MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Hoezo doen ze zo moeilijk over MII in belgie? ik snap het niet helemaal.
is toch bewezen dat het spul niet schadelijk is ofzo? wtf is dit voor shit

Volgens mij denken ze gewoon dat alles wat via een injectienaald in het lichaam komt meteen slecht en junky is....?

Hoezo doen ze zo moeilijk over MII in belgie? ik snap het niet helemaal.
is toch bewezen dat het spul niet schadelijk is ofzo? wtf is dit voor shit

Volgens mij denken ze gewoon dat alles wat via een injectienaald in het lichaam komt meteen slecht en junky is....?

Er staan zelfs geldboetes en gevangenisstraffen op van een week tot een maand...zo triest is het.

Update van Sunatura.com (NL)

Ik zie nu op de Belgishe media, dat er insuline of bepaalde verkeerde stoffen inzit..Hoe denken jullie erover?

'' Hi,

Als je het artikel leest dan zouden er in een of twee potjes van die
persoon stalen insuline zijn gevonden. Stalen wil zeggen dat er een
vlaagje insuline door heen zat. Net zoals in chips ook pindaresten
kunnen zitten (lees de verpakkingen maar eens). ''

:)

vraag mij af wat die trut nu had van huidprobleem

Ik zie nu op de Belgishe media, dat er insuline of bepaalde verkeerde stoffen inzit..Hoe denken jullie erover?

'' Hi,

Kon je ook gelijk vragen of het ook bij hun zo is

Kon je ook gelijk vragen of het ook bij hun zo is

Heb ik gedaan.

'' Hi,

Nee dat van ons wordt in de UK gemaakt en daar gelden andere regels.

In landen als bijvoorbeeld China of India heb je vaak peptidefabrieken
die meerdere producten van een band afrollen. Zo kan het zijn dat ze de
ene dag insuline maken of groeihormoon of wat dan ook en de andere dag
melanotan waarbij er dus nog een vleugje insuline van het apparaat er
per ongeluk inkomt. Op de 500 hebben ze er schijnbaar 2 gevonden die
iets daarvan in had. En de media roept dan meteen dat je er aan dood
gaat. ''

'' Hi,

En die media meteen moord en brand roepen over coma of dood en het zijn minuscule hoeveelheden :roflol:

gister me eerste prikkie gezet, 0,2 mg
vandaag 0,4
heb een vraagje over de bijwerkingen kan dat op een latere periode weer verdwijnen zoals misselijkheid,enz?
of blijft dat continu zo....
en vraag nummer 2 is het mogelijk na 1x te injecten dat je al een moedervlek erbij krijgt?

Hm benieuwd of er daadwerkelijk huiszoekingen bij klanten gaan komen...

vandaag 0,4
heb een vraagje over de bijwerkingen kan dat op een latere periode weer verdwijnen zoals misselijkheid,enz?
en vraag nummer 2 is het mogelijk na 1x te injecten dat je al een moedervlek erbij krijgt?
wrm hou je er geen log bij

vandaag 0,4

Misselijkheid gaat over,naarmate je lichaam went aan de melanotan.

Dan kun je idd al nieuwe vlekjes krijgen.

Misselijkheid gaat over,naarmate je lichaam went aan de melanotan.

Dan kun je idd al nieuwe vlekjes krijgen.
ja want ik werd namelijk wakker omdat ik een beetje misselijk gevoel kreeg...
toen dacht ik bij mezelf wtf dit is nog maar 0,2 mg wat moet er wel niet gebeuren bij 1 :eek:
was best wel klote :o

Mensen, ik zou eerlijk gezegd voorzichtig zijn om nog te bestellen voor een tijdje toch.
Er is hier een nieuw krantenartikel binnen gekomen waar ze zeggen dat de mensen die het via internet bestellen een geld boete moeten betalen van 50 tot 1000den euro's en/of een gevangenisstraf kunnen krijgen van 8 dagen tot een maand als ze gepakt worden. Ook is er kans op thuis controle en als er iets van bewijs was dan kan/zal je opgepakt worden.

Ook stond er in dat er al leveringen zijn onderschept die via het internet zijn besteld en die dus nooit zijn aangekomen bij de koper. Deze onderschepping gebeurde ergens in de buurt van Luik.

Denk niet dat een bruine kleur zoveel waard is?

Welke krant?

Gevangenisstraf voor bestellen melanotan? Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk tenzij je dealer bent. Boete zal nog wel best kunnen.

Gazet van antwerpen :)

Krant die er wel bekend om staat om alles op te blazen, maar het staat nu in meerdere kranten.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 01:32 ----------

vraag mij af wat die trut nu had van huidprobleem

Mja het was ofwel dat ze misselijk werd na het zetten van de spuit waar insuline in zat. Bij mensen zonder diabetes kan die inderdaad wel gevaarlijk zijn maar de dosis die je inspuit is zo laag dat het in principe geen kwaad kan.

Ofwel had ze witte vlekken op haar buik gekregen en dacht ze dat ze een ernstig huidprobleem had, maar dit bleek dus gewoon een reactie van de huid die te veel pigment aanmaakt door melanotan waardoor je juist bruin wordt.

Blijkbaar was het ernstig genoeg om in heel België chaos te veroorzaken.

Weet niet meer wie het had gepost maar paar paginas terug gaan ze wel xtc controleren om zeker te weten dat het wel zuivere xtc en dat je dus geen vuile dingen in je lichaam steekt, maar melanotan gaan ze dan meteen helemaal afschrijven. De logica is echt ver te zoeken in dit land.

Langs de andere kant begrijp ik ze wel omdat het nog niet heel verspreid is en ze kunnen er nu nog iets aan doen om het volledig te stoppen. Aan xtc kunnen ze niets meer doen, het is zo verspreid dat ze dan maar het beste proberen te maken van de situatie.

Maar het blijft een k*t beslissing.

Gazet van antwerpen :)

Krant die er wel bekend om staat om alles op te blazen, maar het staat nu in meerdere kranten.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 01:32 ----------

Mja het was ofwel dat ze misselijk werd na het zetten van de spuit waar insuline in zat. Bij mensen zonder diabetes kan die inderdaad wel gevaarlijk zijn maar de dosis die je inspuit is zo laag dat het in principe geen kwaad kan.

Ofwel had ze witte vlekken op haar buik gekregen en dacht ze dat ze een ernstig huidprobleem had, maar dit bleek dus gewoon een reactie van de huid die te veel pigment aanmaakt door melanotan waardoor je juist bruin wordt.

Blijkbaar was het ernstig genoeg om in heel België chaos te veroorzaken.

Weet niet meer wie het had gepost maar paar paginas terug gaan ze wel xtc controleren om zeker te weten dat het wel zuivere xtc en dat je dus geen vuile dingen in je lichaam steekt, maar melanotan gaan ze dan meteen helemaal afschrijven. De logica is echt ver te zoeken in dit land.

Langs de andere kant begrijp ik ze wel omdat het nog niet heel verspreid is en ze kunnen er nu nog iets aan doen om het volledig te stoppen. Aan xtc kunnen ze niets meer doen, het is zo verspreid dat ze dan maar het beste proberen te maken van de situatie.

Maar het blijft een k*t beslissing.

+1 welcome 2 Belgium:o

Terug
Naar boven