AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

tussen reportje:
heb gister 1mg voor het eerst gezet merkte amper wat van de bijwerkingen zoals de eerste 2 dagen.
zo heb ik het gedoseert ( 0,2-0,4-0,6-0,6-0,-1.)
heb nu alleen meer moedervlekken en zijn wacht zichtbaarder geworden.
volgende week wil ik ff 5 min zonnebanken maar ik mag der alleen op als ik me insmeer met een bepaalde factor
heeft het dan nog wel effect dat ik dan onder de zonnebank ga??
aangezien die beheerders van de zonnebank zeuren dat ik me moet insmeren

Ga naar een andere zonnecenter dan. Wat is dat voor onzin dat je je eerst moet insmeren.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 16:19 ----------

Ik wil wel via daster bestellen, maar met de voorwaarde dat hij de melanotan eerst opstuurt en dat ik dan een overschrijving maak, maar dit wil hij niet.

het spul om je in te smeren voor onder de zonnebank heeft geen factor is alleen om beter en langer bruin te worden en je huid tegen veroudering te beschermen.

Ga naar een andere zonnecenter dan. Wat is dat voor onzin dat je je eerst moet insmeren.
deze is vlak in de buurt :p de andere is 20 km verderop maar daar mogen huidtype 1 niet op de zonnebank :mad:
en de andere heb ik nog geen bericht van gehad.... ook 15 km verderop

maarja ga toch proberen zonder der op te komen :o

@ bigboy25
nee dat is het niet ze bedoelde zo,n uv factor voor bescherming....
daarom vroeg ik me het ook af of het wel überhaupt werkt.

Ik wil wel via daster bestellen, maar met de voorwaarde dat hij de melanotan eerst opstuurt en dat ik dan een overschrijving maak, maar dit wil hij niet.

Wel logisch toch... Ik heb al heel vaak wat gekocht/verkocht op dit forum en bovendien heb ik zekere 'reputatie' gezien mn tijd lidmaatschap en postcount...

Daarnaast is het ook gebruikelijke routine. Ik ken geen een webwinkel of anders die je het product opstuurt zonder de betaling te hebben ontvangen

Wel logisch toch... Ik heb al heel vaak wat gekocht/verkocht op dit forum en bovendien heb ik zekere 'reputatie' gezien mn tijd lidmaatschap en postcount...

Daarnaast is het ook gebruikelijke routine. Ik ken geen een webwinkel of anders die je het product opstuurt zonder de betaling te hebben ontvangen

Heb altijd alles zo besteld. Ik betaal online nooit voor ik een product heb ontvangen en heb dit ook nooit moeten doen voor melanotan. Op zich vertrouw ik je wel, maar je prijzen zijn gewoon te belachelijk hoog. Ik snap dat je er iets wil aan verdienen maar ik ga echt niet 20 euro meer betalen aan jou als dat ik bij een online shop ervoor had gedaan. Dat je nu 5 euro meer vraagt tot daar aan toe maar 20 euro gaat erover in mijn ogen.

Nog steeds bruin :)

Heb altijd alles zo besteld. Ik betaal online nooit voor ik een product heb ontvangen en heb dit ook nooit moeten doen voor melanotan. Op zich vertrouw ik je wel, maar je prijzen zijn gewoon te belachelijk hoog. Ik snap dat je er iets wil aan verdienen maar ik ga echt niet 20 euro meer betalen aan jou als dat ik bij een online shop ervoor had gedaan. Dat je nu 5 euro meer vraagt tot daar aan toe maar 20 euro gaat erover in mijn ogen.
Dan koop je het niet, zijn we uitgepraat ;)

---------- Post added 1 July 2012 at 16:45 ----------

Vraag me trouwens af waar jij al je supplementen etc haalt?

Sunatura moest ik iig wel vooruit betalen

deze is vlak in de buurt :p de andere is 20 km verderop maar daar mogen huidtype 1 niet op de zonnebank :mad:
en de andere heb ik nog geen bericht van gehad.... ook 15 km verderop

maarja ga toch proberen zonder der op te komen :o

@ bigboy25
nee dat is het niet ze bedoelde zo,n uv factor voor bescherming....
daarom vroeg ik me het ook af of het wel überhaupt werkt.

Staan ze er soms op te kijken terwijl jij je insmeert ofzo? En het maakt trouwens helemaal niets uit of jij je insmeert of niet, het is alleen niet nodig om bruin te worden maar als die mensen echt willen dat je het doet dan doe je het gewoon. Hebben ze hun zin en waarschijnlijk nog wat extra geld voor het product dat je bij hen moet kopen om in te smeren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jongens spuit nu 3 keer in de week 0.5 mg en heb echt een hele mooi bronze bruine kleur, dit is werkelijk een wondermiddel

enigste wat deze "wondermiddel" me geeft is moedervlekken :p

Ik neem aan dat als je een 'moeilijke huid' hebt in de zon je hetzelfde hebt bij melanotan.

kreeg je daarvoor al wel een lichte tint of echt pas na 2 week dat het opeens als een speer ging :P?
In het begin kreeg ik een hele lichte tint. Na ong 3 weken ging het ineens als een speer vond ik (toen wel zonnebank en veel zon, dat was die periode eind mei dat het goed weer was)

In het begin kreeg ik een hele lichte tint. Na ong 3 weken ging het ineens als een speer vond ik (toen wel zonnebank en veel zon, dat was die periode eind mei dat het goed weer was)
owh okey ... ja miss lag het er ook een beetje aan dat je toen meer in de zon ging/zonnebank
ik ga nu gewoon elke dag uurtje ofzo in de zon :o
aangezien het eindelijk mooi weer is in nederland :)

Ken geen 1 internetverkoper die niet met vooruitbetalen werkt. altijd eerst betalen dan pas product

Ken geen 1 internetverkoper die niet met vooruitbetalen werkt. altijd eerst betalen dan pas product
Bij b&f kan je tot 14dagen na de levering betalen.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 15:29 ----------

owh okey ... ja miss lag het er ook een beetje aan dat je toen meer in de zon ging/zonnebank
ik ga nu gewoon elke dag uurtje ofzo in de zon :o
aangezien het eindelijk mooi weer is in nederland :)
Hier :sad:
25° en bewolkt, straks kans op buien en onweer

Terug
Naar boven