, maar je weet toch nooit.

Daarbij, wie zegt dat ze nu nog melanotan kunnen opsturen? Kan heel goed zijn dat alles in beslag genomen is voor onderzoek. Dan ga ik echt geen geld opsturen als ik niet zeker weet dat ze wel iets kunnen opsturen.

Je kan dan toch niet stellen dat ze dan ook automatisch in Nederland huiszoekingen gaan beginnen? Als veel mensen hier al geld hebben opgestuurd en gewoon hun bestelling gekregen hebben is het hoogst waarschijnlijk wel betrouwbaar. Enige is dat de beste man niet zo graag belasting betaald en het lekker in het handje wilt hebben.

Weet niet of je het hebt gelezen, maar ze zijn met huiszoekingen bezig in België en waarschijnlijk zal dit niet lang meer duren of ze starten ook in Nederland. Als ze iets vinden in je huis kan je voor 8 dagen tot een maand gevangenisstraf krijgen en een boete tot 1000den euros. I know, het is waarschijnlijk allemaal blabla en om mensen bang te maken, maar je weet toch nooit.

Daarbij, wie zegt dat ze nu nog melanotan kunnen opsturen? Kan heel goed zijn dat alles in beslag genomen is voor onderzoek. Dan ga ik echt geen geld opsturen als ik niet zeker weet dat ze wel iets kunnen opsturen.

Nee dit wist ik niet,

Zover ik weet wordt de betreffende dealer opgesloten , niet de ontvanger?

Wel even het topic doornemen op laatste pagina's sunatura.com verstuurt op dit moment niet naar België.

Wel even het topic doornemen op laatste pagina's sunatura.com verstuurt op dit moment niet naar België.

Ik zie 't ja,

Hmmm vreemd... Zag echt nog paar weken geleden dat ze namelijk naar belgie versturen..

Weet ik dit ookalweer ;d,

Nee dit wist ik niet,

Zover ik weet wordt de betreffende dealer opgesloten , niet de ontvanger?

Nope als er een huiszoeking is bij u thuis en ze vinden flesje met melanotan dan heb je het zitten. Boete en mogelijk gevangenisstraf stond in het artikel, het is dus niet alleen voor de dealer maar ook voor de mensen die het bestellen.

Nope als er een huiszoeking is bij u thuis en ze vinden flesje met melanotan dan heb je het zitten. Boete en mogelijk gevangenisstraf stond in het artikel, het is dus niet alleen voor de dealer maar ook voor de mensen die het bestellen.

Dankjewel voor dit bevestiging...

Maar geldt dit ook daadwerkelijk in NL?

Is de stof daadwerkelijk Illegaal?,

Want heb '' wéér '' contact opgenomen met sunatura.com.

'' Hi,

Blij ben ik er niet mee nee. Misschien stoppen we er ook maar mee...zo
goed loopt het sowieso niet. In Belgie heerst wel een hele strenge
dopingwet. Daar mag je bijvoorbeeld ook niet eens anabolen gebruiken.
Wat in Nl wel weer mag, maar niet verkopen. Dus wellicht zijn die
huiszoekingen wel bij klanten ofzo, omdat je melanotan ook niet mag
gebruiken.

Maar zoals ik al zei...het schiet niet op meer.

''

't ziet er slecht uit voor de Nederlandse leverancier..

Ik hou me vinger gekruist ;)

Mijn M2 van melanotan.be is binnen sinds verleden week, net op tijd dus :D
Hopelijk kan er weer nonchalant verkocht worden als mijn dosis op is.

dan maar vanuit Europa bestellen

Zijn ze echt met huiszoekingen bezig? Of is dit om de mensen bang te maken?

kunnen politiediensten via dbb en dit topic ons traceren?

en deze site? iemand via daar besteld?

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven