Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb tot nu toe nog geen bevel tot overhandigen van informatie gekregen, dus nee. Men richt zich nu waarschijnlijk alleen op de shops zelf.
Hoe ga jij het trouwens gebruiken? ik heb het zelf gemengd met 2 ml bac water ik vind dat makkelijker doseren.

Ik kan trouwens wel aanraden niet te veel te injecteren.

Laatst bewerkt:
Hoe ga jij het trouwens gebruiken? ik heb het zelf gemengd met 2 ml bac water ik vind dat makkelijker doseren.

Ik kan trouwens wel aanraden niet te veel te injecteren op een gegeven moment, ik was bijna een n*ger zo zwart, ging echt razendsnel... ohja en je kan er beter wel zo nu en dan bij zonnenbanken anders dan merk je duidelijk dat je lichaam achterloopt op je gezicht/armen/handen
ik gebruik het nu 3 dagen ga morgen 0,8 injecten zou ik dan ook al kunnen zonnebanken 5 min met huidtype 1?

ik gebruik het nu 3 dagen ga morgen 0,8 injecten zou ik dan ook al kunnen zonnebanken 5 min met huidtype 1?
in principe wel ja, ik zou wel gewoon beginnen met bijv 10 min per zijde.... ik zou niet te veel zonnebank pakken, wat dat is nou juist net waarom je M2 neemt toch? het is meer om pigment op te bouwen en daarna te onderhouden

Ik kan trouwens wel aanraden niet te veel te injecteren, ik was bijna een n*ger zo zwart, ging echt razendsnel... ohja en je kan er beter wel zo nu en dan bij zonnenbanken anders dan merk je duidelijk dat je lichaam achterloopt op je gezicht/armen/handen (het blijft wel lang aanhouden trouwens, nu al 3 weken na mn laatste injectie en nog steeds mooi bruin :) )

Moet ik dan nog eens bekijken...

En ja ik zou het voorzichtig beginnen, zeker in de zomer bruin je zo al makkelijker dus mag de dosis minder zijn.

3 weken is verder natuurlijk relatief korte periode voor wat het kost, mag toch hopen op maanden.

Ik kan trouwens wel aanraden niet te veel te injecteren, ik was bijna een n*ger zo zwart, ging echt razendsnel... ohja en je kan er beter wel zo nu en dan bij zonnenbanken anders dan merk je duidelijk dat je lichaam achterloopt op je gezicht/armen/handen (het blijft wel lang aanhouden trouwens, nu al 3 weken na mn laatste injectie en nog steeds mooi bruin :) )

2ml is inderdaad iets makkelijker. Vind ook dat die 1mg injecties te veel zijn. Toen ik op 1mg zat begonnen de moedervlekken en dergelijke tevoorschijn te komen. Laatst weer injectie gezet en vanaf nu 1x of 2x p/w 0,5mg. Geen last van moedervlekken of wat dan ook en niet zo licht bruin als toen ik het dagelijks zette. :P

Moet ik dan nog eens bekijken...

En ja ik zou het voorzichtig beginnen, zeker in de zomer bruin je zo al makkelijker dus mag de dosis minder zijn.

3 weken is verder natuurlijk relatief korte periode voor wat het kost, mag toch hopen op maanden.
Indien je hoopt op maanden, dan kan ik je wel aan te raden het te onderhouden door bijv 1 x per week te injecteren. gezien jou gewicht denk ik dat zodra jij de gewenst kleur hebt bereikt zo'n 1mg M2 per week volstaat. vanuitgaande dat je mengt met 2 ml bac water dus 0,2 ml uit de vial.

ik zat vandaag 2 uur in de zon en kreeg wel een rode huid....
ik dacht dat je minder snel zou verbranden :o

Lol, je gebruikt het 3 dagen. Zo snel gaat het nou ook weer niet

De zonnebrand gaat wel sneller over naar bruin.
Mijn vriendin krijgt ook nog zonnebrand maar dag nadien is het rood bruin geworden.
ik merk wel dat het minder zeer doet
en minder rood als ik normaal 3 uur zo zou lopen had ik het 1 week ingeprint in me huid:roflol:

dude, heb je wel een beetje informatie gelezen voor dat je die naald in je buik stak?

Pfff ik wil ook melanotan!!!!!!! K*t land

Je kunt nog.bestelleb bij sanutura.nl of com

Via Daster bestellen? :dunno:

Zou het een groot risico zijn om uit USA te bestellen?

tussen reportje:
heb gister 1mg voor het eerst gezet merkte amper wat van de bijwerkingen zoals de eerste 2 dagen.
zo heb ik het gedoseert ( 0,2-0,4-0,6-0,6-0,-1.)
heb nu alleen meer moedervlekken en zijn wacht zichtbaarder geworden.
volgende week wil ik ff 5 min zonnebanken maar ik mag der alleen op als ik me insmeer met een bepaalde factor
heeft het dan nog wel effect dat ik dan onder de zonnebank ga??
aangezien die beheerders van de zonnebank zeuren dat ik me moet insmeren

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven